Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarda problem yok, kilo alamama ile ilgili çocuk endokrinoloji doktoruna başvurabilirsiniz
Devamını OkuPek anlamı yok, normal kabul edilebilir sonuçlarınız
Devamını OkuSonuçlarda hafif bir wbc düşüklüğü dışında kayda değer bir sorun yok
Devamını OkuTek başına epitel hücresi bir anlam ifade etmez, diğer sonuçlar normalse muhtemelen sorun yoktur.
Devamını OkuPLT değeri az da olsa düşük, ancak kritik bir düşüklük de yok.Birkaç hafta sonra tekrar ettirin testi.Yine böyle çıkarsa bir hematoloji uzmanına başvurursunuz.
Devamını OkuKayda değer bir yükseklik yok ALT değerinizde
Devamını OkuDemir eksikliği yönünden tedavi olmanız gerekiyor
Devamını OkuTSH değeri yüksekliği, hipotiroidi bulgusu.Doktorunuz bu nedenle tedaviye başlamış anlaşılan
Devamını OkuPLT değeri az da olsa düşük, ancak kritik bir düşüklük de yok.Birkaç hafta sonra tekrar ettirin testi.Yine böyle çıkarsa bir hematoloji uzmanına başvurursunuz.
Devamını OkuDeğerleriniz yüksek, anlaşılan genetik bir yatkınlık da var.Bir endokrinoloji uzmanına başvurabilirsiniz.
Devamını OkuDiyet ve egzersiz
Devamını OkuDeğerlerde kayda değer bir sorun görülmüyor.
Devamını OkuFerritin değeriniz düşük, öncelikle bunun nedeninin araştırılması lazım.Bir hematoloji uzmanına başvurun, ilaç tedavisi ve gereken önerilerde bulunacaktır.
Devamını Okureferans değerlerini vermeyi unutmuşumKreatinin 07-1,2ALT 0-41HGB 12-18MCV 80-99MCH 27-31MCHC 33-37RDW 11,5 - 14,5PCT 0,12 - 0,36PDW 25-65MON% 3,4 - 9
Devamını OkuAdetinizde en az 5 gün gecikme olursa testi yineleyin
Devamını OkuSonuçlarınız normal, problem yok.Korunmasız bir ilişki sonrası, partnerinizde HIV enfeksiyonu varsa, tabii ki hastalık bulaşabilir
Devamını OkuYeteri kadar açıklayıcı bilgi yok sonucunuzda
Devamını OkuDemir eksikliğine bağlı kansızlık bulguları gözleniyor.
Devamını OkuBazofil değeriniz yüksek, tek başına çok anlam ifade etmeyebilir.Zaten yukarıdaki yazıda da bu konuda detaylı bilgi bulunuyor.
Devamını OkuYapılan tiroid testleriniz normal ancak terlemenin bir çok nedeni var, sitemiz yazarlarından Prof.Dr.Serdar Han'ın bu konudaki yazılarını okumanızı öneriyoruz.Aşağıda yazıları görebilirsiniz.http://tahlil.com/serdar-han
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuBelirtiğiniz değerler hemogram yani kan sayımında çalışılan parametrelerden sadece bir kaçı, bunlar tek başına fazla bir fikir vermez.Hemogram yani kan sayımı testinin sağlıklı olarak değerlendirilebilmesi için kan sayımı sonucundaki tüm parametrelerin birlikte değerlendirilmesi gerekir, diğer kan s...
Devamını OkuSonuçlarınız normal değil, özellikle PLT düşüklüğü ktitik seviyede, beraberindeki hgb düşüklüğü de anemi yani kansızlıkk probleminiz olduğunu gösteriyor.PLT düşüklüğü de kanama yönünden risk altında olduğunuzun belirtisi.Bu durumda mutlak suretle tercihen bir üniversite hastanesinin hematoloji bölü...
Devamını OkuHayır kan uyuşmazlığı yok bu durumda
Devamını Oku