Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Gönderdiğiniz sonuçlarda herhangi bir problem yok.
Devamını OkuHBsAg değeriniz negatif. Korkmanıza gerek yok.
Devamını OkuGönderdiğiniz tahlil sonuçlarınızı inceledik. Hgb düzeyinizin alt seviyede olması dışında değerlerinizde herhangi bir problem yok.
Devamını OkuDaha ergenliğe bile girmediysen ve adet olmadıysan çocuk denecek yaştasın.Bu konulara gereksiz yere kafanı yorma, erken yaşta bu işlere girişme.Bizden uyarması
Devamını OkuToxo IGM pozitifliği gebelik sürecinde istenen bir sonuç değildir.Doktorunuz gerek görürse Avidite denilen bir testle tekrardan bir çalışma planlayabilir.Konuya dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/toxoplasma-ve-toxoplasma-enfeksiyonu-avidite-testi-nedir
Devamını OkuMeni vajinaya bulaştığı için hamilelik olası. Test yaptırdığında daha net cevaplar alırsın.
Devamını OkuTemas olmadıysa gecikmenin ve şikayetlerinin sebebi hamilelik değil. Eğer adetin gecikmeye devam ederse doktora gitmen gerekir.
Devamını OkuCRP yüksekliği muhtemelen geçirdiği enfeksiyona bağlı.Bunun dışında testlerinde ciddi bir sorun yok.Bronşiolit ile ilgili ise aşağıdaki yazımızı okumanızı öneririmhttp://tahlil.com/bronsiolit-nedir-cocuklarinizi-%e2%80%9cbronsiolit%e2%80%9dten-koruyun
Devamını OkuÇocuğunuzun yaş grubuna göre 150 ve altı IG E değerleri normal, yani sonucunuzda problem yok
Devamını Oku57 değeri Beta HCG için yüksek bir değer,ancak ultrasonda bir şey görülmediğini söylüyorsunuz.kadın doğum doktorunuz ilave tahliller de isteyebilir.
Devamını OkuAntitrombin testinizin referans değerleri vermemişsiniz ama bizdeki referans değerlerine göre sonuç kabul edilebilir değerlerde çıkmış.
Devamını OkuEski sonuçlarını bilemiyoruz, sanırım doktorunuz adetinizin 3. günü hormon testlerini tekrar ettirecek
Devamını OkuSedimentasyon testi bayanlarda zaten 20 ye kadar normal kabul edilir.Sizin 26 değeri önemli değil.Sorun yok.
Devamını OkuDalak tıbbi nedenlerle ameliyatla alınabilir, bu çok riskli bir ameliyat değildir,ancak dalak alındıktan sonra bir takım tıbbi önlemler alınmalıdır.Bunu da ameliyat sonrası doktorlar açıklayacaktır.
Devamını OkuLökosit değerindeki yükseklik bir enfeksiyon bulgusu olabilir,ayrıca kansızlık bulguları da var
Devamını OkuProgesteron değerinizdeki düşüklüğün farklı nedenleri olabilir.Yumurtlama ile ilgili problem olduğunun göstergelerinden biridir
Devamını OkuKolesterol,kötü kolesterol (ldl) ve trigliserit değerleriniz yüksek.Diyet gerekirse de kolesterol düşürücü ilaçlar işe yarayacaktır
Devamını OkuCRP yüksekliği muhtemelen geçirdiği enfeksiyona bağlı.Bunun dışında testlerinde ciddi bir sorun yok.Bronşiolit ile ilgili ise aşağıdaki yazımızı okumanızı öneririmhttp://tahlil.com/bronsiolit-nedir-cocuklarinizi-%e2%80%9cbronsiolit%e2%80%9dten-koruyun
Devamını OkuBir endokrinolji uzmanı tarafından takip edilmelisiniz.
Devamını OkuMuhtemelen genetik bir sorununuz olabilir.bir endokrinoloji uzmanına danışabilirsiniz
Devamını OkuTiroid bezinizde hastalık var görülüyor.Muhtemelen kilo verememenizin nedenlerinden beri de sizde olan hipotiroidi hastalığı.Bir endokrinoloji uzmanına başvurmalısınız.
Devamını OkuBunlar kansızlık bulgusu, bu yönde tedavi almak için doktora gitmelisiniz
Devamını OkuTahlil sonuçlarınızda ciddi bir sorun yok.Ancak vajinal kültür ve smear gibi testlere gerek olabilir rahatsızlığınız için.
Devamını Oku