Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
WBC değerininde kayda değer bir yükseklik yok, bu konuda doktorunuza katılıyoruz
Devamını OkuELİZA tetslerinizde problem yok, hepaiti B ye karşı ise antikor oluşturmuş vücudunuz.. Bunu da ANTİ HBS testinizin pozitif olmasından anlıyoruz.Bu da sorun yaratan bir durum değil.Aksine koruyuluk olduğundan iyi bir durum.
Devamını OkuHamile olmadığınız anlaşılıyor, bu testlerle yumurtlama olup olmadığı ise anlaşılmaz.Kan sayımı sonuçlarınız da normal
Devamını OkuVerdiğiniz tahlil değerlerinden hepatit B ye bağışıklığınız olduğu anlaşılıyor
Devamını OkuProgesteron testi luteal faz denen dönemde yapılmalıdır.21. gün de bu döneme gelmektedir.Adet döngüsünde bir kaç günlük oynamalar da çok önemli değildir testin yapılmasında.
Devamını OkuHDL iyi kolesteroldür, az da olsa yüksek çıkmış.Bu da kesinlikle sorun yaratmaz. ALT değerinizde düşük, yüksek çıksa idi bir sorun olabilirdi.Düşük çıkmasının pek anlamı yok
Devamını OkuAdet gecikmesinin bir çok nedeni vardır. Yazımızı okuyabilirsiniz.
Devamını OkuMuhtemelen prostat bezinden gelen sıvıdır bahsettiğiniz.Bu da normal bir durumdur.
Devamını OkuHepatit B Ag negatif çıkması enfeksiyonu taşımadığınızı veya hepatit B hastası olmadığınızı gösteriyor.
Devamını OkuALT ve AST değerleriniz normal. Webden her okuduğunuza inanmayın.
Devamını OkuSadece RDW değerinize bakarak demir düzeyiniz hakkında yorum yapamayız. Diğer değerleriniz normalse tek başına RDW'nin çok anlamı yoktur.
Devamını OkuAteş olması , WBC yüksekliği bir enfeksiyon geçirdiğini gösteriyor. Enfeksiyon kaynağının belirlenip, ilaç tedavisi alması gerekli.
Devamını Okuİdrar kültürü yaptırmanız gerekli. Eğer üreme olursa ilaç alınması gerekir. Bebeğinize bir etkisi olmaz.
Devamını OkuKayda değer bir sorun yok sonuçlarda
Devamını OkuTest sonuçlarınız normal,Anti HBS değerinizdeki negatiflik aşı olabileceğinizigösteriyor.Hepatit B ye karşı bağışıklığınız yani koruyuculuğunuz yok
Devamını OkuTotal IGE testiniz normal,ancak doktorunuz gerek görürse ilave alerji testleri isteyebilir
Devamını OkuEvet değerleriniz yüksek. Doktorunuz gerek görürse şekerinizi kontrol altına almak için hastaneye yatırabilir.Bir endokrinoloji uzmanınca kontrol edilmelisiniz
Devamını OkuNötrofil değerinizdeki düşüklük kayda değer değil
Devamını OkuEpitel yüksekliği idrar tathlilinde tek başına önemli bir parametre değil
Devamını OkuKansızlık bulgularınız var Tedavi olmalısınız
Devamını OkuBu değerlerle böyle bir tanı koyulamaz Hb rlektroforezi testi ve ilave testlere ihtiyac olabilir Bir hematoloji uzmanına basvurun
Devamını OkuAnti TPO ve Anti Tg testleriniz yuksek Otoimmun bir tiriid bezi hastalığınız olabilir Bir endokrinoloji uzmanına basvurun
Devamını Oku