"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Kasıklarımda, gobegimde ağrı ve karnımda şişkinlik var

kasıklarımda, gobegimde ağrı ve karnımda şişkinlik var.idrar tahlili yaptık. renk sarı görünüm bulanık tortulu aseton pozitif nitrit pozitif.lokosit 10_12 epitel hücresi 20_25 bakteri bol.rahim ağzında kalınlık varmış regl olcaksindir dedi.oldum önce... Devamını Oku

MPV 7.3 (7.4-10.4) ve MONO 0.3 (0.4-1), olması gerekenin hemen altında çıktı.Tahliller eşimin regl olduğu ilk gün yapıldı. Sonuçları etkilemiş olabilir mi?

MPV 7.3 (7.4-10.4) ve MONO 0.3 (0.4-1), olması gerekenin hemen altında çıktı. Diğer hemogram değerleri normal. Doktor bu düşük değerlerin üzerinde durmadı. Tahliller eşimin regl olduğu ilk gün yapıldı. Sonuçları etkilemiş olabilir mi? Devamını Oku

HCG değeri <13,300 de mi olur ? Bir de normal değerler de hep aynı mı yazar <1.20-5 mi yazar yoksa o da haftaya göre farklılık gösterir mi ?

Bende 13 haftalık hamileyim ilk hamile kaldığımı öğrendiğimde tahlil yaptırdım . şimdi yaptırsam beta HCG değeri Devamını Oku

HIV p24 Antijen + Anti-HIV (1+2) Antikoru NEGATİF:0.216 BİRİM:COI testlerde bir sorun var mı bu konuyu kapatabilir miyim? teşekkürler.

Hocam merhaba bundan 1 sene belki daha fazla süre önce şüpheli bir ilişki yaşadım bugün tahlillerimi yaptırdım sonuçlarım: HIV p24 Antijen + Anti-HIV (1+2) Antikoru NEGATİF:0.216 BİRİM:COI testlerde bir sorun var mı bu konuyu kapatabilir miyim? teşek... Devamını Oku

Merhaba,genel kontrol için tahlil yaptırdım;sizin de yorumlarınızı bekliyorum.WBC 5.5 RCB 4.7 HGB 14.6 HCT44?

Merhaba,genel kontrol için tahlil yaptırdım;sizin de yorumlarınızı bekliyorum.WBC 5.5 RCB 4.7 HGB 14.6 HCT44 MCV 93 MCH 31 MCHC 33 RDW 14.7 PLT 190 MPV 10.9 PCT0.207 PDW 21 NEY 44 LYY 41 MOY 7.7 EOY 7.0 BAY 0.3 NES 2.5 LYS 2.27 MOS 0.48 EOS 0.39 BAS ... Devamını Oku

1982 doğumluyum.Baş ağrısı ve mide bulantısı şikayetimle doktora gittim.Antiyotik tedavisi verdi.biyokimya tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? ÜRE:21 KREATİN

1982 doğumluyum.Baş ağrısı ve mide bulantısı şikayetimle doktora gittim.Antiyotik tedavisi verdi.biyokimya tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? ÜRE:21 KREATİNİN:0.98 AST:40 ALT:20 CRP:4.74 (KOYU RENKLE YAZILMIŞ) WBC:7.2 RBC:5.81 koyu renk HGB:16.5 ko... Devamını Oku

T3 6,17 2-4,4 T4 1,87 0,93-1,97 aile hekimim 2 hafta sonra hastanede tekrar tahlil yaptırmamı istedi. Sorun nedir?

İyi günler bu hafta yaptırdığım tiroit testimin sonucu TSH 0,005 0.27-4.2 T3 6,17 2-4,4 T4 1,87 0,93-1,97 aile hekimim 2 hafta sonra hastanede tekrar tahlil yaptırmamı istedi. bu arada 6 aylık bebeğim var anne sütü alıyor bu onu etkiler mi?gelişimi a... Devamını Oku

1991 doğumluyum. Biyokimya Tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? GLU: 74, URE: 25 UA: 2.8 TRIG: 188

1991 doğumluyum. Biyokimya Tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? GLU: 74, URE: 25 UA: 2.8 TRIG: 188 CHOL: 193 HDLC: 45 LDL: 110 AST: 21 ALT: 16 TBIL: 0.48 DBIL: 0.14 GGT: 24 Ca: 9.9 Na: 141 Cl: 102 Fe: 116 CRP: 4 RF: 0 AMY: 70 IBIL: 0.34 Devamını Oku

6 haftalık gebeyim yaptırdığım tahlilde anti toxoplazma ıgg 13,6 pozitif ve anti rubella ıgg 40,9 pozitif olarak çıktı?

