"tahlil" araması için sitede yer alan sonuçları

21 yaşında erkek hastayım

21 yaşında erkek hastayım geçen hafta kan değerlerimde bilirubin değerlerim yüksek geldi.doktor tahlillerimin yenilenmesini ve tüm abdomen us istedi . us de hiçbir sorun gözükmüyor.sarılık testlerim negatif.cildimdede herhangi bir belirti yok. doktor... Devamını Oku

LYM 41,4 RDW 15,9 MPV 10,8 teşekkür ederim.

İyi günler genel tetkik amacıyla kan tahlili yaptırdım doktor kanımın fazla olduğunu değerlerimin yüksek olduğunu söyledi bir sorun olurmu yüksek çıkan değerler LYM 41,4 RDW 15,9 MPV 10,8 teşekkür ederim... Devamını Oku

Tahlillerimi yorumlar mısınız tsh 1,2166 (0.35-4.94^) t3 2,800 (1.71-3.71^) t4 0,950 (0.70-1.48^)

Ben 21 yasındayım tahlillerimi yorumlar mısınız tsh 1,2166 (0.35-4.94^) t3 2,800 (1.71-3.71^) t4 0,950 (0.70-1.48^) tsh gözüme garip geldi merak ediyorum daha doktora görunmedım. Birde Ca125 8,800 (0-35^) bunada yorum yaparsanız sevinirim? Devamını Oku

t4 10.8 t3 4.7 ve tsh 0.01'dı. İlaç kullandım. tsh 0.002, t3 3.35 , t4 1.19 değerleri geldi. Yorumlar mısınız?

1.5 ay önce hipertiroidi teşhisi kullanıldır. t4 10.8 t3 4.7 ve tsh 0.01 di. tramazol ve dideral ilaçlarını kullanıyorum. bugün tahlil sonuçlarımı aldım. tsh 0.002, t3 3.35 , t4 1.19 yalnız anti triglobulin antikor referans değerleri 0-4.11 iken bend... Devamını Oku

Kan tahlilii sonuçlarım hakkında yorum alabilir miyim

Merhabalar, Kan tahlilii sonuçlarım hakkında yorum alabilir miyim FT3 2.96 pg/ ml limit 2.3- 2.9 FT4 0.91 ng/dl limit 0.59 -1.29 TSH 4.11 uIU/ml limit 0.34 - 5.60 Kolesterol Total 223 mgDL limit 35 Kolseterol LDL 140 mg/DL limit < 150... Devamını Oku

1,5 senedir düzenli bir şekilde kan tahlili yaptırıyorum...

DOKTOR BEY MERHABA BEN BİR BUÇUK SENE KADAR DÜZENLİ ŞEKİLDE KAN TAHLİLİ YAPTIRMAK TAYIM. FAKAT HEMOGRAM KISMINDA LYMPH ORANI DEVAMLI DÜŞÜK VE CRP ORANI İSE DEVAMLI YÜKSEK DÜŞÜYOR. BUNUNLA İLGİLİ NE YAPABİLİRİM. YARDIMLARINIZ BEKLİYORUM TEŞEKKÜR EDERİ... Devamını Oku

Yüksek tansiyon hastasıyım...

YÜKSEK TANSİYON HASTASIYIM.. TAHLİLİM ŞÖYLE WBC 11.69 RBC 4.96 HGB 15.7 HCT 43.6 MCV 87.9 MCH 31.7 MCHC 36 PLT 264 RDW-SD 39 RDW-CV 12.5 PDW 12.4 MPV 10.6 P-LCR 30.4 PCT 0.28 NEUT 6.13 NEUT % 52.4 LYMPH 4.44 LYMPH % 38 MONO 1.01 MONO % 8.6 EO 0.08 EO... Devamını Oku

