DOKTORA GİTTİM KAN TAHLİLİ VERDİ AMA BAKMADI HİÇ BİR YORUM YAPILMADI ACABA BU DEĞERLER İLE İLAÇ KULLANMAM GEREKİR Mİ ? NORMAL DEĞERLERE UYMAYAN SONUÇLARI YAZIYORUM SİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...WBC 14,0MCV 71,7HCT 31,9MCH 24.4HGB 10,8... Devamını Oku
Merhabalar, ben babam için yazıyorum , tahlil sonuçlarını bugün almış ama doktor hiç bi açıklama yapmamış herhangi bir ilaç da vermemiş değerleri;WBC 16.4MON# 0.9NEU# 12.7LYM% 17.3NEU% 77.4şimdiden çok teşekkür ederimRDW-CV ... Devamını Oku
Çok sık adet kanamalarım oluyor doktora gittim utrasondan sonra tahlil verdi hormon tahlili normal hemogram şöyle : hct 35.4 mpv 11.7 lym41.5 mono10.4 gran 48.1.Sonuçlar acaba nasıl daha doktoruma göstermedim. Devamını Oku
İyi günler hocam...son bir buçuk senede yaşam düzenim değiştiği için 11 kilo aldım...3 ay önce kilo vermek için diyetisyene gittim.hiç bir sonuç alamadım..hareketsiz olan yaşamımı sporla egzersizle aktifleştirdim.haftada 3 4 kez spor yapıyorum 40 dk... Devamını Oku
Kan tahlili yaptırdım size degerleri yazıyorum.demir eksikligi teşhisi konmustu, demir ve kanım sürekli düşüyo yardımcı olursanız sevinirim.WBC : 6.3NE% 49.6 LYM : 2.3MONO : 0.6 EOS : 0.2BASO : 0.0HGB : 10.0HCT:... Devamını Oku
İnsülin direncim var. 1000mg glifor kullanıyorum. öğrenmeden önce llerimde ufak su kabarcıkları oluyordu. ilaca başladıktan sonra birden yok oldular. şimdi oruç tutmaya başladım ancak bugün tekrar belirdi kabarcıklar. son tahlilde değerlerim normale ... Devamını Oku
Merhaba ,32 yaşında 180 boyunda 90 kg erkeğim.Gut şüphesi (ayak başparmak ve ayaktaki şişme ,dayanılmaz acı vs) ile yaptırdığım kan tahlili sonucunda aşağıdaki değerler çıktı.Bu değerleri yorumlar mısınız ?SADECE YÜKSEK KAN DEĞERLERİLYM% ... Devamını Oku
Merhaba ,32 yaşında 180 boyunda 90 kg erkeğim.Gut şüphesi (ayak başparmak ve ayaktaki şişme ,dayanılmaz acı vs) ile yaptırdığım kan tahlili sonucunda aşağıdaki değerler çıktı.Bu değerleri yorumlar mısınız ?SADECE YÜKSEK KAN DEĞERLERİLYM% ... Devamını Oku
KAN TAHLİLİ SONUÇLARIM: WBC 9,3RBC 4,70HGB12,2HCT 38,4MCV 81,7M CH 25,9 M CHC 31,7RDW 16,2PLT 236MPV 10,0PCT 0,235PDW 16,2LYM# 2,1MON# 0,7NEU# 6,1EOS# 0,3BAS# 0,1LYM % 23,1MON% 7,9NEU% 65,5EOS% 2,9BAS% 0,... Devamını Oku
Merhaba,bugün yaptırdığım kan tahlilindeNeu% 47.3Mono 1.6Mono% 16.0 çıktı. Diğer bütün değerlerim alt sınıra yakın veya ortada. Yazdığım değerler ne anlama geliyor ve tedavi olmamı gerektirecek bir şey var mı? Devamını Oku
Hba1c 5.9 rbc 5.05 ... Devamını Oku
Birkaç gün önce kene ısırığından hastaneye gittim yapılan 2. kan tahlilimde monosit yüzdem 15.1 çıktı. doktor sonucumu kötü yorumlamadı fakat endişem gitmedi. sizden %15 normal bi değer mi bu durum için Devamını Oku
Buğün tahlil yapırdım sonuçlar ile ilgili yardımcı olabilirmisiniz.değerler normal mi?wbc 8.8lym 15.8mıd 2.1gran 82.1lym 1.4mıd 0.2grand 7.2rbc 4.00hgb 11.6hct 33.2mcv 83.2mch 29.0mchc 34.9rdw-sd 31.6rdw-cv 12.1plt 154... Devamını Oku
