Hematoloji tahlilimde WBC 16,5 NE 14,47 NE% 87,6 LYM# 0,73 LYM% 4,4 MONO 0,96 değerleri sonuçlanmış diğer değerler normal görünüyor. Bu değerlerin nedeni ne olabilir? Devamını Oku
Erkek arkadaşım tahlil sonucunca 0,00-0,99 arasında olması gereken değerin 400lerde çıktığını, ailesinde HepatitB hastalığı bulunduğunu, 6 sene önce ilişkiye girdiği iki kızın da AİDS+ çıkmış.Şimdi doktor taşıyıcısın demiş.Sürtünme yoluyla birlkte ol... Devamını Oku
http://www.upmatik.com/m/2014/01/18/biyokimya.jpg http://www.upmatik.com/m/2014/01/18/seroloji.jpg Kan tahlillerini vermeden 10 dk. önce şekerli bir çay içtim acaba glukoz bundanmı yüksek? 33 yaşındayım, erkek, 85 kg.Sporla uğraşıyorum protein ağırlı... Devamını Oku
kan dışı tahlilli istendi benden fakülteye gitmiştim ama veremedim onu herhangi bi devlet hatanesinde yaptırsamda olur mu farklı aletler farklı incelemeler mi olur npmalıyım? Devamını Oku
glukoz 119 ,ürik asit 7.20, amilaz 114, ALY 0.24 .tahlil sonuçlarımdaki yüksek olan değerler bunlardır.yorumlamanızı rica ederim. Devamını Oku
Hocam aşağıdaki talil sonuçlarımı yorumlarsanız sevinirim yaşım 30 cinsiyetim erkek wbc 8,39 rbc 4,87 hb 14,6 hct 41,9 mcv 86,1 mch 29,9 plt 256 neu# 4,3 rdw 15,1 pdw 17,4 neu% 51,2 mpv 8,94 pct 0,229 lym# 3,03 mon# 0,839 eos# 0,175 bas# 0,05 lym% 36... Devamını Oku
Sık idrar ve sag tarafta sırta çıkan ağrı yüzünden kan tahlili yaptırdım tahlil sonuçlarım : lökosit : 9 , eritrosit 4.8 , hemotokrit : 28.16 , hemoglobin : 8.0 mcv: 69 plt : 372 . idrar tahlili de koyu hafif bulanık çıktı . Enfeksiyon az miktarda il... Devamını Oku
17hafta+1günlük hamileyim.İlk yaptırmış olduğum tahlil sonuçlarımda İdrar mikroskobisi 15-20 LÖKOSİT, BOL BAKTERİ, 15-20 YASSI EPİTEL GÖRÜLDÜ. - Antibiyotik ve fitil kullandım.18.01.14 tarihinde tekrardan kontrole gittiğimde aynı sonuçlar çıktı..Düşü... Devamını Oku
merhaba, 19 aylık oğlum var doğum sonrası ilk kez bu ay adetim 16 gün gecikti. Adetimin 2. günü TSH , PRL , E, FSH ve LH tahlili yaptırdım sonuçlar aşağıdaki gibidir. değerlendirmenizi rica ederim. TSH : 1,43 PRL : 13.5 E2: 24.44 FSH: 4.90 LH: 6.61 T... Devamını Oku
meraba hocam 20 yaş adetimin 4. günü tahlileki farklılıkları yazıyorum lütfen bana ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz teşekkurler SONUÇ REF. D. PLT 141 150-400 PDW 17,3 9-17 LIN% 41,9 25-33 MON% 8,3 3-7 P-LCR 43,3 13-43 PROLAKTİN 32,49 6-29 Devamını Oku
kesitlerde kanamalar ödemli stromada bazıları subnükleer vakuollü tek sıralı epitellie döşeli sekretuar bezler içeren endometrial doku örnekleri izlenmektedir...tahlil sonucumda bu yazıyor.en kısa zamanda yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teş... Devamını Oku
31.12.2013 tarihinde yumurta toplama işlemi 03/01/2014 tarihinde embriyo transferim yapıldı.15/01/2014 tarihinde betahcg hormonum 330,70,progesteron hormonum 12,53 çıktı.estrofem ve progestan ilaçları kullanmaktayım.Hamile miyim yoksa kullandığım ila... Devamını Oku