  6 haftalık gebeyim yaptırdığım tahlilde anti toxoplazma ıgg 13,6 pozitif ve anti rubella ıgg 40,9 pozitif olarak çıktı.Bu sonuçların bebeğime yada bana sıkıntı verecek bir durum oluşturup oluşturmadığını merak ediyorum.Cevabınız için şimdiden teşek... Devamını Oku

Kızım 1 yaşında. Daha önce çok zorlamamıza rağmen doktorun verdiği demir damlasını içiremedik?

 Kızım 1 yaşında. Daha önce çok zorlamamıza rağmen doktorun verdiği demir damlasını içiremedik. Aile hekimimiz kan tahlili istedi. Tahil sonucunda plt değeri 114 çıktı. Kan verdiği gün kızımın nezlesi vardı. Acaba düşüklüğün nedeni bu olabilir mi? Devamını Oku

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim?

29 yaşında erkeğim. Elmacık bölgemdeki kıllardan dolayı lazer epilayon amacıyla cilt hastalıkları uzmanına gittim. Sabah aç karına hormon tahlilim şöyle; PROLKTiN; 26.24 ng/ ml (4,6-21,4) TESTOSTERON; 6,38 ng/ml (2,8-8) Sertleşme sorunum da dahil her... Devamını Oku

19 yaşındayım tahlil sonucum romatoid faktör (rf) (türbidimetrik) 0-30 normal değeri benim sonucum ise 115?

19 yaşındayım tahlil sonucum romatoid faktör (rf) (türbidimetrik) 0-30 normal değeri benim sonucum ise 115 Devamını Oku

Çok feci sancım var kanamamda var adet oluyorum yani hamile olabilirmiyim

ayın 25 adet günümdü 26 da beta tahlili yapıldı 6,69 çıktı bu gün 28inde yani tekrar beta yapıldı ve 10,98 çıktı ama şuan çok feci sancım var kanamamda var adet oluyorum yani hamile olabilirmiyim Devamını Oku

3 gün önce wbc değerim 2.25 çıktı bugün yaptırdığım tahlilde bwbc 3.80 ne#1.73mcv35.7?

3 gün önce wbc değerim 2.25 çıktı bugün yaptırdığım tahlilde bwbc 3.80 ne#1.73mcv35.7 mchc35.5 rdw 10.8 çıktı 3 gün içerisinde yükselme başladığı için takip edilecekmiş ama kesin bir sonuç verilmedi acaba korkulacak bişey varmı merak ediyorum p. yaym... Devamını Oku

9 yaşında bir oğlum var. gram boyoma yapıldı aerop kültür karşısında da beta hemolitik streptekok üremedi yazıyor?

 9 yaşında bir oğlum var. gram boyoma yapıldı aerop kültür karşısında da beta hemolitik streptekok üremedi yazıyor. çalışan anne olduğum için henüz doktorumuza gidemedik tahlilimizi yorumlarsanız çok sevinirim. iyi günler. Devamını Oku

7 aylık hamileyim ve tahlil yaptırdım çıkan değerlerimden doktorum çok korkuttu beni ve açıklayıcı birşey de söylemedi ?

7 aylık hamileyim ve tahlil yaptırdım çıkan değerlerimden doktorum çok korkuttu beni ve açıklayıcı birşeyde söylemedi       ALANIN AMINOTRANSFERAZ (ALT)    ALT    8ASPARTAT TRANSAMINAZ (AST)     AST    14BILIRUBIN (TOTAL,DIREKT)    T.BIL... Devamını Oku

Annemin idrar tahlilinde çıkan sonuçlar aşağıda. 53 yaşında kendisinden ultrason istenmiş?

