"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

Demir eksikliğine baglı anemim birkaç yıldır var.durum nedir acaba

27 yaşındayım doktorum ishal ve mide şikayetlerimden ötürü crohn olabilceğimi düşünüyor ,yapılan tahlillerde sonuçları anormal görünenler ferritin *2,hgb 7.85 hct 27.49 mcv62.73 mch17.92 mchc28.56 rdv-ch 15.19 BAS 1.33 dancite 1.019 ,demir eksikliğin... Devamını Oku

Merhaba bu tahlilin sahibi 27 yaşında, erkek. pernisiyöz anemi diyebilir miyiz?

Merhaba bu tahlilin sahibi 27 yaşında, erkek. pernisiyöz anemi diyebilir miyiz? kardiyak panel B12 VITAMIN DURUM: L NORMAL DEĞER: 126.5-505 BİRİM: pg/ml Devamını Oku

Cok acil annemi hastaneye yatıracaklar

Cıok acil annemi hastaneye yatıracaklar , bugun apar topar kan tahlilleri şöyle Rbc : 1.85 Hgb :6.2 Hct : 18.7 Mcv : 101.1 Ne^#1.75 ne%:43.5 Eo%: 7.9 annem ben kansermyim diye dolassıp duruyo kanser riski varmı? Devamını Oku

Ben 28 yaşındayım. Ara kanama şikayeti ile gittiğim doktorum Bana biyopsi yapılması gerektiğini söyledi.

Ben 28 yaşındayım. Ara kanama şikayeti ile gittiğim doktorum Bana biyopsi yapılması gerektiğini söyledi. Simir sonucum temiz.adetin 3. günü alınan tahlil sonuçlarım: fsh 8.51 lh 6.42 prolaktin 19.9 e2 28.72.. rahim duvarı kalınlığı 14mm. Sizce biyops... Devamını Oku

Benim sonucum ise 115 cikti.seker hastasimiyim...

Glikoz 74_110 referans araligi Benim sonucum ise 115 cikti.seker hastasimiyim...bes gun sonraya gizli seker tahlilim yapilacak.ama ben cok endiseliyim..seker hastasi olmadan da bu degerlerj yuksek cikabilirmi?saygilar. Devamını Oku

Şüpheli bir ilişkiden 9 ay sonra özel bir tıp merkezinde yaptırdığım hiv 1-2 testinin raporunda her ikisinin de negatif çıktığı yazıyor

Şüpheli bir ilişkiden 9 ay sonra özel bir tıp merkezinde yaptırdığım hiv 1-2 testinin raporunda her ikisinin de negatif çıktığı yazıyor, ancak ikisi için de sayısal değerler belirtilmemiş. Testi tekrar yapmam gerekir mi? Kan tahlili yoluyla HIV bulaş... Devamını Oku

Merhaba Hocam Kan Tahlillerimde Hepatit B Bulgusuna Rastlandı

Merhaba Hocam Kan Tahlillerimde Hepatit B Bulgusuna Rastlandı Doktorum USG ve Elıza Testi Yaptırdı Sonuçlarım Temiz Çıktı Doktorum 6 ayda 1 kan tahlili vermemi istedi sizce hepati varmı? birde eliza testi bi daha yaptırmalımıyım Devamını Oku

Merhaba yüzümdeki uyuşma nedeniyle tahlil yaptırdım

merhaba yüzümdeki uyuşma nedeniyle tahlil yaptırdım emar sonuçlarım daha çıkmadı ama kan tahlillerimi yorumlarsanız sevnirim WBC 4.98 HCT 31.9 MCV 80.8 PLT 403 DEMİR 20 UIBC 365 HGB 10.3 ASO 204 RF 20.0 CRP 3.920 TEŞEKKÜRLER. Devamını Oku

Son bir buçuk aydır sürekli sivilce çıkıyor yüzümde.İmex kullanıyorum geçiyor tekrar çıkıyor.Vücudumda iltihap olabilir mi?

