Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bu durumda ilk akla kansızlık yani anemi olasılığı geliyor . Tercihen bir hemstoloji uzmanına başvvurmalısınız
Devamını OkuProlaktin hormonunuz yüksek çıkmış, bu olağan bir durum değil.Doktorunuz bunun nedenlerine yönelik ilave tahliller isteyebilir veya tedaviye başlayabilir.Endokrinoloji bölümüne başvurabilirsiniz.Prolaktin yüksekliğine dair detaylı bilgi almak için tıklayınız....http://tahlil.com/prolaktin-yukseklig...
Devamını OkuGeçmiş olsun, RF yüksekliği dışında sonuçlarınız normal, RF yüksekliğinin nedenlerine dair aşağıdaki yazımızda bilgi bulabilirsinizhttp://tahlil.com/rf-testi-yuksekligi
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuBu durumda bir kan uyuşmazlığı yok merak etmeyin.Konuya dair aşağıdaki yazımızda detaylı bilgi bulunmaktadır.http://tahlil.com/kan-uyusmazligi-ve-kan-uyusmazligi-testi
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuBu testler karaciğer fonksiyonları yönünden bilgi veren testler, bir çok nedenle yükselmiş olabilir. 6 gün içinde beslenme veya bir şeye dikkat ederek çok da düşürmeniz mümkün değil.İlk akla gelen nedenler ise, karaciğer yağlanması, ilaç kullanımı gibi nedenler yükseklik yönünden
Devamını OkuHIV testi sonuçların normal ancak HIV ve AİDS konusunda yeterince bilgi sahibi olmadığınız anlaşılıyor. AİDS belirtileri, testin ne zaman yapılacağı gibi konular hakkında deatylı bilgi almak ve benzer sorulmuş yüzlerce soru ve cevabı okumak için tıklayınız....HIV ve AİDS nedir, belirtilertenı ve ted...
Devamını OkuRütin kan tahlillerind ekan koldaki damardan alınmaktadır.
Devamını OkuBu durumda ultrason, film gibi bazı ilave tahlillere ihtiyaç olabilir.Üroloji bölümünde muayenelerinizi sürdürün, genital sistemi ilgilendiren bir enfeksiyonunuz da olabilir.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuTSH değeriniz normal ise, bu testi de normal olarak kabul edebiliriz
Devamını OkuKayda değer bir yükseklik yok ST3 değerinizde.TSH ve ST4 değerleriniz normal ise sorun yoktur.
Devamını OkuTSH değeriniz düşük.Tiroid beziniz fazla çalışıyor olabilir.Endokrinoloji bölümüne başvurunuz.TSH testi ve hangi durumlarda düşük çıktığına dair aşağıdaki yazımızda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Tiroid Testleri,http://tahlil.com/10-soru-ve-cevapta-tiroid-hastaliklaritiroid-testleri-st3-st4-tsh-ve-ti...
Devamını OkuKansızlık bulguları var zaten anlaşılan bu yönde de tedavi görüyor.Tedaviye devam etmeli ve gerek görülürse bunun nedenine yönelik ilave tahliller yapılmalı
Devamını OkuBu konuda bir takım alerji testleri yapılabilir, bulunduğun ilde meslek hastalıkları hastanesi varsa başvurabilirsin veya bir üniversite hastanesinin allerji veya cildiye bölümüne başvur
Devamını OkuSiz şüphelenmeye devam edin, test sonucu ise şüphe uyandırmıyor
Devamını OkuSperm tahlili sonuçlarınız incelendiğinde belirtiğiniz parametrelerde kayda değer bir problem görülmüyor.Spermiogram hakkında çok daha detaylı bilgi almak, bu konuda sorulmuş benzer soru ve cevapları okumak için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız... Sperm testi nedir? ...
Devamını OkuOrdan burdan duyduğun şeylere çok kafanı takma, bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına başvur.Uygun zamanda hangi testin yapılması konusunda gerekli bilgiyi verecektir.
Devamını OkuFSH hormonunuz yüksek çıkmış, konuya dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/kadinlarda-fsh-yuksekligi-fsh-yuksekligi-gebeligi-onler-mi
Devamını OkuBu tarz her gün yüzlerce soru geliyor ve biz ancak çok az bir kısmına cevap verebiliyoruz. Bu sorular gerçek sorular, çoğu da 18 yaş altı ve cinsellik bilgisi olmayan çocuk denecek yaşta kişilerden geliyor. Sizin soruya gelecek olursak yeterli bilgi vermemişsiniz, cinsiyet , gebelik olup olmadığı gi...
Devamını OkuHIV testiniz normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,
Devamını OkuBu durumda test sonucu da negatif çıktığına göre hamilleikten söz edemeyiz, adet gecikmesinin bir çok nedeni olabilir.Bu konuda sitemizde yazdığımız yazıları arama motorumuzu kullanarak okuyabilirsiniz.
Devamını Oku