13 yaşında bir kızım var. onun tahlil sonuçlarını yazıyorum. kendisine 1 yıl önce haşimato tehisi kondu 100mg ilaç kullanıyor. son tahlil sonucumuz. serbest T3: 3.28__serbest T4:1.58__TSH:(L) 0.334 Daha önceki tsh çok yüksekti şimdi düşmüş sanırım. s... Devamını Oku
Gaita parazit tahlili 7 kez yaptırdım sonuç temiz çıktı.bu tahlilde yanılma payı olabilirmi. Devamını Oku
Merhaba hocam.ben polis adayıyım yanlız aşırı kilo alma gibi bir durumum var. Spor yapıp zayıflıyorum ama verdiğim kiloyu 2 ay geçmeden yerine koyuyorum. kan ve hormon testi yaptırdım. hormonal bir bozukluk mu var? varsa bu benim polis olmama engel o... Devamını Oku
Hocam,3 hafta önce idrarımda hafif yanma ve çok az akıntı gördüm.İdrar testi yaptırdım ve herşey negatif fakat LEU(++) Pozitif ,10-12 Lökosit görüldü ve Dr.Cipro500 ile Piyeloseptyl verdi 5gün içinde geçti ve idrar tahlilim temiz çıktı.Şimdi yine pen... Devamını Oku
Ben psikolojik tedavi görmekteyim ve başka bir hastanede tedavi olmak için çıkış yaptım fakat tahlillerimde koyu siyah ile işaretlenen bölümlere anlam veremedim.Sizce sorun nedir.Koyu ile yazılı olan bölümler.LY# = 5.2 K/uLMONO% = 4.9 %MONO... Devamını Oku
Oğlum 7 yaşında.Kan tahlili neticelerini yazıyorum.Trombosit 154( 160-510)//Lökosit 3.96 (4,5-13,5)//Nötrofil 18.7 (32-65)//Lenfosit 65.9 (25-50) Bu tahliller neticesinde lenf kanseri riski nedir.Çocuğun genel durumu iyi..Beni bu konuda bilgilendirir... Devamını Oku
Merhabalar; glukoz akş 114,09 olması gereken 60-110mg/dl wbc 16,10 olması gereken 4-10 10^3/ml mpv 13,10 olması gereken 6,5-12 fl pdw 19,60 olması gereken 9-17 % lym% 13,20 olması gereken 20-51,1 % ne 12,74 olması gereken 2-7 10^3/ml ne 79,10 olması ... Devamını Oku
Yaş 31 dün şeker ölçümü için kan tahlili verdim labratuarda verilen pamuğu çöpe attıktan sonra kolumdan kan tekrar akınca kendi pamuğumu çöpten geri alıp koluma bastım bir anlık refleksle,acaba bu yolla hepatit bulaşması olabilirmi pamuk yukarıdaydı... Devamını Oku
Tahlil sonuçalrım aşagıdaki gibidir yorumlarsanız sevinirim BETA HCG: 3.45 PDW+:15.4 MPV :7.2 Devamını Oku
8 ay önce idrar tahlilimde eritrosit değerim yüksek çıktı uroloji,nefroloji ve kadın doğuma gittim hiç bir sonuç alamadım sadece sistoskopi yaptırmadım idrarla ilgili şikayetim yok sağ kaburga altında ve sırtımda ağrılar oluyor eritrosit bazan artıy... Devamını Oku
wcb:10.74 Devamını Oku
Kan tahlili sonuçları glukoz 94 referans aralığl 74 109 tokluk şeker 118 referans aralığı70 140 açlık insülin 19,8 referans aralığı 0,7 -9 -0,7-25, 47 yaşında bir bayanım bu sonuçlarıöğrenme Devamını Oku
Merhabalar sevgili hocam, tahlil sonucumu öğrenmek istiyorum, sevgiler.. HBsAG:0.797pozitif>1 HCV):0.121 panik deger pozitif>1 Anti HIV:0.593 panik deger pozitif>0.9 Anti toxoplazma IgM:0.248 Negatif< 0,8 süpheli> 0.8=1... Devamını Oku