Merhaba ben 32 yaşında bir bayanım. Tahlil sonuçlarım ESTRDL=39/ hFSH=5,89 / FT3=2,8 / FRT4=1,05 / hLH=3,87 / Prog=0,3 / PRL=18,76 / TSH=2,35 Doktorum birşey yok dedi ama ben genede tedirgin oluyorum .Hamilelik için bir problem görünüyormu ? Teşekkür... Devamını Oku
Eşime ait yaklaşık bir ay ara ile yapılan kan tahlilinde iki değer, normalin altında, ikincisinde dahada düşük çıktı.ilk sonuç biray önceki, sonraki yeni WBC..3.56 / 3.20 NEUT 1.59 / 1.46 yorum ricası Devamını Oku
Merhaba; Tüp bebek için doktorum tahliller istedi, kandaki Chlamydia Trachomatis 53.18 cıktı. Eşimle ikimize antibiyotik verdi. Bu enfeksiyon nerden bulaştı diye eşime kızdım ben de. Evleneli 3 sene oldu, bu süreden önceki bir birliktelikten gecmiş o... Devamını Oku
iyi günler.18 haftalık hamiileyim ve geçen hafta yaptırdığım idrar tahlilimde lokosit değeri 75 çıktı.çok mu yüksek?idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik kullanma durumuna gelmiş mi? Devamını Oku
dansite 1025 ph 5,0 glukoz negatif protein pozitif bilirubin negatif ürobilinojen normal keton ve nitrit negatif renk sarı berraklık az bulanık eritrosit ve yassı epitel 1 lökosit Devamını Oku
Hemogram 20 parametre tahlimde hemogram lökosit trombosit normal ama lenfosit% 11.900 , monosit% 4.200 ,lenfosit 0.900 dusuk cikti eosinofil 0.460 ve eosinofil% 5.600, notrofil% 76.900 yuksek cikti tam anlamadim Devamını Oku
merhaba eşim ağzında çıkan yaralar için kan tahlili yapıldı total ıge 141 mpv 10.6 pdw 19.8 çıktı sizce herhangibi bir sorun varmıdır?? Devamını Oku
Merhabalar.Kayınpederim 80 yaşında İstanbul Cerrahpaşa da Onkoloji bölümünde 1 hafta yattı sonra eve getirdik.Pazar günü kan tahlili yapıldı.Doktorumuz (LÖKOSİT sayısı üst sınırda AUGMENTİN olabilir demiş. Ne anlama geliyor bu cümle açıklamasını yapa... Devamını Oku
MRB.28 YAŞINDA BAYANIM HAMİLELİK DÜŞÜNDÜĞÜM İÇİN GEREKLİTAHLİLLERİ YAPTIRDIM DEMİR:22 FERRİTİN:4 LYM:3.3 LYM%:45.2 NEU%45.3 HGB:10.4 HCT:33.2 MCV:69.3 MCH:21.7 RDW:17.5 BU DEĞERLERE GÖRE YORUMLAYABİLİRMİSİNİZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.. Devamını Oku
Gebelik başlangıcında yapılan tahlil sonuçlarında; WBC 11,8 NEU 82,4 LYM 11,3 NEU 9,7 HCT 34,5 MCV 65 MCH 21 yorumlayabilir misiniz. Devamını Oku
merhaba karaciğer enzimleri ile ilgili bir tahlil yaptırdım ve sonuçlarında 2 tanesi gözüme takıldı FERRİTTİN 404.4 HGB17.17 çıktı bununla alakalı yardımlarınızı rica ederim. karaciğer enzimlerim yüksek mi yağlan ma varmı kilom 86 38 yaşında bayım. Devamını Oku
25 günlük bebeğimin tahlil sonuçları ast 108.8-max 40, bulibubin total 9.19- max-1, bulibubin direkt1.51 max0.4, bu sonuçları değerlendirirseniz şimdiden teşekkürler Devamını Oku
Halsizlik sikayetiule kan tahlili yaptirdim LYM% 47,7 Y 20, 0_40, 0 PCT 2, 24 Y 0, 108_0, 282 NEU% 45, 5 D 50, 0_ 70,0 Yorumlarmisiniz bide bacaklarimda sizilar olyo hang bölme gitmeliyim Devamını Oku