Tahliller 16 aylık kızıma aittir

Tahliller 16 aylık kızıma aittir. Endiselenmem gereken birşey var mı Hasta Laboratuvar Sonuc Test İsmi    Sonucu    Referans Aralığı IMMUNOLOJİ        23.01.2014 CRP (C-Reaktif Proteini)    [7.06]    ... Devamını Oku

PLT degerim 438 cıkmıstı

PLT degerim 438 cıkmıstı. 15 gun sonra tekrar tahlil yaptırdım 477 cıktı. 20 yasındayım diger kan degerlerim normal, herhangi bir hastalık belirti bulgum yok. İlerisi icin bir sorun yaratir mi sizce? Devamını Oku

Koltuk altındaki lenf bezlerimde 1.5 cm boyutunda reaktif lenf nodları

Merhaba koltuk altındaki lenf bezlerimde 1.5 cm boyutunda reaktif lenf nodları saptantı bunun sonunca kan tahlillerimde mpv degerim düşük mon degerimde yuksek çıktı bunun anlamı nedir tam olarak açıklayabilirmisinz ? Devamını Oku

Benim adetim 9 gündür geçiyor

Benim adet im 9 gündür geçiyor bugün beta HCG yaptirdim sonuç 1.20 doktor negatif dedi.ilerleyen zamanlarda tekrar yaptirmam gerekiyor mu bu tahlili lütfen yardimci olun hamile kalmak istemiyorum ilk kez bu kadar gecikti.beta HCG kesin sonucmudur Devamını Oku

2 hafta sonra tahlilleri yenilememi önerdi

7 haftalık gebeyim tsh :3,43 (0,27-4,2).serbest T3 :3,18 (2,0-4,4) serbest T4:1,34 (0,93-1,7) referans aralıklarıyla tahlil sonuçlarım bunlar kadın doğum doktorum 2 hafta sonra tahlilleri yenilememi önerdi sizce geç kalmış olurmuyum iki hafta bekleme... Devamını Oku

İdrar tahlilimde bütün değerler normal görünüyor ancak şöyle bir ifade var İdrar mikroskobisi : 2-3 lökosit bol epitel bol maya hücresi görüldü

 İdrar tahlilimde bütün değerler normal görünüyor ancak şöyle bir ifade var İdrar mikroskobisi : 2-3 lökosit bol epitel bol maya hücresi görüldü bu ne anlama gelmektedir 8 aylık evliyim normal midir burda yazılanlar ? idrarda iltihaplanma varsa bu ço... Devamını Oku

Merhaba, idrar tahlilimde BLD değerim Pozitif(+++) şeklinde çıkmış bu ne anlama geliyor acaba?

Merhaba, idrar tahlilimde BLD değerim Pozitif(+++) şeklinde çıkmış bu ne anlama geliyor acaba? Ne gibi birşey olabilir? Teşekkürler, iyi çalışmalar. Devamını Oku

Merhaba kardeşimin tahlil değerleri

merhaba kardeşimin tahlil değerleri bazısı yüksek bazısı düşük çıkmış onları öğrenebilirmiyim NEU 37,4 LYM 48,6 BAS 1,95 BAŞ AĞRISI OLDUĞU İÇİN YAPTIRMIŞTI Devamını Oku

37 haftalık hamileyim d

Merhaba , 37 haftalık hamileyim doğum için verdiğim son tahlilimde T4 8.10 (12.00-22.00) Tsh 2.130 (0.300-4.200) Gebeliğimin en son 20. Haftasında yaptırdığım tahlillerde normalmiş yinede Dr um beni dahiliyeye yönlendirerek levotirona başladık ama iç... Devamını Oku

Basit bir bel ağrısı şikayetiyle gittiğim doktor

asit bir bel ağrısı şikayetiyle gittiğim doktor bende tahliller ayrıca ultrason emar istedi tahliller arasında ca 19-9 da varmış çıkan değer 76.34 normal değer 37 diğer tahliller ultrason ve emar normal sadece karaciğerde hemalgiom var onu da yıllard... Devamını Oku

Kolesterol + 207 mg/dL H(0 - 200) Alkalen Fosfataz 29 U/L L(35 - 104) Demir + 189 Fosfor + 4,8. Yorumlar mısınız?

