Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Şu anki kan tahlillerinizde hafif anemi bulguları var.
Devamını OkuPLT yani trombosit sayınız oldukça düşük.Bir hematoloji uzmanına danışabilirsiniz.
Devamını OkuTiroid testi olan TSH yüksek çıkmış.Hipotiroidi gibi tiroid bezinin az çalıkmasında böyle sonuç çıkabilir.Trigliserit ve şeker testleriniz tutarsız çıkmış gerçekten.Bunları 12 saatlil açlıktan sonra tekrar ettirmek yerinde olacak.
Devamını OkuSonuçlarınız kansızlık yani anemi bulgularını destekliyor.Ayrıca kansızlığın demir eksikliği ile ilişkili olduğunu da gösteriyor.Tedavi olmalısınız.
Devamını OkuHormonlarınızda bozukluk görülüyor.Yasmin hormon değerlerinizi düzenleyen bir ilaçtır.Doktorunuz gereken tedaviye başlamış.
Devamını OkuKan testinizde bununla birlikte monosit yüzdesi de yazıyordur.Her iki sonuçla birlikte daha açıklayıcı bilgi verebiliriz.Monosit yüzdesi sonucunu da gönderiniz.
Devamını OkuSonucunuz yorumlanmamıştır.Ayrıntılı bilgi için aşağıdaki açıklamaları okuyunuz.http://tahlil.com/tahlilim-neden-yorumlanmadi
Devamını OkuFolik asit değeriniz normal sınırlar içinde olmakla birlikte alt sıra yakın gözüküyor.
Devamını OkuAnemi bulgularınız var.Halsizlik,uyuşukluk gibi şikayetlerinizin nedeni bu olabilir.
Devamını OkuTalasemi testi de evlilik öncesi yapılan testlerden biri.Bu testi yaptırmış olabilirsiniz.Ancak yapılmadıysa yaptırmalısınız.
Devamını OkuAçlık kan şekeri karaciğerde üretilip kana verilen kan şekerini gösterir.Tokluk kan şekeri ise glukozun hücreye girişinde bir direnç olup kanda yüksek kalmasıyla ilişkili bir durumdur.Özellikle yürüyüş gibi metabolizmayı hızlandıran aktivetelerde bulunanlarda olabilir.Olabilecek bir tablodur.Yine de...
Devamını OkuAnnenizde anemi yani kansızlık bulguları var.Nedeni de araştırılmalı.Demir eksikliğine de bağlı olabilir.Şu an için tedavi olmalı.
Devamını OkuSedim değeriniz normal kabul edilebilir.
Devamını OkuDeğerleriniz normal değil.Kan fazlalığı var.Bir dahiliye uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuBen ce aneminiz için ilaç kullanmalısınız.İlaç kullanmayı sevmesenizde.
Devamını OkuBelirgin olarak anemi yani kansızlık bulgularınız var.
Devamını OkuMonosit değeriniz yüksek.Ancak bunun kene ısırığıyla ilgisi olduğunu düşünmüyorum.Kırm kongo da hastalık belirtisi kan tahlil değerlerinde monosit yüksekliğinden önce lökosit ve trombosit düşüklüğü gibi belirtilerin olması gerekli.Bu değerleriniz normal ise doktorunuza ben de katılıyorum.Korkacak bi...
Devamını OkuSonuçlarınız normal.HBA1C değeriniz de normal.Ancak sanırım kilo fazlalığınız var.Doktorunuz bu nedenle şeker yüklemesi istemiş olabilir.
Devamını OkuMonosit oranınız yüksek çıkmış.Monosit değerinin hangi durumlarda yüksek çıktığına dair aşağıdaki yazımızı okumanızı öneririz.http://tahlil.com/monosit-nedir-monosit-yuzdesi-ne-zaman-artar
Devamını OkuGGT,AST ve ALT değeriniz oldukça yüksek.Karaciğerle ilgili bir sorunda yüksek çıkar.Ancak ürik asitiniz çok yüksek gözükmüyor.Çalışılan tetslerin referans değerleri kimi zaman laboratuvara göre değişebilmektedir.Referans değerleri de gönderirseniz ayrıntılı bilgi verebiliriz.
Devamını OkuGGT,AST ve ALT değeriniz oldukça yüksek.Karaciğerle ilgili bir sorunda yüksek çıkar.Ancak ürik asitiniz çok yüksek gözükmüyor.Çalışılan tetslerin referans değerleri kimi zaman laboratuvara göre değişebilmektedir.Referans değerleri de gönderirseniz ayrıntılı bilgi verebiliriz.
Devamını OkuÖzellikle tiroid tahlillerinin normal değerleri yapıldığı laboratuvar,kullanılan kit ve cihaza göre farklılık gösterebilir.Sonuç raporunuzdaki referans değerleri de gönderirseniz ayrıntılı bilgi verebiliriz.
Devamını Oku