Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Negatif çıkan bir sonuç hakkında görüşümüz ne olabilir ki
Devamını OkuSonucunuz normal
Devamını OkuTotal IGE testiniz normal,ancak doktorunuz gerek görürse ilave alerji testleri isteyebilir
Devamını OkuEvet değerleriniz yüksek. Doktorunuz gerek görürse şekerinizi kontrol altına almak için hastaneye yatırabilir.Bir endokrinoloji uzmanınca kontrol edilmelisiniz
Devamını OkuNötrofil değerinizdeki düşüklük kayda değer değil
Devamını OkuNötrofil değerinizdeki düşüklük kayda değer değil
Devamını OkuBir de kan testi yapıldı. Kan testinde Prolaktin 30,18 çıktı bu bir sorun mudur?
Devamını OkuAnti TPO ve Anti Tg testleriniz yuksek Otoimmun bir tiriid bezi hastalığınız olabilir Bir endokrinoloji uzmanına basvurun
Devamını OkuAnormal sekili sperm sayısı fazla bir üroloji uzmanına danışın
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuSonuçlarınızda kayda değer bir problem görülmüyor, normal olarak değerlendirebiliriz.
Devamını OkuTSH değeriniz düşük.Tiroid beziniz fazla çalışıyor olabilir.Endokrinoloji bölümüne başvurunuz.TSH testi ve hangi durumlarda düşük çıktığına dair aşağıdaki yazımızda detaylı bilgi bulabilirsiniz.Tiroid Testleri,http://tahlil.com/10-soru-ve-cevapta-tiroid-hastaliklaritiroid-testleri-st3-st4-tsh-ve-tir...
Devamını OkuDoktorunuz kan fazlalığına dair ileri tetkikler yapılmasını istiyor anlaşılan. Şu aşamada panik olacak bir durum yok, tercihen bir üniversite hastanesinin hematoloji bölümüne başvurunuz.
Devamını OkuKolesterol değerinde hafif yükseklik var ayrıca eosinofil değeriniz yüksek çıkmış, aşağıda konuya dair detaylı bilgi ve benzer soru ve cevapları bulabilirsiniz.http://tahlil.com/eozinofil-eosinofil-nedir-eozinofil-yuksekligi-ve-eozinofil-dusuklugu-hangi-durumlarda-gorulur
Devamını OkuAşırı bir yükseklik de yok.Zaten tek balına Ca 19 9 yüksekliği çok da anlamlı değildir.Ca 19 9 yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.http://tahlil.com/ca-19-9-kanser-antijeni-ca-19-9-yuksekligi-hangi-durumlarda-olur
Devamını OkuHafif bir wbc yüksekliğiniz var.WBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuDoktorunuz gerek görmedikçe bu tahlilleri aç karına vermeniz daha uygundur.Doktorunuza danışın gerek görürse aç karına tahlilleri tekrar ettirecektir.
Devamını OkuWBC yani lökosit yüksekliği durumunda ilk olarak akla enfeksiyon ihtimali gelir.WBC yüksekliğine dair aşağıda detaylı bilgi bulabilirsiniz.WBC yüksekliğihttp://tahlil.com/lokosit-wbc-nedir-lokosit-yuksekligi-ve-lokosit-dusuklugu
Devamını OkuSonuçlarınız normal su aşamda gerek yok teste
Devamını OkuTest sonuçları ayrıntılı değil.Bu haliyle net bir şey söylenemez
Devamını OkuNegatifiin sözlük anlamını bilmiyorsanız pek yapacağımız bir şey yok
Devamını OkuAşağıdaki yazımızı okumanızı öneriyoruzhttps://tahlil.com/blog/hiv-korkusu-hiv-fobisi-ve-aids-korkusu-nedir-879
Devamını OkuBu konuda sitemizde defalarca uyarıda bulunduk.Testi erken yaptırmışsınız, bu durumda gereksiz yere kafanız karışıyor.Bu haliyle gebelikten söz edemeyiz
Devamını Oku