Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Tahlil sonuçlarınızda herhangi bir anormallik yok.
Devamını Okuİleri hızlı sperm ve normal morfoloji yüzdeniz düşük.
Devamını OkuTek başına MPV yüksekliğinin bir anlamı yok.
Devamını OkuHemogram test sonuçları ile çocuk sahibi olup olamayacağınıza karar verilmez.
Devamını OkuAnlattıklarınızla düşük riskinizin olup olmadığını size söyleme imkanımız yok. Bunu ancak sizi takip eden doktorunuz söyleyebilir.
Devamını OkuHGB biraz alt seviyede. Diğer sonuçlarınızda herhangi bir problem yok.
Devamını OkuSonuçlarınızda herhangi bir problem yok.
Devamını OkuSonuçlarınız negatif. Herhangi bir problem görünmüyor. Hangi konuyu kapatmayı düşünüyorsanız bu tamamen size bağlı birşey.
Devamını OkuBeta hcg feğerinize göre tahmini gebelik haftanızı aşağıda bulabilirsiniz. https://tahlil.com/blog/beta-hcg-gebelik-haftasina-gore-beta-hcg-degerleri-307
Devamını OkuNormal şartlar altında sabah verilen koagülasyon testinin aynı gün içinde çıkması gerekir ama bu çalışılan yere göre değişiklik gösterebilir. Sizin sonucunuzu ne zaman alacağınızı sormanız gerekirdi.
Devamını OkuAçıkçası sonuçlara anlam veremedik, Hepatit B aşısı olduğunuzu ve koruyuculuğunuz olduğunu belirtiyorsunuz.Ama sonuçlar böyle söylemiyor.Koruyuculuk falan yok, üstelik de Hepatit B enfeksiyonu geçirmekte olduğunuzu veya taşıyıcısı olduğunuzu gösteriyor sonuçlar
Devamını OkuDizlerinizden gelen seslerin doğum ile ilgisi olmaz, muhtemelen ortopedik bir sorununuz olabilir.Ortopedei doktoruna başvurmanızı öneririz ilk aşamada.
Devamını OkuTest yapmana gerek görünmüyor. Adetlerin düzenli olmuş. Gecikmen hamilelikle alakalı değil. Ancak adet gecikmen başka kadınsal hastalıkların habercisi olabilir. Gecikme devam ederse ilgili doktora gitmelisin.
Devamını OkuSöylediğiniz çok düşük bir ihtimal. Her ihtimale karşı adet gecikmesi 1 haftadan fazla olursa gebelik testi yaptırın. Daha doğru cevaplar alırsınız. Ayrıca aşağıdaki bağlantıyı incelemeniz yararınıza olacaktır. https://tahlil.com/blog/hamile-olup-olmadiginizi-merak-ediyorsaniz-sorun-bize-soyleyelim...
Devamını OkuYazdıklarınızdan anladığımız kadarıyla Toxo Avidite testi yapılmamış eşinize, ancak size belirtilenleri çok anlamlı bulmadık.Toxo avidite testi her kanda yapılır, yeter ki kan örneği laboratuvara ulaşsın. Toxo avidite testine dair aşağıdaki yazımızı okuyabilirsiniz.http://tahlil.com/toxoplasma-ve-t...
Devamını OkuKültür tahlili yapılmamış sadece bu bilgilerle antibiyotik verilmesini doğru bulmuyoruz. Bazı antibiyotikler kendileri zaten yan etki olarak ishal yapıyor.Şu aşamada en doğrusu gaita kültürü tahlili yapılması ve bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına muayene olmanız.
Devamını OkuNormal şekilli spermlerin oranı düşük görülüyor.
Devamını OkuKızınızın diğer tahlilleri normal sınırlar içindeyse herhangi bir problem yok.
Devamını OkuSonuçlarınızda bir anormallik yok. Doktorunuzun tavsiyelerine göre hareket edin.
Devamını OkuSonuçlarınızı inceledik. Herhangi bir anormallik yok.
Devamını Oku