"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Merhaba kızım 36 aylık 4 güdür şiddetli karın ağrısı ishal ve kusma var yorumlarınız..

Merhaba kızım 36 aylık 4 güdür şiddetli karın ağrısı ishal ve kusma şikayetleriyle hastaneye gittik tahlil sonucu Görünüm: sulu kıvamlı, Kan: görülmedi Mukus: yüzeysel mukus hattı görüldü; Lökosit: 7-8 Eritrosit görülmedi Parazit: parazit ve parazit ... Devamını Oku

Kandaki değerimin artışları normal mi?

Merhaba ben 5+2 günlük hamileyim. iki gün önce kandaki beta hcg değerim 5092 çıktı dün verdiğim tahlilde 6564 çıktı. Kandaki değerimin artışları normal mi? Bu arada kesemizi gördük şekli büyümesi normal dedi. Yardımcı olursanız sevinirim. Devamını Oku

TSH: 24,09(0,35-,4,94) , T3:1,73(1,71-3,71) T4: 0,44(0,70-1,48). Sizce nasıl?

Babam 57 yaşında ve troid bezini 10 yıl önce aldırdı. 1 gün arayla 1 ve 1,5 levitron(100mg) kullanıyordu, tsh:0,05 çıktı, 20 gün ilaç kullanmadıktan sonra yeni yapılan tahlilde TSH: 24,09(0,35-,4,94) , T3:1,73(1,71-3,71) T4: 0,44(0,70-1,48) olarak çı... Devamını Oku

HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ELICA 15.gün yaptırdım acaba yeterli mi?

 HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ECLIA 15.gün yaptırdım acaba yeterlimi mümkünse tahlili yorumlarmısınız? Devamını Oku

31yasindayim.Scan verilerine gore 39 hafta hamileyim platelet sayisi 80 cikti bu durumun bebegime yada hamilelige etkisi nedir?

31yasindayim.Scan verilerine gore 39 hafta hamileyim.5gun onceki Tahlilde platelet sayisi 80 cikti.normal degerler 150-450 arasi.dun tahlili yenilediler.herhangi bir durumda pazartesi cagiracaklarini soylediler.bu durumun bebegime yada hamilelige etk... Devamını Oku

Tahlillerimi yorumlar mısınız..

CRP0.27 Sedimantasyon 1s- 4 Lökosit 9.72 Nötrofil%58.7 Lenfosit%30.2 Monosit%7.8 Eozinofil%3 Bazofil%0.3 Nötrofil# 5.7 Lenfosit# 2.94 Monosit# 0.76 Eozinofil# 0.29 Bazofil# 0.03 Eritrosit5.81 Hemoglobin16.2 Hematokrit47.2 MCV81.2 MCH27.9 MCHC34.3 MPV... Devamını Oku

15.günde yaptırdığım test sonuçlarımı yorumlar mısınız?

HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ECLIA 15.gün yaptırdım acaba yeterlimi mümkünse tahlili yorumlarmısınız? Devamını Oku

Hipotiroid hastasıyım en son yaptırdığım kan tahlili sonuçlarım T3 3,21 T4 1.5 TSH 3.14 yorumlar mısınız ?

 19 yaşında hipotiroid hastasıyım en son yaptırdığım kan tahlili sonuçlarım T3 3,21 T4 1.5 TSH 3.14 yorumlar mısınız ? Devamını Oku

Gebe kalmayı planlıyorum ve bu sebepten hamilelik öncesi hormon tahlili yaptırdım sağlık ocağında ve sonuç tsh:7.37 çıktı

 Gebe kalmayı planlıyorum ve bu sebepten hamilelik öncesi hormon tahlili yaptırdım sağlık ocağında ve sonuç tsh:7.37 çıktı daha sonra özel bi hastanede tekrar yaptırdım orada tsh:3.15 çıktı güvenemeyip başka bi yerde tekrar yaptırdım ve orada da 5.1 ... Devamını Oku

Wbc 16.3 rbc 7.29 plt 789 lym 78 mon 1.2 bu tahlilleri 3 hastanede yaptırdım hep sonuclar hemen hemen aynı kafama takıldı

Hocam benim tahliller cok anormal. Wbc 16.3 rbc 7.29 plt 789 lym 78 mon 1.2 bu tahlilleri 3 hastanede yaptırdım hep sonuclar hemen hemen aynı kafama takıldı hamotoliji bölümüne gönderdiler kalcamdan yani omurilikten beyaz kan aldılar sonuc belli bil... Devamını Oku

Eşim tüpbebek tedavisi gördü.3 şubat da embriyo transferi yapıldı ve 14 gün sonra tahlilde Hcg=3239 çıktı yorumunuz nedir?

eşim tüpbebek tedavisi gördü.3 şubat da embriyo transferi yapıldı ve 14 gün sonra tahlilde Hcg=3239 çıktı. yani 5 haftalık hamile görülüyor ama 2 hafta oldu transfer yapılalı.. embriyolarımız dondurulmuştu. yorumunuz nedir? Devamını Oku

Adetime 7 gün kala Hcg testi yaptırdım sonuç 2 çıktı şuan adetimden de 2 gün geçiyor yine test yaptırmalı mıyım ?

