Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Bu değerlerin farklı çıkması çok önemli değil.
Devamını OkuSonuçlarınız belirtilen referans değerlerinde.Bu da sonuçların normal olduğunu gösteriyor.
Devamını OkuTüm kan değerlerinizi bilemiyorum.Tam kan sayımı sonuçlarınız nasıl.Demir değeriniz oldukça düşük.Hematoloji uzmanına danışmanız yarralı olacaktır.
Devamını OkuKolesterol değeriniz yüksek çıkmış
Devamını OkuGastroskopi ile direk olarak yemek borusu, mide ve on iki parmak barsağının içini görebilme imkanı olur.Bunu yapabilmek için GASTROSKOP denen ucu kameralı alet, ağız boşluğu uyuşturulduktan sonra çok dikkatli bir biçimde mide içerisine ilerletilir.Bu metodla kanamanın nereden kaynaklandığı anlama im...
Devamını OkuBu kadar hafif bir yüksekliğin çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum.Üre testi de bu konuda fikir verecektir.
Devamını OkuAnnenizin her iki değeri de normal
Devamını OkuSon bildirimler , HgA1C değeri 5,7 ve üstü olduğunda da tedbiren diabet ve insülin direnci yönünden ilave tahliller yapılması yönünde.Bir endokrinoloji uzmanına danışmanızı öneririm.Bununla birlikte açlık kan şekeri değerinizin de değerlendirilmesi anlamlı olacaktır.
Devamını OkuTRAB’ı 10′un altına düşmesi beklenir, ama bazen tiroid fonksiyonları normale düştüğü halde TRAB düşmeyebilir de.
Devamını OkuKaraciğer biyopsisine gastroenteroloji uzmanı karar verecektir.Ancak testlerinizde panik olacak bir durum yok
Devamını OkuAdetinizin hangi döneminde kan alındığını belirtebilir misiniz.
Devamını OkuFenilketonüri testinin doğar doğmaz yapılması, erken tanı koyulduğunda önlemler alınarak çocukların tedavi edilmesidir. Sonuçlarınız pozitif gözüküyor. Takiplerinizi sürdürmelisiniz.
Devamını OkuAşırı olmadıktan sonra bir sakınca yok.
Devamını OkuHepatit B taşıyıcılarının evlenmesinde hukuki veya sağlık yönünden bir engel yoktur.Ancak dikkat etmeleri ve eşlerini bilgilendirmeleri gereken unsurlar bulunmaktadır. Evlenecek kişilerin birbirlerine ait sağlık sorunlarını özellikle evliliğin bir parçası olan ve cinsel ilişki ile bulaşabilen sağlık...
Devamını OkuCA 125 bir kanser antijenidir.Tümör markırı olarak da adlandırılan bir parametredir.Yüksek çıkması sizi korkutmasın.Sağlıklı kişilerde kanser taramasında kullanılması uygun değildir.Normal bireylerde de hiç bir kanser yokken yüksek çıkabilir.Özellikle over kanserlerinin takibinde kullanılmaktadır.
Devamını OkuTahlil.com: Lenfosit değerinin O çıkması olağan bir durum değil.Sanırım size kan sayımı yapılmış.Bu testin tekrar edilmesi veya periferik yayma testi yaptırmanız yararlı olacaktır.Ayrıca lenfosit düşüklüğünden çok yüksekliği klinil olarak daha anlamlıdır.Lenfosit hakkında daha detaylı bilgi sahibi o...
Devamını OkuHayır yok.Ama cinsel ilişkiyle bulşabilen Hepatit b,hepatit c,frengi ,bel soğukluğu gibi hastalıklara yönelik herhangi bir test yapmamışsınız.Nedense şüpleli ilişki sonrası sanki HIV dan başka bir enfeksiyon etkeni yokmuş gibi,HIV a gereğinden çok kafa yoran ziyaretçilerimiz arasındasınız.
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu yönünde doktorunuz antibiyotik tedavisine başlamış.Ancak şikayetlerinizin geçmediğini söylüyorsunuz.Antibiyotik kullanımınızdan sonra idrarda lökosit sayısı düşmüş.Ancak idrar yolu iltihaplarında en sağlıklı bilgiyi idrar kültürü tahlili verir.Size bu tahlil yapılmamış.Benim ö...
Devamını OkuEğer aç karına kan vermişseniz DİYABET sorununuz var. WBC yüksekliği de bir enfeksiyon geçirilmekte olduğunu gösterebilir.
Devamını OkuDHEA-SO4 bu düzeyde yüksekliği çok anlamlı değildir, polikistik over sendromu, adet düzensizliği, insülin direnci gibi durumlarda yüksek olabilir ama klinik değerlendirme gerekli, endokrinolojiye başvurun
Devamını OkuTiroid testleriniz normal.Önceki klinik tablonuz, varsa tanınız ve şikayetleriniz hakkında bilgi vermemişsiniz.Eğer tiroid bezi hastalığı yönünden bir şikayetiniz varsa bir endokrinoloji uzmanına danışmanızda yarar var.
Devamını Okuwbc değeri normal,ne yani nötrofil yüksekliği ise enfeksiyon durumlarında sıklıkla görülebilir,ancak wbc değeriniz normal olduğundan sorun olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuKansızlık bulguları var. RF yüksekliği ise romatizmal bir hastalık belirtisi olabilir.ASO yüksekliği de, geçirilmiş ve Streptokok bakterisine dair bir enfeksiyonu gösteriyor.
Devamını Oku