Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
İlişki sonrası adet görmüşseniz hamilelik ihtimalinden söz edemeyiz.
Devamını OkuAnne adayı bayanların yumurtlama dönemlerini tespit etmek amacıyla kullanılan çeşitli yöntemlerden biri de tükürükle yapılan ovulasyon testidir. Neredeyse 20 yıldır kullanılan pratik ve kolay bir test yöntemidir.Herhangi bir sağlık merkezine veya laboratuara gitmeden evde yapılabilir.Hamile kalma...
Devamını OkuDiğer degerleriniz normalse sorun yoktur
Devamını OkuWBC düşüklüğü ateşle seyreden bir takım viral enfeksiyonlarda(grip gibi) olabilir.1 hafta sonra tekrar kan verin.Yine düşük çıkarsa periferik yayma adı verilen tahlil de yapılabilir.
Devamını OkuHemoglobin değeriniz çok yüksek çıkmış.Sigara içenlerde ce yüksek rakımlı bölgelerde yaşayanlarda olabilir.Mutlaka bir hematoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuHer birinin inkubasyon yani kuluçka süresi farklı.Kabaca 2 ay sonra daha net bilgi alınabilir.
Devamını OkuBu kadar yüksek şeker de ALT değeri de yüksek çıkabilir,karaciğerde yağlanma da olabilir.ultrason çekilmesi yararlı olacaktır
Devamını OkuLDH hafif düşük çıkmış. Önemli olmadığını düşünüyorum.
Devamını OkuEvet Beta HCG değerinin hamilelik bulgusu
Devamını OkuStreptekok A testi Streptekok bakterisinin patojen yani hastalık yapıcı özelliği olan A grubunu teşhis etmeye yönelik bir tahlildir.Oğlunuzda bu testin pozitif olması Streptekok bakterisine bağlı bir boğaz enfeksiyonu geçirdiğini gösteriyor.Tedavi zaten başlanmış.Koruyucu tedavi denen aylık pen*sili...
Devamını OkuTahlil.com:Monosit yüzdeniz yüksek çıkmış.Monosit ve yüksek çıktığı durumlara dair sitemizde yayınlanmış yazıyı okumanızı öneriyorum. Ayrıca eşinizin trigliserit değeri gerçekten çok yüksek.Ailesel bir yükseklik eğilimi de olabilir.Kolesterol değerlerine de bakılıp,gerekirse tedavi olabilir.Ayrıca d...
Devamını Oku:Şu aşamada ilaçları kullanmaya devam edin ve beslenmenize dikkat edin, anemi tedavisi uzun soluklu bir tedavidir.
Devamını OkuBu iki testin bir arada yüksek olması akla ilk enfeksiyon durumunu getirir.Bu sonuçlarla direkt romatoid tahlil tanısı akla gelmez.Öncelikle bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına danışmanızı öneririrm
Devamını OkuSonuçlarınızda kan kanserini düşündürecek hiç bir bulgu yok. Çok hafif derecede kansızlık bulgusu var.
Devamını OkuBu testler karaciğer ile ilgili ancak yüksek çıkmışlar.Sadece bunlara bakılarak fikir söylenmez,ilave testlere de ihtiyaç olacak. Kullandığınız bazı ilaçlar da bu değerleri yükseltmiş olabilir
Devamını OkuBu değerlere göre gerçekten bir kansızlıktan söz edemeyiz.Doktorlar, başka tahlil sonuçlarını görerek kansızlık tanısı koymuş olabilirler.
Devamını OkuTokluk kan şekeriniz düşük değil ki normal sınırlarda, öyle illa açlık kan şekerinden yüksek olacak diye bir kural yok. Bu sonuçlar iyi olduğuna ve sağlıklı beslenip kilonuzda ideal olduğuna göre risk yok.
Devamını OkuÜrolojiye gitmeniz en uygun olanı.Enfeksiyon yönünden de idrar kültürü yapılmalı size
Devamını OkuBel soğukluğu tanısı için, akıntıdan mikroskopi ve kültür yapılması gerekiyor.Size de bu tahliller yapılmamış.İdrar tahlilinde bel soğukluğu tanısı koyulamaz.Zaten o da normal çıkmış
Devamını OkuKan sayım sonuçlarının tüm parametreleriyle birlikte değerlendirilmesi gerek.Diğer tahliller normal çıkmış sanırım,onları yazmamışsınız.Bu haliyle sonuçlarınızda kayda değer bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuFerritin bir demir depo proteini olup, 24 adet iki farklı alt birimden oluşmuştur.Ferritin vücüdumuzda demir deposu görevi üstlenen bir protein çeşididir
Devamını OkuBunun nedenine çok takılmayın,diğer kan sayım değerleri normal ise pct nin tek başına anlamı yoktur
Devamını Oku2 yaşında bir çocuk için wbc değeri yüksek değil.Diğer testlerde de anormal bir durum yok
Devamını OkuHemoglobin 17,5 hatta 18 e kadar normal kabul edilebilir.Sonucunuzda ciddi bir problem olduğunu düşünmüyorum
Devamını Oku