Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Rutin tahlillerle anlaşılmaz bu durum.Yasal merciler istemedikçe veya özel laboratuvarlara başvurmadıkça bu testlere bakılmaz.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuBu tür ilişkilerde kanama olabilir. Anatomik olarak an*l ilişkile kızlık zarının bozulma imkanı yoktur.
Devamını OkuKızılay'ın kendi kan alma prosedürleri vardır. Sizin isteğinize bağlı olarak kan almazlar. Testleriniz negatif çıkmış. Rahat olabilirsiniz.
Devamını OkuUltrasonu ve muayeneyi yapan doktor biz olmadığımız için bir yorum yapma şansımız yok. Doktorunuzun tavsiyelerine uymalısınız.
Devamını OkuSonucunuz negatif çıkmış. Kadın doğum uzmanınızın dediği gibi testinizi tekrarlayın.
Devamını OkuSonucunuz referans aralığında çıkmış.
Devamını OkuTek başına bu yüksek sonuçlar anlamlı değil. Monositlerin yüksekliği ile ilgili detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz. http://tahlil.com/monosit-nedir-monosit-yuksekligi-neden-gorulmektedir
Devamını OkuTek başına ALT yüksekliği çok anlamlı değil. Testi tekrar yaptığınızda yine yüksek çıkarsa yüksekiğinin nedenini araştırmak gerekli. ALT yüksekliği ile detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz. http://tahlil.com/alt-yuksekligi-nedir-alt-yuksekligi-nedenleri
Devamını OkuSperm tahlil sonuçlarınızda bir anormallik görünmüyor.
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.Gebelik açısından sorun yok.
Devamını OkuTiroid testi sonuçlarınız normal, çarpıntı şikayetiniz için bir kardiyoloji uzmanına da başvurabilirsiniz
Devamını OkuBu tür trigliserit yükseklikleri genetik de olabiliyor.Bir endokrinoloji uzmanına başvurun
Devamını OkuEvet
Devamını OkuPLT değeri az da olsa düşük, ancak kritik bir düşüklük de yok.Birkaç hafta sonra tekrar ettirin testi.Yine böyle çıkarsa bir hematoloji uzmanına başvurursunuz.
Devamını OkuKayda değer bir yükseklik yok ALT değerinizde
Devamını OkuSonuçlar normal...
Devamını OkuDemir eksikliği yönünden tedavi olmanız gerekiyor
Devamını OkuDemir ve folik asit değerleri düşük, bu yönden tedavi olmalısınız.
Devamını OkuPLT değeri az da olsa düşük, ancak kritik bir düşüklük de yok.Birkaç hafta sonra tekrar ettirin testi.Yine böyle çıkarsa bir hematoloji uzmanına başvurursunuz.
Devamını OkuAşağıdaki yazıyı okuyunuzhttp://tahlil.com/gebelik-testi-yaptirmak-icin-en-uygun-zaman-nedir
Devamını OkuFerritin değeriniz düşük, öncelikle bunun nedeninin araştırılması lazım.Bir hematoloji uzmanına başvurun, ilaç tedavisi ve gereken önerilerde bulunacaktır.
Devamını OkuAdetinizde en az 5 gün gecikme olursa testi yineleyin
Devamını OkuMonosit yüzdesi enfeksiyonlarda yükselebilir.Zaten bronşit geçirmiş oğlunuz.Monosit yüksekliği ile ilgili aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/monosit-nedir-monosit-yuzdesi-ne-zaman-artar
Devamını Oku