 Annemin idrar tahlilinde çıkan sonuçlar aşağıda. 53 yaşında.kendisinden ultrason istenmiş.ancak ne olabileceğini öğrenebilir miyiz?LEU+10WBC/UBLD+++250RBC/US.G. Devamını Oku

Merhaba 6 ay önce 7 aylık ve 2,250 gr doğan bebeğime tahlil yaptılar.

Merhaba 6 ay önce 7 aylık ve 2,250 gr doğan bebeğime tahlil yaptılar.yapılan hemogram sonucu WBC:9.82- RBC.4,88 - HGB 7,8 - HCT 27.7 -MCV 56.7 - MCH 16 - MCHC 28.2RDW 25.5-PLT 53O-MPV8.11PCT 0.43 PDW 17.9 BASO# 0,29- ,LYM% 63,4 -EOS% 4,75-BASO%2,95 Ü... Devamını Oku

Merhabalar tahlil sonucumda WBC değerim 4,4 , MCHC değerim 32,6 ?

Merhabalar tahlil sonucumda WBC değerim 4,4 , MCHC değerim 32,6 , Albümin değerim 5,1 , EOS% değerim 8,75 olarak görünmektedir.Bu sonuçları yorumlayabilir misiniz.? Teşekkürler. Devamını Oku

İyi günler,İdrar tahlili sonuçlarımın yorumlanmasını istiyorum biyokimya: ph:5,5 keton:negatif nitrit:negatif lökosit(esteraz :eser eritosit:eser?

İyi günler,İdrar tahlili sonuçlarımın yorumlanmasını istiyorum biyokimya: ph:5,5 keton:negatif nitrit:negatif lökosit(esteraz :eser eritosit:eser, renksiz TRAZNSİSYONEL EPİTEL dansite:1,000 tortu:berrak albumin:negatif bilirubinler:negatif ürobilinoj... Devamını Oku

Direk_Bilirubin 0.22 0 - 0.3 mg/dL - LDH 3410 135 - 214 U/L Eşime talasemi teşhisi konulmuştu.

Merhaba hocam eşimin tahlil sonuçları bu şekilde bizi aydınlata bilir misiniz? Total_Bilirubin 0.51  0 - 0.9    mg/dL    - Direk_Bilirubin     0.22    0 - 0.3    mg/dL    - LDH    3410        135 - 214    U/L Eşime talasemi teşhisi konulmuştu.  Devamını Oku

MPV 7.3 (7.4-10.4) ve MONO 0.3 (0.4-1), olması gerekenin hemen altında çıktı. Diğer hemogram değerleri normal. Tahliller eşimin regl olması tahlili etkiler mi?

MPV 7.3 (7.4-10.4) ve MONO 0.3 (0.4-1), olması gerekenin hemen altında çıktı. Diğer hemogram değerleri normal. Doktor bu düşük değerlerin üzerinde durmadı. Tahliller eşimin regl olduğu ilk gün yapıldı. Sonuçları etkilemiş olabilir mi? Devamını Oku

Beta HCG değeri <13,300 de mi olur ? birde normal değerler de hep aynı mı yazar <1.20-5 mi yazar yoksa o da haftaya göre farklılık gösterir mi ?

Ben de 13 haftalık hamileyim ilk hamile kaldığımı öğrendiğimde tahlil yaptırdım . şimdi yaptırsam beta hCG değeri Devamını Oku

HIV p24 Antijen + Anti-HIV (1+2) Antikoru NEGATİF:0.216 BİRİM:COI testlerde bir sorun var mı bu konuyu kapatabilir miyim? teşekkürler

Hocam merhaba bundan 1 sene belki daha fazla süre önce şüpheli bir ilişki yaşadım bugün tahlillerimi yaptırdım sonuçlarım: HIV p24 Antijen + Anti-HIV (1+2) Antikoru NEGATİF:0.216 BİRİM:COI testlerde bir sorun var mı bu konuyu kapatabilir miyim? teşek... Devamını Oku


?