Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonucunuzun negatif çıkması vücudunuzda hıv bulunmadığını gösteriyor. Siz pozitif mi çıkmasını istiyorsunuz?
Devamını OkuSonuçlarınız negatif çıkmış. Bu sonuçların negatif çıkması sizin şikayetlerinizin sistemik bir takım hastalıklardan kaynaklanmadığını gösteriyor.
Devamını OkuÇocuğunuzun gaita tahlilinde amip kistleri görülmüş. Çocuk doktorunuza muayene olmalısınız.
Devamını OkuCRP her türlü viral veya bakteriyel enfeksiyonlarda yükselebilir ama tek başına enfeksiyon göstergesi değildir.
Devamını OkuBöyle bir duyguya nasıl kapıldınız bilemiyoruz ama elisa testlerinde sadece antikora değil antijene de bakılır. Hangi sonuçlarınız negatif çıktığını bilemediğimiz için yorum yapmamız zor.
Devamını OkuTest sonuçlarınızda herhangi bir anormallik yok.
Devamını OkuHIV testi sonuçların normal ancak HIV ve AİDS konusunda yeterince bilgi sahibi olmadığınız anlaşılıyor. AİDS belirtileri, testin ne zaman yapılacağı gibi konular hakkında deatylı bilgi almak ve benzer sorulmuş yüzlerce soru ve cevabı okumak için tıklayınız....HIV ve AİDS nedir, belirtilertenı ve ted...
Devamını OkuYukarıdaki yazıyı hiç okumadan sormuşsunuz sorunuzu, biraz dikkat lütfen.Biz boşuna yazmadık yazıda belirtilen uyarıları..
Devamını OkuDemir eksikliği ile ilgili detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz.http://tahlil.com/demir-eksikligine-bagli-kansizlik-anemi-nedir
Devamını OkuElisa testi ile HIV pozitif saptandığı zaman bunun başka ileri yöntemlerle referans laboratuvarlarda doğrulanması gerekmektedir. Hastalığın kesin olduğunu göstermez. Bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına muayene olursanız size gerekli bilgileri verecektir.
Devamını OkuDeğeriniz normal sınırlar içinde, şu anda vitamin kullanmanıza gerek yok. 1-2 ay sonra tekrar test yaptırıp değerlerinize baktırabilirsiniz.
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabilirsiniz. İdrar kültürü yaptırmanızda fayda var. Doktorunuza sonuçları gösterin, ilaç kullanmanız gerekebilir.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu geçiriyorsunuz. Lökosit yükselmesi bunu gösteriyor ama idrar kültüründe üreme olup olmaması da önemli. 5 gün sonra idrar tahlilinin yanında bir de idrar kültürü yaptırın. Eğer üreme olmazsa kullandığınız ilaç fayda etmiş demektir.
Devamını OkuASO yüksekliği dikkat çekiyor.Bu konuya dair aşağıda bilgi bulabilirsiniz. HCT yüksekliği ise kayda değer değil.http://tahlil.com/aso-nedir-aso-yuksekligi-neden-olur
Devamını OkuLökosit ve bakteri bulunması idrar yollarınızda enfeksiyon varlığını düşündürüyor.
Devamını OkuYaş, cinsiyet ve normal değerler gibi bizim için gerekli bilgileri vermemişsiniz.Ancak kayda değer bir sorun da görülmüyor bu haliyle.
Devamını OkuTabii ki normal değil TSH yüksekliğiniz.Gebelik sürecinde TSH değerinin maksimum 2,5 olması gerekir.İlk fırsatta, tercihen bir endokrinoloji uzmanına başvurun.Tedaviniz başlasın biran önce.
Devamını OkuErkeklik hormonu olarak testesteron hormonundan bahsedilmiş.Bunun yüksekliği gebeliği zorlaştırır.Aşağıda bu konuda detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/kadinlarda-testestoron-hormonu-dusuklugu-ve-yuksekligi
Devamını OkuTotal bilirubin değeri normalin üstü görülüyor bebeğinizin.Bu durumda tedavi gördüğü hastanedeki doktoruna danışmanız uygun olacak. Total bilirubin normal değerlerini aşağıda bulabilirsiniz.http://tahlil.com/total-bilirubin-testinin-normal-degerleri-nedir
Devamını OkuTSH değeriniz normalin alt sınırına yakın.Muayene bulgularınız ve varsa şikayetlerinize göre ilaç almanız gerekebilir.İlave testlere de ihtiyaç var tam bir değerlendirme için.TSH dışındaki sonuçlarınız ise normal.Bir endokrinoloji uzmanına başvurmanızda yarar var.
Devamını Oku