Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
TSH değerinizin normal olması olumlu.Kayda değer bir sorun olduğunu düşünmüyoruz.
Devamını OkuTSH değeriniz normal, bu olumlu göstergedir.Serbest T4 değerindeki hafif yükseklik ise klinik olarak ne kadar anlamlı, bunu ancak muayene bulgularınız ve diğer tahlillerinizle birlikte bir endokrinoloji uzmanı değerlendirmelidir.
Devamını OkuÇok hafif bir yükseklik, bunun için onkolojiye gitmene gerek falan yok.Kim dediyse saçmalamış.Rahat ol.
Devamını OkuTSH değeriniz oldukça yüksek. İleri tetkik ve tedavi için endokrinoloji bölümüne başvurunuz.
Devamını OkuVerdiğiniz bu kadar az bir bilgiyle ne yazık ki biz de açıklayıcı bir şey söyleyemeyeceğiz.
Devamını OkuTSH testinin normal değerlerini yazmamışsınız ancak biraz hafif de olsa yüksek gibi, bir endokrinoloji uzmanına danışmanızda yarar var.İlave tahliller isteyebilir.
Devamını OkuTestleriniz normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,HIV testi ile ilgili Tahlil.com'a sorulmuş yüzlerce soru, verilmiş cevap ve yayınlanmış yazıları okumak için tıklayınız..http://tahlil.com/tag/hiv
Devamını OkuBelirtiğiniz değerler hemogram yani kan sayımında çalışılan parametrelerden sadece bir kaçı, bunlar tek başına fazla bir fikir vermez.Hemogram yani kan sayımı testinin sağlıklı olarak değerlendirilebilmesi için kan sayımı sonucundaki tüm parametrelerin birlikte değerlendirilmesi gerekir, diğer kan s...
Devamını OkuAntibiyotik kullanımınız bittikten 3 gün sonra yaptırabilirsiniz.
Devamını OkuHerhangi bir şikayetiniz yoksa bu düşük değerler çok önemli değil. Bir ay sonra tekrar test yaptırabilirsiniz eğer plt değerleri yine düşük çıkarsa bir hematoloji uzmanına muayene olabilirsiniz.
Devamını OkuNe sormaya çalıştığınızı pek anlayamadık ama tabi ki hamile kalınma ihtimali var.
Devamını OkuHgb değeriniz düşük. Bir hematoloji ya da dahiliye uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuLökosit esteraz pozitifliği enfeksiyon şüphesi akla getiriyor.İdrar kültürü yapılmasın da uygun olabilir.
Devamını OkuKayda değer bir yükseklik yok monosit değerinde.Anlamı yok
Devamını OkuHamile olup olmadığını anlamanız en kısa ve pratik yolu gebelik testidir.Gereksiz detaylarla kafanızı yormayın, belirtiğiniz şekilde ilişkide ise gebelik ihtimali yok denecek kadar azdır.
Devamını OkuAdet döneminde CA 125 testinin yapılması önerilmemektedir.Yanıltıcı sonuçlar verebilir.
Devamını OkuHayır olmaz ama bu yaşta sigara içmen doğru değil sigara, bizden uyarması.
Devamını OkuBöyle bir yüzde verilmez, verenlere de inanma. Hastane sonuçları uzman doktorların kontrolünde çıkar, farklı kanallardan da kontrol edilir.Güvenilecek bir sonuç olmasa zaten sonuç olarak rapor edilmez.
Devamını OkuArkaşının Anti HBS değeri yüksek çıkmış.Bu hepatit B ye karşı antikor yani bağışıklık geliştiğini gösterir.Anti HBS pozitifliği iki nedenle olabilir, arkadaşın ya aşı olmuştur.Ya da bu enfeksiyonu geçirmiş, enfeksiyon sonrası doğal bağışıklık kazanmıştır.
Devamını OkuMeni veya zevksuyundan korumayı sadece prezarvatifle sağlayabilirsiniz.
Devamını OkuSonucunuz hastalığınızı doğruluyor.Gastroenteroloji veya enfeksiyon hastalıkları bölümünde kontrollerinizi sürdürünüz.
Devamını OkuTesti gerekli süreden sonra yapmışsınız teste göre hamilelik yok, gecikme için bir kadın doğum uzmanına görünmenizde fayda var.
Devamını Oku