Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Gebelik test sonucu negatif,yani gebelik yok anlamındadır. Kist bu tarz düzensiz kanamalara neden olabileceği gibi başka nedenler de olabilir. Şikayetleriniz devam eder ise bir kadın doğum doktoruna muayene olmanızda fayda var.
Devamını OkuMerhabalar kreatinin kan testi sabah aç karninami yaprirmak gerekir?? Şimdiden teşekkür ederim..
Devamını OkuBATIN BT RAPORUkontrast madde :İV kontrast madde kullandı. karaciğer 174 mm ile normalden büyük boyuttadır. İntrahepatik ve ekstrahepatik safra kanalları normaldir. Safra kesesinde özellik yoktur. Dalak 141 mm ile normalden büyük boyuttadır. pankreas normal büyüklükte vi normal lokalizasyondadır iç ...
Devamını Okuİyi günler 59.günde yapılan elisa testimde anti hıv ve antı hcv negatif gelmiştir bu testler yeterli midir yoksa daha sonra yine test yaptırmama gerek var mıdır şimdiden teşekkürler.
Devamını OkuMerhabalar, evlilik işlemleri için kan tahlili yaptırdım aile hekimliğinde sonuçlarım şu şekilde çıktı ; hbsAG negatif 0,32 , anti hbs pozitif 14,77. Aile hekimi bana benim Hepatit-B geçirmiş olduğumu söyledi. Fakat bundan bir hafta önce devlet hastanesine gittim kan tahlili yaptırdım oradaki doktor...
Devamını OkuM İDRAR TAHLİLİ Renk * AÇIK SARI - Sarı Görünüm BERRAK - Berrak Dansite 1030 - 1005 - 1030 Ph 5.0 - 5.0 - 8.0 Glukoz (Kalitatif) NEGATİF - Negatif Protein (Kalitatif) NEGATİF - Negatif Keton (Kalitatif) NEGATİF Negatif Nitrit (Kalitatif) NEGATİF - Negatif Bilirubin (Kalitatif) NEGATİF - Negatif Ürob...
Devamını Okuİyi günler ben adet düzensizligim nedeniyle jinekolaga gittim yumurtalıgımda 5 cm lik basit kist mevcut yıllardır bu şekilde 7 yıllık evliyim 1 cocugum var hormon testi istendi sonucları merak ediyorum tsh. 2.891 hcg. 0.01 fsh.3.84 Lh.1.82 E2. 425 prolaktin 25.38 E2 Yüksekliginden korkuyorum degerle...
Devamını OkuMerhaba, Nöroloji ve Kadın Hastalıkları bölümlerinde yaptırmış olduğum kan tahlili sonuçlarımda CRP(kantitaf) değerim 54.7 , Üre 14.0 , Demir 151.0 , Ferritin 11.1 , MCV 80.0 ayrıca sedimantasyon 1 saat 3 olarak görünmektedir. Tahlil sonuçlarımı yorumlayabilir misiniz? Teşekkürler.
Devamını Okuİyi günler, 25 Haziran tarihinde bir tanıdığım ultrason kontrolü yaptırdı ve raporda ; "Uterus : CRL 12 mm 7w 3d FKA (+) fetus izlendi." yazmaktadır. Buna göre bu hamilelik için ilişkiye girme tarih aralığı nedir ? (Bir doktor 7 hafta 3 günlük olduğunu ve ilişki tarihinin 3 ya da 4 Mayıs olduğun...
Devamını Okuİyi akşamlar hocam ben devlet hastanesinde 5.gün hiç testi 9.gün pcr testi 32.gün hiv testi yaptırdım negatif aldım ve son olarak 71.günde hiv testi yaptırdım sonuç anti hcv(Elisa) degerleri 0.040 negatif yazıyor yorumlarsanız sevinirim iyi akşamlar
Devamını Okularsaniz sevinirim.taklilden once agri kesici icmistim bununda etkisi varmidir yuksek cikmasinda.simdiden tskler
Devamını OkuKan sayım tahlili diğer adıyla da hemogram testi sonucuna göre WBC yani lökosit yüksekliği olduğu görülüyor.Anlayacağınız dille akyuvarlar normalden yüksek diyebiliriz.WBC yüksekliği durumunda akla gelen ilk olasılık enfeksiyon varlığıdır..Çeşitli enfeksiyonlarda wbc değeri yüksek çıkabilir.Özellik...
Devamını Okueşimi kadım doğum poli kiliniğine muayeneye götördüm kadın hastalığı nedeni ile patoloji tahlili yaptılar sonuç olarak kilinik özet menometroraji .not : kürtaj materyal kanama alanları arasında glandület ve stromal fragmanlardan ibarettir ifadelerini açıklarmısınız
Devamını Okumerhaba 38 yaşındayım. 75 gr şeker yükleme testi yaptırdım açlık 91 çıktı.1.saat:192 çıktı.2.saat:112 çıktı.3.saat 56 çıktı. İnsülin açlık 10. /1.saat:150 /2.saat 50 /3.saat.10 çıktı değerlendirme yaparsanız sevinirim teşekkürler
Devamını Okumehabalar hocam erkek kardeşimi (6 yaşında) hastaneye götürdük. doktor çölyak için test yaptırdı sonuçlar yeni çıktı. Doku Dransglutaminaz lgG 2,39 Anti Gliadin lgG 31,8 pozitif Anti Gliadin lgA 0,98 Doku Dransglutaminaz lgA 0,84 bu durumda kardeşim çölyak hastası mı ?
Devamını OkuBu sonuç normal kabul edilir.Özellikle yapmanız gereken bir şey yok.
Devamını OkuMerhaba troponin I değerim 1.0 çıktı rica etsem biraz bilgi verir misiniz
Devamını OkuMerhabalar Size sorum şu olacak. 2 yasindaki kizima rutin kontrol amaçlı kan testi yapildi. Kreatinin 0.5 çikti bu normal midir?? Zira tahlil yaptırdığım yerde kreatinin referans aralığı olarak 0.24_0.41 yazmakta. Çok şaşirdim bu referans araligi dogru mudur?? Kizimin sonucu normal mi?? Saygılarımla
Devamını OkuAFP testiniz normalin çok az üstünde çıkmış.Klinik olarak çok önemli olduğunu düşünmüyorum
Devamını OkuKaraciğer biyopsisine gastroenteroloji uzmanı karar verecektir.Ancak testlerinizde panik olacak bir durum yok
Devamını OkuKızınızda kansızlık bulguları var.Ayrıca CRP yüksekliği de enfeksiyon durumlarında görülür.
Devamını OkuSonuçlarınız normal.Ancak Anti HBS negatifliği,Hepatit B ye karşı bağışıklığınızın olmadığını gösteriyor
Devamını OkuBence de normal sonuçlarınız. Bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuHer 2 değer de normal.Sorun yok
Devamını Oku