Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Sonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuTek başına bu değerler çok fikir vermiyor.HBA1C değerinizin normal olması diabey yönünden bir bulgu olmadığını gösteriyor.İnsulin değeriniz de normal çıkmış. Ancak kortizol düşük çıkmış bu da tek başına bize tam bir bilgi vermiyor.Kortizol testine dair ise aşağıdaki yazımızda detaylı bilgi bulabilir...
Devamını OkuHIV testiniz normal, doktorunuz gerek görmedikçe bir daha test yaptırmanıza gerek yok,diğer testlerde de hastalık bulgusu yok.HIV testi ile ilgili Tahlil.com'a sorulmuş yüzlerce soru, verilmiş cevap ve yayınlanmış yazıları okumak için tıklayınız..http://tahlil.com/tag/hiHIV...
Devamını OkuBelirtiğiniz değerler hemogram yani kan sayımında çalışılan parametrelerden sadece bir kaçı, bunlar tek başına fazla bir fikir vermez.Hemogram yani kan sayımı testinin sağlıklı olarak değerlendirilebilmesi için kan sayımı sonucundaki tüm parametrelerin birlikte değerlendirilmesi gerekir, diğer kan s...
Devamını OkuTSH değeriniz düşük.Tiroid beziniz fazla çalışıyor olabilir.Endokrinoloji bölümüne başvurunuz.TSH testi ve hangi durumlarda düşük çıktığına dair aşağıdaki yazımızda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Tiroid Testleri,http://tahlil.com/10-soru-ve-cevapta-tiroid-hastaliklaritiroid-testleri-st3-st4-tsh-ve-ti...
Devamını OkuNe tahlili olduğunu bile belirtmemişsiniz.Bu bilgilerle size yardımcı olmayız.
Devamını OkuAST ve ALT düzeyleriniz normal olması iyi. HBV DNA çok yüksek olmaması da sizin için iyi. Kontrollerinizi devam ettirin, doktorunuzun tavsiyelerine uyun.
Devamını OkuSorunuzun içinde cevabı vermişsiniz. Sonuç negatif olduğu sürece değerin bir anlamı yok.
Devamını OkuBir hematoloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuSperm tahlilinizde yeterli sperm hücresi görülmemiş. Bir üroloji uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuTiroid hormon sonuçlarınız normal sınırlar içinde. Doktor ve hastane önerisi için çeşitli internet sitelerinden faydalanabilirsiniz.
Devamını OkuHgb değeriniz oldukça düşük . Doktorunuza muayene olmalısınız, tedavi şeklini kendisi belirleyecektir.
Devamını OkuTedavinizi kendi kafanıza göre veya bizim söylediklerimize göre kesmemelisiniz. Sizi takip eden doktorunuz eğer ilaç tedavisi faydalı olmuyorsa ilacı kesecektir. Doktorunuza danışmalısınız.
Devamını OkuINR değerinizi düzenleyen doktorunuzla görüşmenizde fayda var.
Devamını Okuİdrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabilirsiniz. İdrar kültürü yaptırmanızda fayda var.
Devamını OkuAşılı değilsiniz. Aşı yaptırabilirsiniz.
Devamını OkuRenin ve aldosterone değerleriniz yüksek çıkmış, bu normal değil.Yüksek tansiyonunuzun nedeni konusunda bu tetler bilgi verebilir.
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuHem Anti HBS hem de HBSAG nin aynı anda reactive yani pozitif olması olağan değil, hem enfeksiyon var hem de bağışıklık var gibi bir durum anlaşılıyor.Bu da beklediğimiz bir durum değil.Doktorunuz o yüzden testi tekrar ettirmiş.
Devamını OkuFSH değerinizdeki yükseklik dikkat çekiyor, bu hamilelik açısından sorun yaratabilir.Aşağıdaki bağlantıda konuya dair detaylı bilgi bulabilirsiniz.,http://tahlil.com/kadinlarda-fsh-yuksekligi-fsh-yuksekligi-gebeligi-onler-mi
Devamını OkuBelirtiğiniz değerler hemogram yani kan sayımında çalışılan parametrelerden sadece bir kaçı, bunlar tek başına fazla bir fikir vermez.Hemogram yani kan sayımı testinin sağlıklı olarak değerlendirilebilmesi için kan sayımı sonucundaki tüm parametrelerin birlikte değerlendirilmesi gerekir, diğer kan s...
Devamını Oku