Beta hcg tahlili yaptrdım sonuç bilgisi. 770,95 bu sonuca gore hamılemıyım? Eger hamileysem kac haftalıktır öğrnebilirmiyim teşekkürler Devamını Oku
Aşağıda kan tahlil sonuçlarının anlaşılır bir şekilde yorumlanmasını rica ediyorum. Bu tahlil azosperm durumu için yaptırılmıştır. fsh : 11,38 (1,5-12,4 IU/L) LH : 6,12 (1,7-8,6 IU/L) Prolaktın : 27,36 (4,04-15,2 ng/ml) Testesteron : 3,82 (9,9-27,8 n... Devamını Oku
kalp transplantasyon hastasıyım ameliyat olalı 6 yıl oldu kontrol amaçlı tahlil yaptırdım. SEDİM 60 dk :54 SEDİM 120 dk:104 çıktı ne yapmam lazım. Kullandığım ilaçlar deltacortil 5mg cellcept 1000mg prograf 1mg diltizem 90mg ator 20mg. Ne yapmam acil... Devamını Oku
Hocam ben 32 yaşındayım, aile hekimimde yaptırdığım testlerde sadece kan değerimin düşük olduğu söylendi ve kan ilacı yazdı,tahlil sonuçlarımı sizde değerlendirebilirseniz sevinirim. fe:43 WBC: 3.8 HGB:11.9 EOS:0.11 NES:1.8 Bir de NES ne demek intern... Devamını Oku
2 aydır sürekli düzenli olarak günde 1 paket bonzai içiyodum geçen hafta doktora gittim idrar tahlili verdim ve çıktı ilaç tedavisi görüyorum bu hafta perşembe günü kontrolüm var dün çok az miktarda bonzai içtim perşembe günü olan kontrolümde idrar t... Devamını Oku
merhaba, el ve kollarımdaki ödem gibi şişmeler olunca dr çeşitli testler istedi.hormon testleri normal.biyokimya testinde mikrototal protein(spot)15,4mg/dl(1-14).idrar tahlilinde yassı epitel12p/hpf(0-3)bakteri (e)+p/hpfnegatif..sedimantasyon 1h 36 (... Devamını Oku
ebeğim 3 ay 18 günlük bugun idrar tahlili verdik sonuçları: Lökosit Hücresi İdrar: 2 Dansite İdrar 1005 ref 1005 - 103 pH İdrar 8 ref 4,5 - 8 sonuc yorumlarmısınız bebegimin bişeyi varmı Devamını Oku
merhaba , 19 yaşında bir erkeğim, b12 vitaminime baktırmak için doktora gittim tahlil istedi b12 ve anormal olan hemogram değerlerini yazıyorum Vitamin B12 206 pg/mL N(189 - 883) hemogram değerleri: Bazofil % + 4.9 % H(0... Devamını Oku
Anti Toxoplasma IgM 0.245 L 0.9 - 1.0 IU/mL Anti Rubella IgM 0.214 L 0.9 - 1.0 IU/mL Anti-CMV IgM 0.249 N < 0.9 IU/mL Diğerleri VDRL Negatif(-) Elisa HBsAg Negatif(-) 0.9 - 1.0 COI Serbest T4 1.23 N 0.93 - 1.7 ng/dL Anti HBs 300.9 H 0.0 - 10 IU/L son... Devamını Oku
kan sayımı tahlil sonucumuzu değerlendirirmisiniz. oğlumuz 1 yaşında ilginiz için teşekkür ederim. Devamını Oku
Annem over ca teşhisiyle 26 gün önce ameliyat oldu rahim yumurtalıklar,lenf nodları alındı. ilk kemoterapisini alalı 13 gün oluyor. düzenli yapılan testlerinde mono yüzdesi normaldi 1 hafta önceki mono değeri 3,2 idi bugün 26,9 çıkmış.Kemoterapi son... Devamını Oku
RDW-CV degerimiz 17.3 çıktı .demir eksikligine baglı anemi tahlilimde çıktı.sizden yorumunuzu bekliyorum Devamını Oku
Merhaba 9 aylık oğlumun tahlilleri yorumlarsanız sevinirim.idrar:lökosit esteraz negatiferitrosit:2kalsiyum oksalat kristali:8ürik asit kristali:30crp:13idrar kültürü: üreme olmadı Devamını Oku
