Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarınız normal, aşı sonrası da Anti HBS yüksekliği aşının tuttuğunu gösteriyor, ancak aşıyı 3 doz olmanız gerekiyor
Devamını Okuİnanın benim de kafam karıştı.Progesteron yüksekliği olanlar hamile olabilir gibi anlamışsınız sanırım.Progesteron testi bir hamielik tanı testi değildir.Ancak eğer kanınızı yumurtlama döneminden sonra verdiyseniz, bu dönemde yani luteal faz da porgesteron değerinizin ideal olduğu ve hamile kalma po...
Devamını OkuBabanızın glikoz değerleri yüksek.Şeker hastalığı bulgusu. Ayrıca trigliserit değeri de yüksek.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuÖzel bir diyete gerek yok.Aç karına kan verilebilir.
Devamını OkuSırf bu tahlillere göre antibiyotik verildiğini düşünmüyorum.Bu sonuçlarla ağrılarınızın nedeni anlaşılamaz.ALT ve AST karaciğer testleridir.Ama normal dışı bir durum görülmüyor.
Devamını OkuHayır Akdeniz anemisi taşıyıcısı değilsiniz.
Devamını Oku: B grubu beta hemolitik streptokok üremesi bir enfeksiyon varlığını gösteriyor.Bu yönde tedavi olmalısınız
Devamını OkuCRP yüksekliği enfeksiyonlarda görülebilir.Ancek tedaviye rağmen neden yükseldiği konusunda ilave testlere de gerek olacaktır
Devamını OkuBasofil bir lökosit türüdür.Ve kanda nadir bulunur.Basofil değerinizin % 0 olmasının hiç bir anlamı yok.Kesinlikle normal bir sonuç.Arttırmak için ise yapacağınız bir şey olmadığı gibi basofil değerini değeri arttırmanızın da size kesinlikle bir yararı yok.
Devamını OkuAFP testiniz normalin çok az üstünde çıkmış.Klinik olarak çok önemli olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuALT bir karaciğer tetsidir,diabette bu kadarlık bir yükseklik olabilir,karaciğer yağlanması gibi nedenlere de bağlı olabilir.Gerekirse ultrason çekilmesi de gerekebilir.Nötrofil ve lenfosit değerleri de diabet yönünden kayda değer değil.Problem olduğunu düşünmüyorum.
Devamını OkuAdet gördüğünüze göre muhtemelen hamile değilsiniz, şikayetleriniz devam ederse bir kadın doğum uzmanına başvurun.
Devamını Oku51 çıkan SGTP değeri aşırı yüksek değil.Bence testi bir daha farklı bir merkezde yaptırın.Yine yüksek çıkarsa,bir dahiliye uzmnaına danışın
Devamını OkuHIV testiniz pozitif çıkmış.Bu durumda Western Blot yöntemiyle de bunun doğrulanması yapılacaktır
Devamını OkuNon reactive demek negatif anlamında yani sorun yok
Devamını OkuCA 125 için 35 in üstü değerler yüksek kabul edilebilir.
Devamını OkuBeta HCG değerinizde yükseklik var.Bir kadın doğum uzmanına başvurun.Hamilelik belirtisi olabilir
Devamını OkuAnti HIV test sonucunuz negatif çıkmış.İçiniz rahat olsun,herhangi bir problem yok.
Devamını OkuKan nakli tıpta kullanılan adıyla kan transfüzyonu kan ürününün doğrudan bir canlının dolaşım sistemine verilmesidir.Kan transfüzyonu sıklıkla akut yani birden gelişen kan kayıplarında ( trafik kazası veya çeşitli nedenlerle yaralanma gibi), ileri derecelerde kansızlıklarda ve bazı pıhtılaşma boz...
Devamını OkuBir göğüs hastalıkları uzmanına muayene olmanızı öneririm
Devamını OkuProgesteron değerinizdeki düşüklüğün farklı nedenleri olabilir.Yumurtlama ile ilgili problem olduğunun göstergelerinden biridir
Devamını OkuKansızlık bulgularınız var. Halsizliğinizin de nedeni muhtemelen bu durum. Tedavi olmalısınız.
Devamını OkuKansızlık bulguları var.Bir an önce dahiliye bölümüne başvurun tedavi için.
Devamını OkuGaitada gizli kan pozitifliğinin bir çok nedeni vardır.Ülser de bunlardan biri olabilir. Ülsere bağlı mide kanamalarında kanama bitiminden sonraki 21 güne kadar gaitada gizli kan testi (+) kalabilir.Gaitada gizli kan testi hakkında daha detaylı bilgi ve hangi durumlarda gizli kan pozitif çıktığı ha...
Devamını Oku