Kızım 20 aylık hemogram testinte WBC 9.9 RBC 4.9 HGB 12.8 HCT 36.3 MCV 74.5 MCH 26.3 MCHC 35.3 PLT 305 RDW-SD 37.1 RDW-CV 13.8PDW 8.9 MPV 8.6 P-LCR 14.8 PCT 0.26 tahlil sonuçlarına göre MCV-MCH-PDW-MPV düşük gözüküyot tahlili yorumlarmısınız.teşekkür... Devamını Oku
merhabalar, yaşım 24 kollestrol nedeniyle tahlil yaptırmaya gittiğimde bazı kan değerlerinin yuksek ve düşük olduğunu gördüm aile hekimim sarılık şüphesi gördüğünü söyledi. yüksek ve düşük olan değerler; alt:41 kollestrol: 224 ldl kollestrol:162 rbc:... Devamını Oku
Hocam son olrak bu testi de yaptırdım Anti-HIV NEGATİF ben burda yazdım soruları nasıl silebilirim saygılar hocam bi daha tahlil yaptırmama gerek var mı HBsAg NEGATİF Anti-HBs POZİTİF>100 IU/ML Anti-HCV NEGATİF Anti-HIV NEGATİF Devamını Oku
25 yaşında bayanım.4 gündür inanılmaz idrar yanması, pembemsi idrar,kasık ağrıları çekiyorum.Tahlil yapmadan önce doktorum böbrek taşı olabilir dedi.Ultrasonda birşey görünmedi.İdrar tahlil sonuçlarım ise şöyledir: eritrosit: 2-3/Lökosit 7-8/Epitel B... Devamını Oku
Kolay gelsin; 23 yaşında erkeğim. Gecen gün yaptırdıgım tahlilde ALANIN AMİNOTRANSFERAZ(ALT): 61 H 0-55 U/L cıktı. Yüksek çıkmasının nedeni nedir? Bir zararı var mıdır? ayrıca 2hafta once ılac kullanmıstım bunun bır etkisi olabilir mi? Tesekkurler. Devamını Oku
HORMON SONUÇLARI FSH: 5,98 E2:42,8 TSH.2,08 PROLAKTİN:11,4 Hormon tahlilimi adetimin 3. günü yaptırdım. Yaşım 27. Şimdiden teşekkür ederim. Devamını Oku
Kan tahlil yaptırdım. MPV 6.43 çıktı düşük gözüküyor, PCT 0.14 bu da düşük gözüküyor sebebi nedir? MON# 0.99 yüksek gözüküyor BASO 0.1 yüksek gözüküyor sebebi nedir? İdrar Tahlili; Lökosit 20-25 yüksek gözüküyor ve Epitel hücre bu da yüksek gözüküyor... Devamını Oku
Iyi gunler tahlilimi yorumlar misiniz? HBSAG S/CO 0-0.99 0.19 (Nonreaktif) Anti HBS mlU/mL 0-9.99 > 1000.00 (Reaktif) Anti HIV S/CO 0-0.99 0.30 (Nonreaktif) Anti HCV (Mikropartikül Immün Assay-Meia) S/CO 0-0.99 0.36 (Nonreaktif) Devamını Oku
merhaba.idrar tahlili yptırdım lökosit 903 eritrosit19 çıktı sık idrara çıkma idrarda yanma ve sol böbrekte ağrı var. 3 aydır antibiyotik kullandım geçmedi ne yapmam gerekiyor? hastane yatırırlar mı böyle bi durum söz konusu olabilir mi? Devamını Oku
Yurtdışında yaşıyorum, idrar tahlilim şu şekilde: SG: 1020 PH: 5 LEU: negative NIT: negative Protein: 0.25 g/l (1+) glukose: normal keton: 1.5 mmol/l (1+) UBG: 70 umol/l (2+) BIL: 17 umol/l (1+) ERY: 10 Ery/ul (1+) Yardımcı olursanız sevinirim Devamını Oku
http://tahlil.com/arkadasimin-agzindaki-sigarayi-alip-ictim-hiv-bulasma-ihtimali-var-midir adli url de yani bulasma yoktur diyorsunuz değil mi hocam korkmayı gerektirmiyor yani Devamını Oku
Merhabalar 23 haftalık hamileyim.tahlil sonuçlarım Rbc 3,63 ,hgb 11,0,hct 31,9 , monosit 12,6,eozinofil 0,7 ,plt 201 ,pdw 9,9 ,pct 0,18 ,wbc 8, 12 çıktı. Yorumlanması knusunda yardımcı olursanız sevinirim. Tşk Devamını Oku
CİLDİMDE OLUŞAN KIZARIKLIKLAR YÜZÜNDEN DOKTORUM SEDEF OLDUGUNU VE KAN TAHLILI ISTEDI DEGERLERI VE ANLAMLARINI SOYLER MISINIZ ? SONUCU NEDIR NE HASTALIGIM VAR ? PLT ( H ) 389 MPV (L) 8.6 MONO (H) 0.85 EOS (L) 0.03 EOS % ( L) 0.4 Devamını Oku