Adetime 7 gün kala Hcg testi yaptırdım sonuç 2 çıktı şuan adetimden de 2 gün geçiyor yine test yaptırmalı mıyım sizceTahlil.com: Gebelik testinin yapılması için en önemli kural beklenen adet tarihinde gecikme olmasıdır.Beklenen adet tarihinde gecikme... Devamını Oku

İdrar tahlilimde RBC 0 - 4 7 yüksek herşey normal acaba sorunum nedir?

merhaba; idrar tahlilimde, RBC     0 - 4 7 yüksek WBC 0 - 5 49     yüksek BACT 0-20 147 yüksek olarak gözüküyor diğer değerler normal doktor üriner ultrason istedi onda da herşey normal acaba sorunum nedir. Devamını Oku

Hemoglobin elekroforez testi yaptırdım. HbA2 4.9 çıktı. Bu ne anlama geliyor?

Merhaba. ben hemoglobin elektroforezi tahlili yaptırdım HbA2 4,9 çıktı ref. aralığı 0,0-3,9 ayrıca HbA 91,8 çıktı ref. aralığı ise 94-99 dur. durum hakkınd bilgi verebilir misiniz.syg Devamını Oku

B 12 değerim 150 çıktı. Sizce nasıl?

Merhaba 14 ocakta danışmanımın tavsiyesi üzerine b12 ve hormon tahlili yaptırdım serbest T3 SONUÇ 4,12 referans H(2,5-3,9)pg/mL Serbest T4 0,76 referans N(0,61-1,12)ng/dL TSH 2,56 referans N(0,34-5,6) uIU/mL B12 sonuç 150 Referans L(180-914)pg/mL B12... Devamını Oku

Korunmasız ilişki yaşadım. HIV bulaşmış olabilir mi?

Hocam ben 6 ay önce korunmasız bir ilişki yaşadım son bir aydır da bazı belirtiler olmaya başladı dahiliye uzmanına başvurdum biyokimya hemogram hormon testi yapıldı tahlillerde bazı değerlerin yüksek olduğu bir rahatsızlığım olmadığı söylendi aids b... Devamını Oku

APTT:39,3 normal deger: 25,1-36,5 yorumlarmisiniz

Kalp damar cerrahi tahlil sonuclari: PT/sn: 28,2 normal deger: 9-13,9 PT/%:32 normal deger:70-130 PT/INR:2,39 normal deger: 0,8-1,2 APTT:39,3 normal deger: 25,1-36,5 yorumlarmisiniz Devamını Oku

Kan tahlillerimde trombositler her zaman düşük çıkıyor.dahiliye doktoru hemoglobin elektroforezi istedi yorumlar mısınız..

kan tahlillerimde trombositler her zaman düşük çıkıyor.dahiliye doktoru hemoglobin elektroforezi istedi ve yaptırdım.test sonuçlarım aşşağıdaki gibidir.teşekkürler HBA 91.1 95.8-98 HBA2 4.2 2-3.8 HB F 4.7 0-0.9 PLT 117 150-400 HGB 15.2 13-17.5 HCT 44... Devamını Oku

Serbest t3 4.17 2.6_4.5 ,serbest T4 1.28 1_1.6 ,TSH=5.3 0.27_4.2

 Serbest t3 4.17 2.6_4.5 ,serbest T4 1.28 1_1.6 ,TSH=5.3 0.27_4.2 HDL KOLESTEROLDE 62 0_50 Aralık tahlil sonuçlarım nasıl yardımcı olurmusunuz Devamını Oku

30 yaşındayım uzun zamandır cinsel ilişki yaşayamıyorum Total Testosteron tahlil i istedi. benim değerim 3,13 çıktı tahlil sonucumu yorumlayabilir misiniz..

30 yaşındayım uzun zamandır cinsel ilişki yaşayamıyorum. dr a gittim Total Testosteron tahlil i istedi. benim değerim 3,13 çıktı (Mın:1,75 Max:7,81) tahlil sonucumu yorumlaya bilirmisiniz. Devamını Oku

Beta HCG değerime göre hamilelik söz konusu mu?

Beta HCG  tahlili yaptırdım sonuç 911,5 çıktı referans 0-5 çıktu Devamını Oku

B12 değerim sizce düşük mü?

Merhaba 14 ocakta danışmanımın tavsiyesi üzerine b12 ve hormon tahlili yaptırdım serbest T3 SONUÇ 4,12 referans H(2,5-3,9)pg/mL Serbest T4 0,76 referans N(0,61-1,12)ng/dL TSH 2,56 referans N(0,34-5,6) uIU/mL B12 sonuç 150 Referans L(180-914)pg/mL B12... Devamını Oku

Yaptırdığım test sonrası, HbA2 4,9 çıktı ref. aralığı 0,0-3,9 ayrıca HbA 91,8 çıktı ref. aralığı ise 94-99. Yorumlar mısınız?

Merhaba. ben hemoglobin elektroforezi tahlili yaptırdım HbA2 4,9 çıktı ref. aralığı 0,0-3,9 ayrıca HbA 91,8 çıktı ref. aralığı ise 94-99 dur. durum hakkınd bilgi verebilir misiniz.syg Devamını Oku

:HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ECLIA 15.gün yaptırdım. Testi tekrar yaptırayım mı?

HIV 1/2 (Ag(1)+Ab) 0.01 NEGATİF S/CO 0 - 0,9999 ECLIA 15.gün yaptırdım acaba yeterlimi mümkünse tahlili yorumlarmısınız? Devamını Oku


?