Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Kullandığınız antibiyotik hamile kalmanıza engel olmaz.
Devamını OkuSonuçlarınızda herhangi bir anormallik yok. Tahlil sonucunuzdaki kısaltmaların anlamını öğrenmek istiyorsanız aşağıdaki linke göz atabilirsiniz. http://tahlil.com/hemogram-kan-tahlilindeki-kisaltmalarin-anlamlari
Devamını OkuKansızlık bulguları var, bu yönde tedavi ve nedenine yönelik de ilave tahliller yapılmalı.
Devamını OkuAradığınız soruların cevapları sitemizde bulunuyor Arama motorumuzu kullanarak araştırabilirsinizBu konuya önem verdiğiniz belli en iyisi bir enfeksiyon uzmanına başvurup onun kontrolünde test yaptırmanız
Devamını OkuNormal değerler
Devamını OkuTestiniz negatif diğer sıkıntınız içinde bir kadın doğum uzmanına başvurmanızda fayda var.
Devamını OkuEOS yüksekliği, alerjik bir yapısı olabileceği yönünde oğlunuuzn bilgi verebilir. IG E sonucunuzu ise anlaşılır şekilde yazmamışsınız.
Devamını OkuSonuca güvenebilirsiniz gittiğiniz doktor tekrar test istemediği sürece yaptırmanıza gerek yok.
Devamını OkuTek başına bir bulgu değildir.Önemli bir şey olacağını düşünmüyoruz.Doktorunuz nuayene ve diğer tahlil bulgularınızla birlikte değerlendirme yapacaktır.
Devamını OkuTiroid testleri normal değil. Hiper tiroidi bulguları var, tedavinin devamı ve ilaç dozunun ayarlanması için tercihen pediatrik endokrinoloji bölümünde muayeneleri devam ettirin
Devamını OkuKansızlık bulguları var
Devamını OkuBunu anlamanın çok basit bir yolu var. Adetinizde en az 5 günlük gecikme sonrası Bet HCG testi yapılması.
Devamını OkuSonuç negatif konuyu kapatabilirsiniz.
Devamını OkuEBV IG M sonucunuz negatif çıkmış.Problem yok
Devamını OkuEndokrinoloji bölümüne başvurabilirsiniz.Tedavi edilmediği takdirde çocuk sahibi olmanızda problem yaratabilir.
Devamını OkuKanama aldığınız darbeden dolayı kaynaklanan bir durum olabilir ama yinede bu duruma bir kadın doğum uzmanına danışmanızda fayda var..
Devamını OkuDoktorun gerekli testi yapmış durum negatif çıkmış ki seni göndermiş. Herhangi bir durum olsa idi doktorun gereken müdahaleyi yapardı onun için konuyu kapatabilirsin artık.
Devamını OkuKafanızı gereksiz yere katlanma, yükselme gibi konularla karıştırmayın.Bu değerlerin gebelikle alakası yok.
Devamını OkuTiroid testlerinizde kayda değer sorun görülmüyor.
Devamını OkuEvet nadir görülen bir durumdur, 2 ay düzenli adet görmenizde süpheyi ortadan kaldırır.
Devamını OkuOldukça yüksek bir değer.Araştırılması gerek.Vakit geçirmeden hematoloji bölümüne başvurun
Devamını OkuSiz düşünebilirsiniz ama biz sizi HIV pozitif olarak düşünmüyoruz sonucunuzu incelediğimizde.
Devamını OkuYaşadığınız cinsel birlikteliğe göre hamilelik çok düşük ihtimal.
Devamını OkuKolesterol değerinizdeki yükseklik dikkat çekiyor.
Devamını Oku