İdrar tahlil sonuçlarım:ERİTROSİT : ++ 50 RBC/UL LÖKOSİT :++ 75 WBC/UL MİK-LÖKOSİT: ORTA SIKLIKTA MİK-ERİTROSİT : 7-8 Devamını Oku
16 yaşındayım şiddetli kasık ağrıları ve idrarı tam yapamama şikayetiyle ürolojiye gittim. ultrasonda sağ overde 25*17 mm. boyutunda kist çıktı. kadın doğuma gittim kan tahlili yaptırdı . sonuçları şöyle ;CA-15-3 : 8,20CA-19-9 : 26,80CA-125 ... Devamını Oku
Benim yaklaşık 2 aydır devam eden sık idrara çıkma problemim vardı, idrar tahlili yaptırmam sonucu "Mikroskopi (sediment) (İdrar analizi) her sahada 3-4 lökosit ve 1-2 eritrosit görüldü" deniyor diğer değerler normal,bunun üzerine enfeksiyon başlang... Devamını Oku
10 aylık bebeğim ara ara öksürüyor öksürdüğü zamanda üşütmüş gibi çok kötü öksürüyor dr götürdk çiğerlerinde bir sorun olmadığını alerjik olabilir dedi alerji testi yaptım total ıge 30.29 çıktı referans aralığı tahlilde 0-15 arası diyor ne yapmam laz... Devamını Oku
Normal kan tahlili ile insülün direnci anlaşılabilirmi? Yoksa insülin direnci iin ayrıca bir test mi yapılması gerekmektedir.Yukarıda okuduğum şeyler bana çok uyuyor.Sabahları yataktan çok zor kalkıyorum. Öğlenleride genelde yorgun ve halsiz ol... Devamını Oku
Benim gebelikten 1,5 ay önceki değerlerim Toxoplazma IGG:24,4 (REAKTİF), IGM:1,08 (REAKTİF) olarak değerlendirildi.2. gebelik haftamda IGG:453 (pozitif), IGM:1,87 (pozitif),5. gebelik haftamda IGG:536(pozitif), IGM:1,82(pozitif), 9. gebelik ha... Devamını Oku
İyi günler ben 23 yaşındayım plastik cerrahiden bi operasyon için doktorum kan tahlili yaptırdı plt değerim 18,3 çıktı doktor testi tekrar yaptırmamı istedi bu sefer plt değerim 67 çıktı bu durumda ameliyat yapamayacağını söyledi ve dahiliye ye sevk ... Devamını Oku
Merhaba hocam 20 yaşındayım idrar tahlili sonuçlarım Sg:1020 Ph:8 Leu:+++ Ery:neg glu:norm pro:neg Bil:neg ubg:norm Ket:neg Nit:neg wbc:60,8 rcb:3,2 Ec:0,6 Cast:0,6 Bact:18,7 Devamını Oku
Selamlar kızım 10 yaşında olup, karın ağrısı şikayetiyle doktara gittik, 2 ayda 4 kez tahlil yapıldı sonuçlar hep aynı küçük bir ilçede yaşıyorum normal değerler dışındakiler sonuçları yorumlarmısınızWBC 3,7Neut 35,6Lymp 51Mono 9,6neut 1,... Devamını Oku
41 yaşında bayanım tahlil sonuçlarım ; hgb-11,7 hct-34,8 plt-124mpv 12,1 mono% 10,3 baso % 0,2 baso# 0,01 şeklndedir Halsizlikten şikayetle doktora gittim. Devamını Oku
Yaşım 16. diz kapağı ağrısı nedeniyle doktora başvurdum yapılan tahliller sonucu sedimantasyon değerim 53 çıkmış. henüz doktora okutmaya gidemedim, ne tür risklerim olabilr ? Devamını Oku
5.5 yaşında kızım var kaşlarında dökülme olduğundan dolayı tahlil yapıldı b12 559 - hct 35.1 çıktı acaba bu onun yaşına göre iyimidir yoksa bir sorunmu vardır yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar...! Devamını Oku