Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Tahlilleriniz normal görülüyor
Devamını OkuCMV IG M testiniz pozitif çıkınca istenen avidite testi de az da olsa yüksek çıkmış.Bu durumda doktorunuz takiplerini sürdürecektir.Ama hemen de panik olmayı gerektiren bir durum yok.Aşağıdaki bağlantıda belirtilen yazının ilginizi çekeceğini umuyoruz.http://tahlil.com/cmv-sitomegalovirus-virusu-ned...
Devamını OkuKansızlık bulguları var annenizin, ancak bu sonuçlarla hayati bir riskten söz edemeyiz.Bu yönde tedavi ve nedenine yönelik de ilave tahliller yapılmalı.Bir dahiliye veya hematoloji uzmanına başvurmanızda yarar var.
Devamını OkuProgesteron değerine bakarak hamilelik hakkında herhangi bir yorum yapamayız. Beta HCG değeri ile hamilelik hakkında fikir yürütebiliriz.
Devamını Okuİdrar kültüründe üreme olmaması enfeksiyon olmadığını gösteriyor.
Devamını OkuPrezervatifin kafasındaki hava baloncuğuna bu kadar takarsan kafan karışır tabi. Anlattığın durumlardan herhangi bir sıkıntı olmaz. Merak etme.
Devamını OkuBu tür saçma sapan konularla kafanızı yormayın böyle hamilelik olmaz biraz büyüyene kadar bu işlere mümkünse girişmeyin
Devamını OkuSedimentasyon testiniz normal
Devamını OkuEvet normal
Devamını Okuİdrar yollarında enfeksiyon olabilir.İdrar kültürü yapılması daha detaylı bilgi verecektir.
Devamını OkuSonucunuz normal, problem yok
Devamını OkuTest sonuçlarınız normal,Anti HBS değerinizdeki negatiflik aşı olabileceğinizigösteriyor.Hepatit B ye karşı bağışıklığınız yani koruyuculuğunuz yok
Devamını OkuTotal IGE testiniz normal,ancak doktorunuz gerek görürse ilave alerji testleri isteyebilir
Devamını OkuEvet değerleriniz yüksek. Doktorunuz gerek görürse şekerinizi kontrol altına almak için hastaneye yatırabilir.Bir endokrinoloji uzmanınca kontrol edilmelisiniz
Devamını OkuNötrofil değerinizdeki düşüklük kayda değer değil
Devamını OkuBir de kan testi yapıldı. Kan testinde Prolaktin 30,18 çıktı bu bir sorun mudur?
Devamını OkuEpitel yüksekliği idrar tathlilinde tek başına önemli bir parametre değil
Devamını OkuBu değerlerle böyle bir tanı koyulamaz Hb rlektroforezi testi ve ilave testlere ihtiyac olabilir Bir hematoloji uzmanına basvurun
Devamını OkuAnti TPO ve Anti Tg testleriniz yuksek Otoimmun bir tiriid bezi hastalığınız olabilir Bir endokrinoloji uzmanına basvurun
Devamını OkuÖnümüzdeki günlerde yapılacak ultrason muayenesini bekleyin Çok daha detaylı bilgi verecektir
Devamını OkuAnormal sekili sperm sayısı fazla bir üroloji uzmanına danışın
Devamını OkuAllah aşkına kime danışarak 5 gün sonra test yaptırıyorsunuz şüpheli ilişkiden sonra.Başta bir enfeksiyon hastalıkları uzmanına danışsanız, gereksiz yere bu testleri alakasız zamanlarda yaptırmayacaksınız.Kafanıza göre test yaptırmayın, yaptırdığınız testlerin içeriği de önemli.Bir enfeksiyon hasta...
Devamını OkuMerak etmeyin trombosit sayısında kayda değer bir düşüklük yok
Devamını Oku