Merhaba Yaklaşık bir haftadır iki gözümde konjonktivit tanısı ile tedavi görüyorum. kan tahlilinde sedimantasyon 45 crp 15,9 hemogramda ise WBC 13,1 mono 1 neu 9,7 olarak çıktı. Acaba sorun sadece gözden mi kaynaklı ? Çünkü diklojik ampul vurdurmadan... Devamını Oku
MONO% (Monosit yüzdesi) * 11.3 Referans aralığı 3 - 10.. 2 ay önce akut faranjit geçirmiştim, çene altı bezeleri hala gecmedi ve yaptırdığım tahlilde 20 değerden sadece Monosit yüzdesi bu şekilde yüksek. Önemli birşey midir acaba? Devamını Oku
KK 5.33 10^6/µL 4.3 - 5.7 BK 4.10 10^3µL 4.0 - 10.0 MCH 28.8 pg 27 - 34 MCV 84.8 fL 82 - 100 HTC 45.2 % 41 - 52 HGB 15.4 g/dL 13.5 - 17.5 MCHC 34.0 g/dL 32 - 36 RDW 15.0 % NE% 55.8 % 45 - 70 LY% 38.1 % 20 - 47 EO% 1.59 % 0 - 5 MO% 4.47 % 2 - 10 BA% 0... Devamını Oku
İyi günler yaş 21 erkeğim 1 ay önce wbc değerim 3.4 çıktı kan tahlili yapıldı 6.4 çıktı 3 gün tekrar düşük çıktı? Devamını Oku
Merhaba 9 aylık kızımın hemogram tahlilinde çıkan anormal değerler Gr% 43,7 Hgb 10,8 Mch 22,6 MChc 27,7 Plt 348 Pct 0,29 Teşekkürler Devamını Oku
38 yaşındayım kan tahlilinde MPV:10,9 sorun olur mu?Bir de LDL:205,HDL:30: TRİGLİSERİD:84 bu sonuçlardan sonra LDL yi düşürmek için ilaç kullanmalı mıyım?teşekkürler Devamını Oku
1 yaşındaki kızımın kan tahlil sonucu lym:74.1 mıd 4.4.gra 21.5.bunlar olması gerekenin dışında.yorumlarsanız sevinirim Devamını Oku
Merhaba yaşım 23 ve ağzımda arasıra olan tuz tadı sebebiyle doktora gittim. Biyokimya tahlili istedim ve HbA1c %6.60 çıktı. Glucose ise 90 mg/dL çıktı. FT3 ve FT4 değerlerime de bakıldı ve sonuç FT3: 3.99, FT4: 15.88 çıktı. Doktor HbA1c sonucunun di... Devamını Oku
1 aylık bir kızım var çok ağladığı için dr a götürdük önce gaz sancısı dediler ısrar edince idrar tahlili yapıldı eritrosit düzeyi 2 çıktı dr taş olabileceğini söyledi yeni doğanda idrar yollarında taş olabilir mi Devamını Oku
32 yaşında erkeğim ca 19 tahlilim 81 çıktı kan değerlerim normal sağlık çalışanıyım safra kesemde 2 cm taş var diğer tahlillerimin hepsi normal Devamını Oku
Tahlil sonuçlarım. Mo# 0.557 Mo% 9.90 TSH 0.995 MCV 81.7 MCH 27.1. Serbest T4 1.11 yormlarmısınız Devamını Oku
Adetim 10 gün geçti 2 gündür adet ağrısı çekiyorum ama adet olmuyorum eşim asker adet günümden 1 hafta önce izine geldi ve adet günümde gitti adette olmadım dediğim gibi kan tahlili yaptırdım ... Devamını Oku
Bu gün aldığım tahlilde IgE sonucu 11887 IU / mL olarak çıkmış acaba ciddi bir hastalık belirtisi olabilir mi ? Devamını Oku
İyi günler kızımın tahlil sonuçları EBV VCA IgM (dış ) Negatif (0.53) EBV VCA IgG (dış ) Nagatif (0.56) Anti CMV IgM 0.251-neg Anti CMV ıgG 481.1- poz kızımın boynunda lenfleri şişmişti Devamını Oku
27 yaşında erkeğim çocukluktan itibaren parmaklarımda çomaklaşma var 2 yıl önce doktora gittim akciğer BT, ultrason, kan ve idrar tahlili yapıldı bulgular normal görüldü, fakat görüntüsü sosyal yaşamda estetik açıdan çok rahatsız edici önerebileceğin... Devamını Oku
İyi günler Tiroglobulin Antiroru (anti-Tg) Referans Değeri 0-115 olması gerekirken benim tahlil sonucum 337.0 olarak çıkmaktadır.Yaşım 47 olup, ne yapmam gerektiği hakkında bilgi verirseniz sevinirim, ve ne gibi tehlikeleri var. Devamını Oku
Gebelik için doktorumun verdiği tahlilleri yaptırdım. Buna istinaden Anti rubella IgG H 172.0 sonucu bu çıktı acaba bilgilendirmeniz mümkünmü? Devamını Oku
82 yaşındaki bir hastanın kan tahlili sonucu wbc 3.72 rbc 3.35 mch 34.2 plt 86 neu% 40.9 lym% 43.5 eos% 6.5 yorumunuz nedir birde t4 0.97 b12 ise 186 yorumlarınızı rica ediyorum tşk.ler iyi calışmalar Devamını Oku
Koagülasyon tahlilimde pt zamanı 11.1 çıkmış düşük olmasının nedeni neden olabilir. Devamını Oku
İyi günler.3.5 yaşında kız.idrarında kan olduğu.yapılan 3 gün üst üste yapılan idrar tahlillerinin sonucunda 1.sonuç: 2-3 basil/100 alan pozitif.2.sonuç:negatif.3.sonuç:1-2 basil 300 alan şüpheli pozitif örnek tekrarı kültür ve ileri doğrulama öneril... Devamını Oku
Merhaba kan tahlili sonucumda Glukoz 97 mg/dL Referans aralığı ( 74 - 106) İnsülün 13. 47 Referans aralığı( 2,6 - 24,9) acaba bende insülün direnci olabilirmi d vitaminimde sürekli düşük çıkıyor ağız yoluyla geçen ay vitamin almıştım şimdi yine 10 çı... Devamını Oku
Son adet başlangıç tarihim 11 şubat 2015 15 martta kan tahlilinde beta hcg 57.47 çıktı hamilelik varmı? varsa kaç haftalık ? Devamını Oku
Merhaba annemin kan tahlilinde monosit oranı 16.6normal değer olarak 4.0 - 9.0 yazıyor annemin değeri çok yüksek bu ne anlama geliyor ne yapmamız gerekir? teşekkürler Devamını Oku
13 yaşındaki kızım 4 - 5 gündür koyu kahverengi lekelenmeler oluyor.genital bölgesindede kurumuş halde bu lekelerden var.yaptırdığım tahlillerde FSH:11.48 , LH:3.79 , E2:36 çıktı.götürdüğüm doktor turner sendromu olabilir ya da adet olacak olabil... Devamını Oku
Merhaba hocam,benim merak ettiğim tahlildeki,BAS# neyin degerını gosterır? Normalde degerının 0-0,3 olması gerekiyormuş.Yapılan ıkı tahlılın bırınde,0,7 dıgerınde 0,10 cıktı. Devamını Oku