Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Evet bulgularınız hamilelik lehine, ancak bunun ultrason muayenesinde de teyid edilmesi gerekiyor.
Devamını OkuSonuçlarınızda bir anormallik görünmüyor.
Devamını OkuÇocuğunuzun herhangi bir sıkıntısı yoksa önemli olmayabilir. Doktorunuzun tavsiyesine uyun.
Devamını OkuNormal bir sonuç. Bu bakteri normal burun florasında bulunan bir bakteridir. Gıda sektöründe portör taramasında burun kültüründe ilaçlara dirençli koagülaz pozitif stafilokokların üremesi önemlidir.
Devamını OkuEğer partneriniz çok eşliyse yaptırmanız uygun olacaktır
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir sorun görülmüyor
Devamını OkuDemir değeriniz düşük, glukoz da yüksek.Eğer aç karına verdiyseniz bir dahiliye uzmanına başvurmanızda yarar var.
Devamını OkuAçıklayamayız, bu kadar kısa bir bilgi olunca sorunuzda kimse açıklayamaz.
Devamını OkuTSH çok yüksek, tiroid bezinizde problem var.İleri tetkik ve tedavi için endokrinoloji doktoruna başvurun
Devamını OkuHIV ve AİDS ile ilgili yeterli bilgi sahibi olmadığınız anlaşılıyor.Öncelikle aşağıdaki bağlantıda verilen yazımızı dikkatlice okuyun.Konu hakkında bilgi sahibi olduktan sonra sorunuzu sorun.https://tahlil.com/blog/hiv-korkusu-hiv-fobisi-ve-aids-korkusu-nedir-879
Devamını OkuZevk suyu ve hamilelik ile ilgili aşağıdaki yazımızı okuyabilirsiniz.http://tahlil.com/zevk-suyu-nedir-zevk-suyu-ile-hamile-kalinir-mi
Devamını OkuNormal değerleri yazmamışsınız rapordaki, anacak hafif bir kansızlık olabilir.
Devamını OkuProlaktin yüksekliği bayanlarda görülen hormonal bir hastalıktır.Makroprolaktinemi prolaktin yüksekliği anlamına gelir.Bu konuda aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/prolaktin-yuksekligi-nedir-kimler-prolaktin-testi-yaptirmali
Devamını OkuOlabilir
Devamını OkuEvet sonuçlarınız normal
Devamını Okularsanız sevinirim şimdiden teşekkürler....Tahlil.com: Tiroid testleri bunlar ve normal çıkmış
Devamını OkuSonucunuz normali 1 ile 0 arasında bir fark yok
Devamını OkuAyrıca bu sonuclardan önce sperm sayısı toplamda 9,6 milyondu.Klomen adlı ilaç kullanıldı ve ballı karışım kullanıldı.Lütfen sizden acil yorum bekliyorum...
Devamını OkuSadece kan değerleri ile enfeksiyon tanısı tek başına konulamaz.Ama en azından enfeksiyon yönünden fikir verir.Örneğin lökosit olarak da bilinen kan sayım testi wbc yüksekliği enfeksiyonlarda yüksek çıkabilmektedir.
Devamını OkuBu durumda hamilelik olasılığı pek yok, adet görmüş olması bu ihtimali ortadan kaldırıyor
Devamını OkuNormal sonuçlar
Devamını OkuTahlil sonuçlarınız nornaş, güvenilir bir merkezde doktor kontrolünde yapıldıtsa sorun yok
Devamını OkuEn son CRP değeri normal. Bu da antibiyotik tedavisinin işe yaradığını gösteriyor
Devamını OkuPatoloji sonucunda kötü huylu bir bulgu görülmemiş, normal bir pap smear sonucu
Devamını Oku