Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
WBC değeriniz yüksek ve şikayetleriniz muhtemelen bir enfeksiyon geçirdiğiniz gösteriyor. Kan testinizin yanında bir de idrar tahlili yaptırmanızda fayda var. Bir enfeksiyon hastalıkları ya da dahiliye uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuHIV testiniz normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,HIV testi ile ilgili Tahlil.com'a sorulmuş yüzlerce soru, verilmiş cevap ve yayınlanmış yazıları okumak için tıklayınız..http://tahlil.com/tag/hiv
Devamını OkuHIV testi sonuçların normal ancak AİDS belirtileri, testin ne zaman yapılacağı gibi konular hakkında detaylı bilgi almak ve benzer sorulmuş yüzlerce soru ve cevabı okumak için tıklayınız....HIV ve AİDS nedir, belirtileri ve tedavisi
Devamını OkuEndişelenecek bir şey yok. Bu meninin normal rengi.
Devamını OkuDeğerleriniz normal sınırlar içinde.
Devamını OkuEşinizin hepatit B taşıyıcısı olduğunu zaten söylemişsiniz. HBsAg pozitif çıkması hepatit B virüsünün varlığını gösterir.
Devamını OkuBu kadar erken yaşta sigara içmen çok yanlış.Daha çocuk denecek yaştasın.Sağlık Bakanlığının sigara bırakma hattına başvur biran önce.Sigara içtiğin ise normal kan tahlillerinde çıkmaz.
Devamını OkuGlukoz değerinizdeki yükseklik diabet yönünden risk altında olabileceğinizi gösteriyor.Bir endokrinoloji doktoruna başvurmanız en doğru yaklaşım olacak.
Devamını OkuKansızlık bulgularınız var, bu yönde tedavi ve nedenine yönelik de ilave tahliller yapılmalı.Bir dahiliye veya hematoloji uzmanına başvurmanızda yarar var.
Devamını OkuWBC değeri hafif yüksek çıkmış.Bir enfeksiyon geçiriyor olabilir kızınız.Ateşi de varsa ilave tahliller yaptırmak üzere çocuk doktoruna başvurunuz.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.Muhtemelen enfeksiyon geçiriyor kızınız ancak bunun nedenine yönelik ilave başka tahliller de yapılmalı.Sadece wbc yüksekliği var diye antibiyotik verilmesini çok doğru bulmuyoruz.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bi...
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuKanser veta tümağızdan bir oluşumu düşündüren bulgu yok anlamına geliyor, muhtemelen iltihabi bir durum olabilir.
Devamını OkuCA 125 yüksekliğinin bir çok nedeni olabilir.Ancak tek başına bu yükseklik de çok fikir vermez.Metastaz olduğuna dair de bir bilgi tek başına asla vermez.Kaldı ki, aşırı bir yüksejkik de yok.Aşağıda CA 125 yüksekliğine dair detaylı bilgi bulabilirsiniz.CA 125 YÜKSEKLİĞİhttp://tahlil.com/ca-125-tes...
Devamını OkuTSH değeriniz düşük.Tiroid beziniz fazla çalışıyor olabilir.Endokrinoloji bölümüne başvurunuz.TSH testi ve hangi durumlarda düşük çıktığına dair aşağıdaki yazımızda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Tiroid Testleri,http://tahlil.com/10-soru-ve-cevapta-tiroid-hastaliklaritiroid-testleri-st3-st4-tsh-ve-tir...
Devamını OkuSayın okurumuz. Bu şekilde kadına hastalık bulaşma ihtimalibulunmamaktadır.
Devamını OkuIg G değerinizin pozitif olması hastalığı geçirdiğinizi gösterir.
Devamını OkuEosinofil değerinizin yüksek çıkması alerjik bir durumunuzun olduğunu gösterir.
Devamını OkuTest sonucunuz pozitif. Hamile olup olmadığınız ultrasonla muayene sonrası kesinleşir. İdrar yolları enfeksiyonu için ilaç kullanmanız gerekli. Tedavi olduğunuz sürece gebeliğe zararı olmaz.
Devamını Okuİlişki sonrası adet görülmüş olması hamilelik şansının bulunmadığını gösteriyor. Adet sonrası korunmasız bir ilişki olur ise tekrar, bundan sonraki süreçte yine bir hamilelik ihtimalinden söz edebiliriz. Adet kanamasının ne anlama geldiğini ve adet gören birinin neden hamile olamayacağını anlamak iç...
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuTahlil.com'da tahlil yorumluyoruz.Test sonuçlarınız normal, sorun olmadığını söyleyebiliriz.Konuyu kapatıp kapatmayacağınız sizin bileceğiniz bir durum.Ancak eğer bir HIV korkunuz var ise, bu konuyu kafanızdan hiç atamıyorsanız aşağıdaki HIV korkusuna dair yazımızı okumanızı öneriyoruz.Bu yazımızı d...
Devamını OkuBir kadın doğum uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuHCT değeriniz hafif düşük, ancak hemogram testinin tüm detaylarını yazmamışsınız.Kansızlığınız olabilir.
Devamını Oku