Merhaba ben öksürük şikayetinden doktora gittim bana sedim tahlili yaptırdı 6-18 çıktı sizce yüksekmidir oranı Devamını Oku
Merhaba ben 22 yaşındaym.halsizlik,uyuşukluk,konsantrasyon dikkat problemleri,adet düzensizliği,göz kapaklarında şişme,uykuya meyil problemlerim var.hipotiroidizm den şüphelenmiştim fakattahlillerinde t3,t4,tsh,ferritin ve b12 vitamini normal sın... Devamını Oku
Adet kanamalarimin miktarinda degisme var ve 10 gunden fazla suruyor.Yuzumde tuylenme ve saclarimda dokulme var.Adetimin 3. gununde yapilan tahlil sonuclarim : DHEA-SO4:134.3 Estardiol :245 FSH (ELISA ) : 1.82LH : 5.57Prolaktin: 13.07s ... Devamını Oku
Merhaba;ben 36 yaşında bir bayanım.2 sene önce doğumdan sonra help sendromu geçirdim.yüksek tansiyon ilacı kullanıyorum.doğumdan öncede mide şikayetlerim ve kansızlık problemim vardı ama şu son 10-15 gündür çok aşırı gaz ve kusma,iştahsızlık,midem bo... Devamını Oku
MerhabaBen FMF hastasıyım doktora kontrole gittiğimde yapılan tahlil sonuçlarımda doktor idrarımda protein kaçağı olduğunu söledi ve bana 1 haftalık idrarımı toplamamı söyledi.Ancak ben tahlil değerlerimi merak ediyorum açıklarsanız sevinirim..Ba... Devamını Oku
AYNI ZAMANDA YAPTIĞIM DİĞER TAHLİL SONUÇLARI:CA-19-9 15.77 REF-0-35CA-15-3 12 REF-0-32.4KARSİNO EMMBRİYONİK ANTİJEN 0 ... Devamını Oku
9,aylık kızım var 2 gündür yüksek ateş şikayetimiz var düşüremiyoruz en yüksek 39,6 ya kadar çıktı yapılan tahlilde wbc 3,2 çıktı lökopeni olabilir denildi 9 eylül üniver. gittik orada wbc 3,9 çıktı ve lökopeni değil denildi yapılan muayenede bir sor... Devamını Oku
Hocam adım engin 34 yaşındayım. tahlillerimi yorumlarsanız sevinirim 3 12 2012 tarihinde hbv dna 5.95 ul çıktı 10 06 2013 tarihinde hbv dna 975 ul.çıktı ve son tahlillerim 17 11 2013 hbv dna 215 ul çıktı. vürüs devamlı azalıyor . acaba vürüs yok olur... Devamını Oku
Merhaba ben 35 yaşında 21h5g lük hamileyim geçen hafta kan tahlili yaptırdım rcb:3.67(4-6) ,hgb:11.1(11,5-16),hct:33,5(34,5-48),neut%:76,4(43-65),lymph%:16.1(20,5-45),neut#:6,62(2,2-6,4),ft3:2,88(0-0),alb:3.39(3,4-4,8),aso:207(0-200),crp:5.1(0-5),ca:... Devamını Oku
Merhaba. Kolestrol:295 - LDL:204 - Trigliserid:151 - HDL:60 Yukarıdaki tahlil sonuçlarını değerlendirmenizi rica eder , çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim. Devamını Oku
Merhaba hocam geçenlerde tahlil yaptırdım neu 77,3 lym 18,6 eo 0,00 eo% 0,1 hgb 16,6 çıktı. Sonuçlarda sorun var mı çevap larsanız memnun olurum Devamını Oku
GLUKOZ 88 mg/dL 74 - 106 Üre 17 mg/dl 10 - 48,5 Kolesterol H 227 mg/dL 50 - 200 HDL Kolesterol H 80 mg/dL 45 - 65 LDL Kolesterol H 134,4 mg/dL 0 - 130 Trigliserid 63 mg/dL 0 - 200 AST 17 U/L 0 - 32 ALT 16 U/L 0 - 33 Albumin H 5.46 g/dL 3,5 - 5,2 Sody... Devamını Oku