Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Tahlil sonuçlarında kansızlık bulguları var.İlaç kullanılması gerekmekte.
Devamını OkuOruç tutmanız değerlerinizi etkileyebilir.Bu konuda tedavinizi yapan doktorunuza danışmalısınız.
Devamını OkuÖncelikle aneminizin nedeni konusunda ilave tahliller de yapılmalı.Eğer elinizde başka veri varsa yollayabilirsiniz.Folbiol folik asit eksikliğinde kullanılır.Eğer aneminiz demir eksikliğine bağlıysa ilave ilaçlar da kullanmanız gerekebilir.
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız demir eksikliği anemisini destekliyor.
Devamını OkuKan değerleriniz gerçekten düşük.Doğumunuzu gerçekleştirecek doktor,kansızlığınıza karşı gerekirse önlem alabilir.Bu arada sizin de özellikle kan yapıcı,sakatat(dalak,ciğer gibi gıdalar) ve kırmızı üzüm,pekmez gibi gıdalar almanız da yararlı olacaktır.
Devamını OkuTüylenmenin kadınlarda bir çok nedeni vardır.Bazı over hastalıklarında görülebilir.Progesteron ise tek başına fikir varmez.
Devamını OkuÖncelikle sizi kutluyorum.Zayıflamak için elinizden geleni yapmışsınız.Bir endokrinoloji ve metabolizma uzmanı size yardımcı olacaktır.Benim önerilerime gelince.Vücudunuzdaki yağ,kas ve su oranını ölçtürün.Bu vücudunuzun yapısı ve zayıflama yolları konusunda ip ucu verecektir.Yürüyüş yaparken de vüc...
Devamını OkuAdet kanamalarınız için mutlaka bir kadın doğum doktoruna gitmelisiniz.Bunun nedeni araştırılmalı.Muhtemelen kanamalarınızın fazlalığına bağlı olarak da hafif kansızlık bulgularınız var.
Devamını OkuSonucunuzu normal olarak değerlendiriyorum.Gaitada bakteri görülmesi olağandır.Bunun rapor edilmesini anlamlı bulmadım.
Devamını OkuBabanız muhtemelen bakteriyel bir enfeksiyon geçiriyor.Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına da danışabilirsiniz.
Devamını OkuSonuçlarınız arasında gerçekten bir çelişki var.Her 2 testi de aç karına yaptırdıysanız bu saptamam geçerli.Eğer birisi tok karına yapıldıyda böyle çıkabilir.
Devamını OkuReferans feğerlerin alt ve üst olarak iki değeri içermesi gerekli.Referans değerleri yanlış göndermişsiniz.
Devamını OkuWBC değerinizdeki yükseklik dikkat çekiyor.Bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz.
Devamını OkuAnemi bulgularınız var.İlaç kullanmalısınız.
Devamını OkuSperm testi bir çok parametreleriyle değerlendirilen bir testdir.Bu konuda bu testi isteyen doktor çok daha ayrıntılı bilgi verecektir.Ancak sonucunuzu incelediğimde gözüme çarpan parametreleri belirtmeliyim.Normal yapılı spermatozoid sayının yüzde 17,bunun ortalama yüzde 61 olması gerekir.Yani anor...
Devamını OkuSonuçlarınızda dikkat çekici olarak wbc ve rbc yüksekliği var.WBC yüksekliği yani lökosit artışı bakteriyel enfeksiyonlarda görülebilir.RBC yüksekliği ise bir nevi kan fazlalığıdır.
Devamını OkuSonuçlar normal olarak kabul edilebilir.Ancak hastalığınız spesifik bir hastalık olduğu için takip eden doktorunuza da danışmanızda yarar var.
Devamını OkuSonuçlarınız kabul edilebilir sınırlarda.
Devamını OkuHafif kansızlık dışında önemli bir şey yok sonuçlarınızda.
Devamını OkuSonuçlarınızı ben de normal olarak değerlendiriyorum.
Devamını OkuTiroid muayenesi ve tahlilleri için tercihen Endokrinoloji veya dahiliye bölümünde muayene olmalısınız.
Devamını OkuTiroid bezinizde hastalık var.Bir endokrinoloji uzmanına danışmalısınız.
Devamını OkuHoma-ır ile ilgili detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz.http://tahlil.com/insulin-direnci-nedir-insulin-direnci-testihoma-testi-nedir
Devamını OkuLökosit idrar yollarında enfeksiyon olabileceğini gösterir. İdrar kültürü yaptırmanızda fayda var. Eğer üreme olursa gebelik sırasında da bebeğinize zarar vermeden ilaç tedavisi alabilirsiniz.
Devamını Oku