Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Demir eksikliği var. İlaç kullanmanız gerekli. Bir dahiliye ya da hematoloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuHgb değerinizin düşük olması sizde anemi (kansızlık) olabileceğini düşündürüyor. Bir hematoloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuSperm tahliliniz normal görünüyor. Ağrı şikayeti için doktorunuzun önerilerine göre hareket etmelisiniz.
Devamını OkuÜre değeriniz biraz yüksek çıkmış. Bol su içmelisiniz. Testi 15-20 gün sonra tekrarlayabilirsiniz. Eğer yine yüksek çıkarsa bir üroloji uzmanına danışabilirsiniz.
Devamını OkuBu değerlere bakarak yorum yapmamız çok zor. En iyi değerlendirmeyi sizi muayene eden doktor yapacaktır. Doktorunuzun önerilerine göre hareket etmelisiniz.
Devamını OkuHgb değeriniz biraz düşük. Bu değer genellikle kansızlıkta düşer. Hamilelerde de düşük çıkabilir. Beslenmenize dikkat etmeli, gerekirse doktorunuza danışarak demir takviyesi yapmalısınız.
Devamını OkuTrigliserit bir kan yağıdır. Trigliserit düşüklüğünün ise fazla bir klinik anlamı bulunmamaktadır.
Devamını OkuBu değerlerin tek başına bir anlamı yok. Monosit yüksekliği aşağıdaki durumlarda görülür. http://tahlil.com/monosit-nedir-monosit-yuzdesi-ne-zaman-artar
Devamını OkuSonuçlarınızda herhangi bir anormallik görülmemekte.
Devamını OkuŞüphelenmen değil de bilgilenmen gereken durumlar var, kime danışarak şüpheli temastan 3 gün sonra test yaptırıyorsun, ya paran çok yada vaktin. 3. gün yapılan testi yorumlamaya bile gerek duymuyoruz, aynı şey 22. gün yapılan test için de geçerli.Önce konu hakkında bilgi sahibi ol sonra sorunu sor.A...
Devamını OkuEvet normal
Devamını Okuİdrar tahlilinde protein çıkması olağan değil.Nefrolofi uzmanına danışmanızda yarar var.
Devamını OkuSonuçlarınız gayet iyi çıkmış hastalığı atlatıyorsunuz
Devamını OkuHer iki deger de zatenhamile diyebilmek adına yuksek değil Düşmesi de çok anlamlı değil 17 zaten yeterince yuksek bir deger degil
Devamını OkuHayır bu durumun hamile kalamamanızda direkt etkisi yoktur.Eşiniz boşaldıktan sonra çıkan ilk spermler bile hamile kalmanıza yeterlidir.Hatta zevk suyu olarak bilinen prostat sıvısında bile sperm olabilir.Yine de ilişki sonrası bir süre sırt üstü yatmanızda yarar bulunmaktadır.
Devamını OkuSizin gibi HIV korkusu nedeniyle kafası karışmış ve gereksiz ayrıntılara kafa yoran bir çok okurumuz var.Sonuçlarınız normal.Siz yine bildiğinizi yapacaksınız ama aşağıdaki bağlantıdaki yazıları dikkatlice okumanızı öneriyoruz.http://tahlil.com/hiv-testi-ve-aids-ile-ilgili-sikca-sorulan-soru-ve-ceva...
Devamını OkuKayda değer bir sorun yok sonuçlarınızda
Devamını OkuWBC değerindeki yükseklik bir enfeksiyon geçirmekte olduğunuzu düşündürüyor ilk aşamada
Devamını Okuİdrar tahlili sonucunuzda enfeksiyon belirtileri çıkmış, ancak ANA İle uzaktan yakından ilgisi yok.
Devamını OkuCRP yüksekliği enfeksiyon durumlarında görülebilir, ayrıca hafif de olsa kansızlık bulguları var
Devamını OkuSonuçlarınızın gebelik lehine olduğunu söyleyebiliriz, beta HCG değerlerine çok kafa yormayın, ultrason muayenesi gebeliğin seyri konusunda en doğru bilgiyi verecektir.
Devamını OkuTebrik ediyoruz, sorunuzu ilginç sorular arasına geçirmeyi başardınız.Elbiselerin hamile olma riski ile bahsettiğiniz risk aynı orandadır.
Devamını OkuTSH yüksekliği nedneiyle guatr yönünden endokrinoloji bölümüne başvurun, kolaesterol değeriniz de hafif de olsa yüksek
Devamını Oku