Merhaba.25 yaşındayım bu güne kadar sivilce problemi yaşamadım.Son bir buçuk aydır sürekli sivilce çıkıyor yüzümde.İmex kullanıyorum geçiyor tekrar çıkıyor.Vücudumda iltihap olabilir mi? Cildiye dışında hangi doktora görünebilirim kan tahlilleri için... Devamını Oku

82 yaşındaki bir hastanın kan tahlili sonucu wbc 3.72 rbc 3.35 mch 34.2?

82 yaşındaki bir hastanın kan tahlili sonucu wbc 3.72 rbc 3.35 mch 34.2 plt 86 neu% 40.9 lym% 43.5 eos% 6.5 yorumunuz nedir birde t4 0.97 b12 ise 186 yorumlarınızı rica ediyorum tşk.ler iyi calışmalar Devamını Oku

Annem 49 yaşında.Bir buçuk ay öncetüm troidleri alındı?

Annem 49 yaşında.Bir buçuk ay öncetüm troidleri alındı. ޞžu an Euthyrox 100mg kullanıyor. Dünkü tahlileri şöyledir: Kalsiyum (Ca) : 9.7 ref: 8,6 - 10,3 Serbest T4: 0.92 ref: 0.8 - 1.72 TSH: 26.1653 ref: 0.57 - 5.60 TSH'ın bu kadar yüksek çıkması bi... Devamını Oku

Kan tahlil sonuçlarım: total demir bağlama kapasitesi :470 (H 250-400) wbc: 3,66 L(4,8-10,8) ?

Kan tahlil sonuçlarım: total demir bağlama kapasitesi :470 (H 250-400) wbc: 3,66 L(4,8-10,8) nötrofil 1,39 L(1,9-8) lenfosit%50,3 H (19-48) nötrofil l%37,9 L(40-74) hocam acil cevaplarsanız sevinirim . WBC daha önceki değerler wbc 24,09,2013 4.41 ' ... Devamını Oku

Hepatit b taşıyıcısıyım. doktorum benden yine tahlil istedi ?

Hepatit b taşıyıcısıyım. doktorum benden yine tahlil istedi tahlilde anti-delta total negatif yazıyo.birde diger teste HBV-DNA KANTİATİF pozitif yazıyo karşısında IU/mL ve acıklamada 20 IU/mL( kitin kantiatif ölçme sınırının altında pozitiflik saptan... Devamını Oku

11 aylık kız çocuğu yapılan idrar tahlilinde idrar mikroskopisi özellik bulnamadı?

 11 aylık kız çocuğu yapılan idrar tahlilinde idrar mikroskopisi özellik bulnamadı, idrar kültüründe ise üreme var şeklinde sonuç çıktı ne anlama geliyor ve ne yapmamız konusunda bizi bilgilendirirseniz seviniriz teşekkürler Devamını Oku

Kızım 6 yaşında 1 kez burnu kanadı doktorumuzu aradım kan tahlili yaptırdık ?

Kızım 6 yaşında 1 kez burnu kanadı doktorumuzu aradım kan tahlili yaptırdık pt 100 aptt 46,9 plt 465 cıktı hemotolojiye yönlendirdi sonuçlar cokmu yüsek ve nasıl bır hastalık ortaya cıkarabılır cok endişeliyim..:( cewaplarsanız sevinirim teşekkürle... Devamını Oku

16 yaşında bir kızım bugün tahlil yaptırdım dilimde sürekli çıkan kırmızı ağrılı şişlikler ve göz kararması sorunum vardı.?

 16 yaşında bir kızım bugün tahlil yaptırdım dilimde sürekli çıkan kırmızı ağrılı şişlikler ve göz kararması sorunum vardı.tahlil sonuçlarım;WBC    3,1     mg/dL    L(4,3 – 10,3)LY#    1,50     #    N(1,27 – 3,47)MO#    0,00     #    L(0,27 –... Devamını Oku

31 yaşında kadın pt % üst değer 130 iken benimki 137,8 çıktı

31 yaşında kadın pt % üst değer 130 iken benimki 137,8 çıktı düzeltme testinde 128e düştü faktör testinde faktör 13 pıhtı erimesi görülmedi diyor diğer tahlillerin hepsi normal bu ne anlama geliyor lütfen yardım edin. Devamını Oku

