Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kansızlık bulgularınız var, hamilleikte olağan olabilir.Doktorunuz bu yönde destekleyici tedavi verecektir.
Devamını OkuTest sonucunun normal değerlerini yazmamışsınız, zaten örnek uygun olmadığından tekrar çalışılsın denmiş
Devamını OkuHIV testiniz normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,HIV testi ile ilgili Tahlil.com'a sorulmuş yüzlerce soru, verilmiş cevap ve yayınlanmış yazıları okumak için tıklayınız..http://tahlil.com/tag/hiv
Devamını OkuBelirtiğiniz değerler hemogram yani kan sayımında çalışılan parametrelerden sadece bir kaçı, bunlar tek başına fazla bir fikir vermez.Hemogram yani kan sayımı testinin sağlıklı olarak değerlendirilebilmesi için kan sayımı sonucundaki tüm parametrelerin birlikte değerlendirilmesi gerekir, diğer kan ...
Devamını OkuSonuçlarınızda çölyak hastalığını düşündürecek bir bulgu yok. Aşağıdaki yazıdan faydalanabilirsiniz.http://tahlil.com/colyak-hastaligi-suphesi-var-bende-doktorum-ig-a-testi-yaptirmami-onerdi-ig-a-testi-ve-colyak-hastaligi-hakkinda-bilgi-verirmisiniz
Devamını OkuNormal form dışında tahlil sonuçlarınızda bir anormallik yok.
Devamını OkuCRP sonucu ile tek başına enfeksiyon tanısı konmaz. Sadece halsizlik ve balgam şikayeti antibiyotik kullanmanızı gerektirmez. Beslenmenize dikkat etmelisiniz.
Devamını OkuÖncelikle bu testler kanser tanısı için yapılan testler değildir.Tek başlarına yüksek olmalarının fazla bir klinik anlamı da yoktur, kanserli hastaların tedavilerini takip etmek amacıyla kullanılmaktadır temel olarak.
Devamını OkuHIV testiniz normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,HIV testi ile ilgili Tahlil.com'a sorulmuş yüzlerce soru, verilmiş cevap ve yayınlanmış yazıları okumak için tıklayınız..http://tahlil.com/tag/hiv
Devamını OkuFenilalanin ve tirozin değerleri normal gözükse de, Fenilalanin/Tirozin oranı yüksek çıkmış, bu olağan değil. Bu konuda en doğru bilgiyi çocuğunuzun muayene bulguları ve gerek görülürse ilave tahliller ile bir çocuk doktoru vermelidir.
Devamını OkuKolesterol ve kötü kolesterol değerleriniz yüksek çıkmış, bu normal değil tabii ki.Muhtemelen bu yönde tedavi olmanız gerekecek, düzenli egzersiz ve diyet de bu değerleri düşürmede işe yarayacaktır.
Devamını OkuHafif kansızlık bulguları var bir takım ilave tahlillere de gerek olabilir bunun nedenine yönelik
Devamını OkuAdetinde gecikme 5 gün veya daha fazla olursa gebelik testi yaptırın.
Devamını OkuFibrinojen değerinizin yüksek çıkmış. http://tahlil.com/ailevi-akdeniz-atesi-fmf-nedir
Devamını OkuHgb düşük olması anemi göstergesidir. Bir dahiliye uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuHBsAg'nin pozitif olması hepatit B virüsü ile karşılaştığınızı gösterir. Hastalığın durumu için başka ek testler yapılmalı, bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını Okuhttp://tahlil.com/insulin-direnci-nedir-insulin-direnci-testihoma-testi-nedir
Devamını Okuhttp://tahlil.com/aspartat-amino-transferaz-ast-sgot-yuksekligi-ve-dusuklugu-hangi-durumlarda-gorulur-ast-normal-degerleri-nedir
Devamını OkuHBs Ag'nizin pozitif olması hepatit B virusu ile karşılaştığınızı gösteriyor. Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuEğer kızınızda enfeksiyon belirtileri yoksa (ateş, iştah azlığı, huzursuzluk vb) idrar kültürünü tekrarlatmanızı öneririz.
Devamını OkuAdetinizde gecikme olursa test yaptırın.
Devamını OkuBu sorularınızın cevabını ancak sizi muayene eden kadın doğum uzmanı verebilir.
Devamını OkuPDW ve MPV tek başına yüksekliği veya düşüklüğü çok anlamlı değildir.
Devamını Oku