Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Test sonucunuz negatifken hamilelikten bahsedemeyiz. Adet gecikmesinin birçok sebebi olabilir. Bunları aşağıda bulabilirsiniz. http://tahlil.com/adet-gecikmesi-nedir-gebelik-disi-adet-gecikmesi-10-nedeni
Devamını OkuSonuçlarınızda herhangi bir anormallik yok.
Devamını OkuRF değerinin yüksekliği ile ilgili aşağıdaki yazımızı okuyabilirsiniz. http://tahlil.com/rf-testi-yuksekligi
Devamını Okuİleri hızlı sperm hücresi görülmemiş. Bir üroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuTest sonucunuz negatifken hamilelikten söz edemeyiz.
Devamını Okuİdrar tahlilinizde kan görülmesi kadınsanız ve adet görüyorsanız normal.
Devamını OkuLDL kolesterol ve total kolesterol değerleriniz yüksek.
Devamını OkuSonuçlarınızda bir problem yok.
Devamını OkuSperm sayılarınızda milyon eklemeyi unuttuysanız sperm sayınız normal. İleri hareketli sperm yüzdeniz gayet iyi. Normal sperm yüzdeniz düşük.
Devamını Okuİleri hızlı hareketli ve normal sperm yüzdeniz düşük. Bir üroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuHashamato gibi otoimmun bir tiroid bezi hastalığınız olabilir.Bir endokrinoloji uzmanına başvurmalısınız
Devamını OkuBilirubin pozitifliğinde . İntrahepatik ve ekstrahepatik safya yolları tıkanıklıkları, hepatoselüler hasar gibi karaciğer ve safra yollarındaki problemler akla gelir.Bir gastroenteroloji uzmanına başvurmanızda yarar var.
Devamını OkuG.intestinalis çıkması giardia adındaki bir parazitin bulunduğunu gösteriyor kızınızda bu da normal değil, tedavi olmalı
Devamını OkuHCV pozitifliği Hepatit C hastalığı olabileceğini düşündürüyor
Devamını OkuMuhtemelen ara bir değer çıkmış, doktorunuz gerek görürse testi tekrarlatabilir.
Devamını OkuBir hafta daha bekleyin, adet görmezseniz kadın doğum doktoruna başvurun, gerek görürse test isteyecektir.
Devamını OkuTek başına TSH sonucuna bakarak bu konuda yorum yapmamız imkansız.
Devamını OkuSonuçlarınızda bir anormallik yok.
Devamını OkuSonuçlarınız kolesterolünüzün üst sınırda olması dışında normal sınırlar içinde.Diyetinize dikkat edin.
Devamını OkuTek başına monosit yüksekliğinin bir anlamı yok. Monosit sayısı ve yüksekliği ile ilgili aşağıdaki yazımızı okuyabilirsiniz. http://tahlil.com/monosit-nedir-monosit-yuzdesi-ne-zaman-artar
Devamını OkuŞikayetleriniz için bir dahiliye uzmanın muayene olmalısınız. Sitemiz tahlil yorumlayan ve hangi doktora muayene olmanız yönünde size yol gösteren bir sitedir. Sizi muayene etmeden şikayetleriniz hakkında herhangi birşey söyleme imkanımız yok.
Devamını Oku