Idrarda ket 1+ BIL 2+ çıktı fakat kan tahlillerim normal duzeyde kanda bilirubin olcumu yapildi oda normal degerde cikti tek basina idrarda bilirubin bisey ifade edermi ? Devamını Oku
30 yaşındayım,body ile ilgileniyorum çinko ve tribulus kullandım saçlarım inceldi,ilaçları bıraktım 2ay oldu düzelmedi durum,tahlil sonuçlarım saçla ilgiliferritin 69,5 (28-365)vitamin b12 608,... Devamını Oku
Dün endoskopi ile böbrek taşımı aldırdım.Ancak doktorum yapılan tahlilde 1 olan üst sınırın benim tahlilimde 2.7 çıktığını, hiv taşıyıcısı olabileceğimi,yeniden test yapılmak üzere örneğin ankaraya gönderildiğini söyledi… Tocas,buscopan,molit,dicloro... Devamını Oku
Merhaba annem coumadin kullandigi icin son yapilan tahlilin degerleri asagidaki gibidir sizden istegim bu degerlerin yorumlanmasiPTsec 17.3 aralik 10.5-13.7 INR 1.5 aralik 0.8-1.2 PT aktivitesi% 50 %aralik 70-130 APTT 23.8 sn aralik 21.4-32.0 yorumla... Devamını Oku
merhaba; 6 aylık bir kızım var. çarşamba günü ateşlendi. ve bugün cumartesi hala ara ara ateşi devam ediyor. tahlil yaptırdık lökosit değeri 2,50 de. bununla ilgili ne yapmalıyız. yardımcı olurmusunuz? Devamını Oku
merhaba 30 yaşında bekar bir bayanım. hormon tahlilinde bazı değerlerin koyu yazılmış ve referans aralığından farklı değerler olduğunu gördüm. Lütfen yorumlayabilir misiniz? Sadece koyu renk yazılanları yazıyorum: NE% :82,0 %37-73 LY% :12,3 %20,5-55,... Devamını Oku
8 yaşındaki oğlumun sünnet için yapılan tahlil sonuçlarında NE% 27.20 (L), LY% 56.60 (H) MO% 12.90 (H) NE# 1.47 (L) çıktı. Diğer sonuçlar normal değerler içerisinde. Bu sonuçlar bir sıkıntı yaratır mı? Teşekkür eerim. Devamını Oku
sayın hocam şüpheli ilişkiden yaklaşık 5 yıl sonra yaptırdığım hıv p24+1,2 antikoru(4.gen) tahlil sonucum negatif çıkmıştır.geçen süre ve uygulanan tahlil dikkate alındığında yeni bir tahlil yaptırmama gerek var mıdır?Teşekkürler Devamını Oku
mrhlbaar ben 29 yaşında 24 haftalık hamileyim.5 haftalık hamileyken tsh 3.73 [0,4-4]çıktı dahiliye gittim ilaca başladı. doğum doktorumu değiştirdim ve ilaca gerek yok dedi. sonra normale dönmüştü ancak 22. haftada tahlil sonucu tsh 3.54[0.35-4.94] ç... Devamını Oku
Eşim comadin kullanıyor, tahlili 167 çıktı doktoruna ulaşamadık en düşük kaç oluyor bilgilendirirseniz sevinirim. Devamını Oku
İyi günler hocam benim sorum şüpheli ilişkiye girdikten sonra 30. gün hastaneden randevu aldım hıv testi olmak için sizce erken zamanda mı gidiyorum gideceğim hastanede pcr tahlil bölümü de var doktor ne testi yaptırır bilmiyorum ben nasıl bir yol iz... Devamını Oku
Merhaba, şiddetli titreme üşüme ile sol böbreğimde bir sızlama başladı, dün ateşim en son 39,7 dereceye çıkınca acile gittim hemen idrar tahlili aldılar, sonuçları: Görünüm: Bulanık Renk: sarı Lökosit 500 Eritrosit 25 epitel hücre 8 Devamını Oku
Plt 473 mpv 8, 7 pct 0, 411 demir bağlama kapasitesi 377 Total demir bağlama kapasitesi 462 b 12 166 hocam bu değerlerim normal çıkmamış saçlarımın banyoda dökülmesi yüzünden kan tahlili vermiştim yorumlar mısınız? Devamını Oku