Merhaba 27 yaşındyım bayanım İdrar tahlili sonuçlarım, idrar yolu enfeksiyonlarından çok çektim

Görünüm: BULANIK Dansite: 1.012 Renk: AÇIK SARI Eritrosit: 1 Lökosit:3 Bakteri: AZ Maya: NEGATİF Epitel:4 pH: 6.5 Merhaba 27 yaşındyım bayanım İdrar tahlili sonuçlarım, idrar yolu enfeksiyonlarından çok çektim değerli yorumlarınızı bekliyorum.şimdide... Devamını Oku

Kan tahlili yaptırdım eos değerim 0.3 normal değeri 0.70-2.10, mch değerim 31.3. Yorumlarsanız çok sevinirim.

Merhaba hocam kan tahlili yaptırdım eos değerim 0.3 normal değeri 0.70-2.10, mch değerim 31.3. Normal değeri 27.00-31.00 , mpv değerim 11.1 normal değeri 7.80-11.00 , @51 değerim 15.8 normal değeri 11.60-13.70 cıktı. Yorumlarsanız çok sevinirim. Devamını Oku

Ketoner+1 Nitritt pos Pro+2. Regl den sonra yeniden tahlil vereyim mi?

U stix leu+3 Ketoner+1 Nitritt pos Pro+2 Bld+4 Regl döneminde yaptırdığım idrar tahlili sonucu yukarıda daha önce 2 kez leu+3 için antibiyotik kullandım şimdi Dr antibiyotik yazdı yeniden ve idrarda D +R istedi bu ne demek tekrardan ilaca başlayayım ... Devamını Oku

Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76 Lenfosit * % 16.7 % 22-40. Sonuçlar nasıl?

Merhaba;24 haftalık gebeyim. Tahlil bilgilerim aşağıdadır.Sonuçlarla ilgili bilgilerinizi rica ederim. Lökosit Sayısı * 11.9 bin/uL 4.4-11.3 bin/uL Nötrofil * % 76.2 % 44-76 Lenfosit * % 16.7 % 22-40 Eozinofil * % 1.6 % 2-4 Nötrofil Sayısı * 9.0 bin/... Devamını Oku

Glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-345). Lütfen yorumlayın.

Merhabalar öncelikle tahlildeki glukoz oranı kahvaltıyla ilişkilendirilse de yüksek çıkması beni rahatsız etti. ayrıca demir oranındaki değer kahvaltısız daha mı düşük çıkar. glukoz 132 (74-106) demir 40 (33-193) demir bağlama kapasitesi 204 (125-345... Devamını Oku

Merhabalar sat 02 06 2014 ayin 28 inde tahlil yaptırdım 0.912 çıktı bugün Beta hcg bakıldı 453 çıktı

Merhabalar sat 02 06 2014 ayin 28 inde tahlil yaptırdım 0.912 çıktı bugün Beta hcg bakıldı 453 çıktı ne zaman dollenme olabilir geç dollenme midir sıkıntı olur mu Devamını Oku

Merhaba Makat Bölgemde aşırı kaşıntıdan dolayı istenen Kültür Tahlil sonucu

Merhaba Makat Bölgemde aşırı kaşıntıdan dolayı istenen Kültür Tahlil sonucu; Renk : Kahverengi Kıvam: Normal Kan: Negatif Mukus: Negatif Lökosit: Negatif Parazit: Negatif Eritrosit: 1-2 Sonuc ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler. Devamını Oku

Lökosit İ.Mik 43 Her sahada H Yassı Epitel 7 Her sahada H çıkmıştı. Teşekkürler.

Kültür tahlili sonucum da üreme olmadı yazıyor. Bu ne anlama geliyor? İdrar tahlili sonucum da Eritrosit İ.Mik 12    Her sahada H Lökosit İ.Mik    43    Her sahada H Yassı Epitel    7    Her sahada H çıkmıştı. Teşekkürler. Devamını Oku


?