Merhaba,Eşime ait 27.1.2014 tarihinde yaptırdiğimiz kan tahlilindeki normal değerler dışındaki sonuçlar aşağıdadır. Değerlendime tavsiyeleriniz için teşekkürler. AST 461 ALT 477 CGT 196 BİLURİBİN DİREKT 0,22 AMİLAZ 2540 LİPAZ 4955 CRP(NEFELOMETRİK) 2... Devamını Oku
5 Aylık bebeğimin kan tahlili sonuçlarında HCT=33,9 (36-51)- LYM%=80,3 (20-40)-MON%=1,9 (3-12)-LYM=7,14 (0,8-4)-NEU%14,3 (50-70)-NEU=1,27 (2-7) Parantez içindeki değerler olması gereken aralık diğerleri bizim değerlerimiz sonuçlar nasıl yorumlamamız ... Devamını Oku
ebeğimiz 23.01.2014 de dünyaya geldi.27.01.2014 tahlil yapıldı.sonuçlar şu şekilde :neonotal bilirubin H 54 mg/dL neonotal hematokrit L 12.9 % biraz araştırma yaptım ve çok korktum değerlendirip bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim... Devamını Oku
Çok faydalı bir site olmuş yeni keşfettm 37 haftalk hamileym idrar tahlili yaptırdm ama doktor kontrolüne daha çok var sabredemedm. Ürobilinojen negatif referans normal bilirubin, keton, hemoglobin, protein, nitrit, glukoz, negatif referanslar normal... Devamını Oku
iyi günler benim tahlil sonucun da ASC-US(önemi belirlenemeyen atipik skuamoz hücreler ) servikovajinal smear. pap. boyalı smear preparatidir. Devamını Oku
WBC 7.7 RBC 6.23 Hgb 17 HCT 50.4 MCV 81 MCH 27.2 MCHC 33.6 RDW 14.1 Lin% 34 Mon% 7 Neu% 54 Eos% 5 Bas% 0 Lin# 2.6 Mon# 0.5 Neu# 4.2 Eos# 0.4 Bas# 0 Plt 227 MPV 7.6 Pct 0.17 PDW 13.7 yaş 16. tahlillerde herhangi bir sıkıntı var mı? teşekkürler. Devamını Oku
3 yşnda kız çocuğnn kan tahlilinde::Lenfosit oranı (LYMPH%): snç.:53,5 ref: 14-51 Lenfosit mutlak sayısı (LYMPH#) snç: 5,67 ref:1-5,Bazofil mutlak sayısı (BASO#) Snç: 0,10 ref: 0.01-0.08,Eritrosit dağılım genişliği(RDW-SD) Snç:34,6 ref: 35-46.3 alt b... Devamını Oku
Kolay gelsin! Tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? Herhangi bir fiziksel şikayetim olmamakla beraber tahlil değerlerim aşağıdaki gibi olmuştur. 28 yaşında, spor yapan bir erkeğim. Nasıl hareket etmeliyim? Dbil 0,85-(0,01-0,4) rbc 6,74 (3,8-6,2) mcv 6... Devamını Oku
16 aylık-erkek-oğlumun sünnet olması için kan tahlili sonucu: koagülasyon APTT56,5(24-36)sn ,INR1,3(0,8-1,2),PTZ17,4(10,5-17,5)hemogram WBC16,1(4,6-10,2),NEU%20,3(37-80) ,LYM#10,7(0,6-3,4),LYM%66,6(10-50),MONO#1,5(0-0,9),BASO#0,3(0-0,2),HGB11,7(14,1-... Devamını Oku
mrb. ben 24 yasindayim. sikayetim istahsizlilk mide bulantisi ve surekli ishal.Kucuk kardesimde colyak hastaligi teshisi konuldu. bende de vardir diye dusundum. kan tahlili verdim. ve sonuclari bu sekilde cikti Endomisyum 1gA negatif gliadin borderli... Devamını Oku
hocam kolay gelsin aldığımız tahlil sonucuna göre crp : 5.97 ( normal değeri 0.00-0,8 mg/dl) , 1h : 47 (normal değeri 0-20) , hemogram tetkikinde wbc 11,9 , neu 9,3 normal değerlerden sapanları yazdım ne yapmalıyız Devamını Oku
Serbest T3 4,6 Serbest T4 9,1 TSH 26,05 lütfen tahlil sonuçlarımı yorumlar mısınız? TSH ın bu kadar yüksek çıkması normal mi? diğer yorumların hiç birinde bu kadar yüksek bir değere rastlamadım :( Devamını Oku