Merhaba; 13 aylık kızımın idrar kültüründe 100.000 Koloni/ml üreme düzeyinde, Pseudomonas aeruginosa görüldü. ilk yapılan idrar tahlili sonucuna göre Cefaks antibiyotik kullanıyoruz. Doktor sonuç hatalı olabilir tekrar kültür için 10 gün bekleyin ded... Devamını Oku
2013 temmuz ayında sperm değerlerim düşük olması sebebiyle sol varikosel ameliyatı oldum.Daha sonrasında hiç tahlil ve kontrol olmadım... çocuğum ameliyattan bu tarafa olmuyor. Ne yapmalıyım? Devamını Oku
29 haftalik gebeyim. Tahlil sonuclarim MON# 0.64 olmasi gerekenden biraz yüksek. WBC 13.9 , RBC 3.42, HCT 33, MCH 32.7 , NEUT % 76 , LYM% 17.9 , MON % 4.62 , NEUT# 10.5 . ... pH 8.5 Bu değerler normalin üzerinde problem nedir ve nasıl bir yol izlemel... Devamını Oku
Merhabalar, Eşim 28 yaşında 2 aylık hamile, karaciğer ast alt değerlerinde yükseklik gözlenmekte. 05.07.2014 tarihinde yaptırdığımız tahlilde AST : 72 ALT 178 ÇIKTI. ilaç kullanmayı bıraktık öncesinde fosfat ve vitamin hapı kullanmaktaydık. 12.7. tar... Devamını Oku
Merhabalar, yaşım 35 Kulak Burun Bağoz dokatoruna yüksak ateş 39,5, kusma ve halsizlik şikayetiyle gittim fakat bir bulgu bulamadı kan tahlili yaptı ricam sonuçları yazsam ne yapmam gerektiği husunda bilgi verebilir misiniz CRP 45,8 - WBC 5,98 - RBC ... Devamını Oku
hemogrm.mono 0,20 mono% 4,8.idrar:dansite(Sg):1.030 Lökosit(l.est.)strip:+++ Asc.acid:+ Lökosit miktoskobi:18-20 Epitel mikroskobisi:14-16 bir ay önce epitel 21 di iltihap dedi purinol roxin dolphin kullandm smdi ki tahlilim bu. Simdi fe piyeloseptly... Devamını Oku
Merhabalar geçen hafta yaptırdığım tahlil sonucumda bir sorun var mı? OH VİTAMİN D Sonuç: Devamını Oku
Hocam yaklaşık bir ay önce tifo olmıştum ve b12 itaminim 169 çıkmıştı tedavi oldum bir ay boyunca 3 günde bir bir dodex kulandım yeni tahlillerim bunlar:HCT:52-ref35 - 55 ,RBC:5,84 ref.3,5 - 5,5- HGB 16,6 ref. 11 - 16 B12 1099 pg/mL -ref 191 - 663 an... Devamını Oku
Hba1c 5.8 ve insulin aclik tokluk sekerlerim normal. Son donem fazla kilo almam sonucu hipoglisemi ataklarimin kan tahlili olarak ciktisi bu. Su an kararsizim bir grup doktor metformin grubu bir ilac kullanmami oneriyor. Bir grup diyete dewam diyor ... Devamını Oku
Kemik iliği tahlili için örnek , kemer hizasındaki kalça kemiğinin ön ya da arkasından veya göğüsün ortasındaki dikey kemikten alınır. İşlem, en sık olarak kalça kemiğinin arkasından yapıldığını okudum.bunun dışında normal kan tahliliyle ilik kanseri... Devamını Oku
32 yaşında erkeğim ca 19 tahlilim 81 çıktı kan değerlerim normal sağlık çalışanıyım safra kesemde 2 cm taş var diğer tahlillerimin hepsi normal Devamını Oku
Benim sorum,tahlil değerlerinin referans aralıkları ile ilgili olacak.Söz konusu referans aralıkları,çoğu zaman hastaneden hastaneye,bazı tahlil sonuçlarında ( üst sınır olarak ) ondalık değerler bazında,bazılarında ise,çok daha fazla farklı olabiliy... Devamını Oku