Kolesterol +    207        mg/dL     H(0 - 200) Alkalen Fosfataz    29        U/L     L(35 - 104) Demir +    189        Ã‚µg/dL     H(50 - 170) Fosfor +    4,89        mg/dL     H(2,4 - 4,4) RBC    4,3        M/uL     L(4,38 - 5,37) diyetisyen için ... Devamını Oku

Rub-IgG 115.9 yani pozitif, GToxo 0.0 non-rective ve IgM-Toxo 0.19 non-reactive çıktı.Gebe kalmadan tedavi olmama gerek var mı?

27 yaşındayım ve gebelik planlıyorum.Yapılan hormon tahlilinde BHCG, FSH, LH, Eastradiol-E2, progesteron, total testesteron değerleri normal çıktı.Ayrıca Rub-IgG 115.9 yani pozitif, GToxo 0.0 non-rective ve IgM-Toxo 0.19 non-reactive çıktı.Gebe kalma... Devamını Oku

Hamile oldugumu bilirem ama

Selam ben tahlil yaptırdım qanim da beta 345.6 çıktı hamile oldugumu bilirem ama doktor dış gebelikde ola bilir dedi...bi düşük yapdim bunda da düşük ehtimalinin ola bileceyin dedi...ben bilmek istiyorum dış gebelik ne zaman belli olur ? Pazartesi ko... Devamını Oku

Dış gebe miyim yoksa geç döllenmemi yaşıyorum.

10.12.2013 son adet tarihimin ilk günü.6 haftalık olmam gerekirken 4 haftalık görünüyorum.ilk tahlil (20.01.2014) te beta hcg değerim 746.80 çıktı .daha sonra 4 gün sonra tahlil yaptım bhcg değerim 1004 çıktı.doktor dış gebelikten şüpheleniyor.sizce ... Devamını Oku

ASMA(Anti smooth muscle antikor)şiddetli pozitif olarak saptanmıştır

Oğlum 7 yaşında,göz arkasındaki iltihaplanmadan dolayı doktorumuz kan idrar tahlili istedi,sonucunda diğerleri temiz çıktı fakat Immunoloji Numune:Serum yazıyor ANA(Anti nükleer antikor)(IFA) 1:320 ... Devamını Oku

Bir insanın kan ve idrar sonuçları

Merhabalar ben çok merak ettiğim bir şeyi danışacağım size..Bir insanın kan ve idrar sonuçları tertemiz çıktıysa bu o insanın tam anlamıyla sağlıklı olduğunu gösterir mi?Mesela kanser olan bir insan kan tahlilleri normal çıkabilir mi yoksa kanser ken... Devamını Oku

Doktor bir şey demediği için merak ettim

Kan tahlilli yaptırdım genellikle düşük ve yüksek değer yazanları yazdım diğerleri normal değerlerdeydi.Doktor bir şey demediği için merak ettim.Ne yapmalıyım? sedimentasyon 1/2 saat: 14 sedimentasyon 1 saat: 38 H HGB: 11,4 L HCT: 35,56 L MONO%: 9,5 ... Devamını Oku

9 yaşındaki oğlumun tahlil değerlerini yorumlarsanız sevinirim.

9 yaşındaki oğlumun tahlil değerlerini yorumlarsanız sevinirim./HDL58 FOSFOR5,2 ÜRİKASİT3,1 DEMİRBAĞLAMA KAPASİTESİ329 ANTİ-HBs(ELİSA)72,47 Lymp%58,6 NEUT1,7 Neut%31,9 TSH5,16 Ferritin26,01 Vitamin B12 765,8 Devamını Oku


?