mrb 32 yaşındayım sorunum adet azalması tahlilim adetimin 3. günü yaplıdı esradiol çıkan sonuç 48 foliküler faz 21-251 kadın post meneopozal 10-28 mid siklüs 38-640 lüteal faz 21-312 prolaktin 12.74 kadın refarasn 5,18 26. 51 Devamını Oku
Hocam iyi akşamlar 22 yasında erkeğim sol varikosel ameliyatı geçirdim 10 ay sonra cinsel hayatımda ilk kez sertleşme sorunu yaşadım doktorum kan tahlili istedi hormon lara bakmak için çıkan sonuçlar prolaktin 12.1 ng/dl refarans degeri 2.5---14 test... Devamını Oku
tahlil sonucumda PLT 610, RBC 40.0 , HCT 36.7 olarak çıkmış lütfen yorumlarmısınız Devamını Oku
28 yaşındayım 10 yıldır hipotirpidi ve hashimato hastasıyım. euthyrox 50mg ilaç kullanmaktayım. Dün Gidip tahlil yaptırdım. sonuçlar TSH: 6,32 , T3:2,44, T4 1,09, VİTAMİN B 12 534,8. VE DR. BANA HERŞEYİN NORMAL OLDUĞUNU GÜNDE 3LT SU İÇERSEM İLACI BIR... Devamını Oku
Merhabalar; 32 yaşındayım, tahlil sonuçlarımı aşağıda iletiyorum, 7 ay once bobrek naklı oldum , bilgilendirmelerinizi bekliyorum... Üre : 28 Bun : 13 Kreatinin : 0,62 Teşekkürler, iyi çalışmalar Devamını Oku
25 yasında erkeğim kan tahlilinde trigliserid 372 kolesterol 217 çıktı bana neleri yapmalı ve nelerden uzak durmam konusunda yardımcı olurmunuz lütfen teşekkürler... Devamını Oku
10 snedir hepatit b taşıyıcısıyım.hiç ilaç kullanmadım son tahlilim antihbs 0 negatif,anti hvd ab 0.37,hbsag 40,hbv dna 29iu/ml,hbeag 0,356,anti hbe 0,02,afp 29,19,ast 19,alt 14,aynızamanda karaciğer biyopsisi yaptırdm sonuç karaçiğer segment 7 d ema... Devamını Oku
Merhaba ,oglum temmuz 2009 dogumlu,4,5 yasinda.3 gun once atesi 24 saat boyunca 39,5-40,20 arasiydi.nobetci dr.dolven ve peditus surup verdi.gunduz iyi oksuruk var ancak gece atesi 38-39 arasi.kan tahlili sonucu; crp 68;sedimantasyon 1 saatte 36: wbc... Devamını Oku
Kan sayımında granülosit% 76,3 referans aralığı 14-68, lenfosit% 19,9 referans aralığı 20-48, RDW 10,9 referans aralığı 11-16 tahlil sonuçlarımı değerlendirir misiniz ltf Devamını Oku
Hocam 32 yaşındayım tahlillerimin sonunca Alanin Aminotransferaz deüerim 80 çıkmış.Aort yetmezliği hastalığımda var acaba bu kadar yüksek olmasının sebebi birbirini tetiklemesimidir?Teşekkür ederim. Devamını Oku
tahmini olarak 5 haftlık gebeyim.siddetli kasık agrılarımdan dolayı dr a gittim.normal ultrasonla muayene oldum doktor gebeliğe dair birşey görünmüyor dedi ve vajinal ultrason yaptı.gebelik var ve 2 adet kist te bulunuyor dedi.bir sürü tahlil istedi ... Devamını Oku
kızım 14 yaşında kan tahlilinde glukoz 82 çıktı . ama hormonda insülün değeri 26,7 . referans aralığı 3-16,32 olması lazım ama .bir kaç gün sonra şeker yüklenmesi yapılacak .ne yapmalıyım sonrası ne olur bu seviye yüzünden kilo veremiyor galiba kızım... Devamını Oku