Tahlil yorumlarınızı uzmanlardan öğrenmek mi istiyorsunuz? Kan tahlili, idrar tahlili veya diğer tahlil sonuçları ile ilgili doğru ve güvenilir yorumları almak için Tahlil.com uzmanlarına başvurabilirsiniz. Tahlil yorumları hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu 7/24 uzman doktorlarımıza sorarak, tahlil sonucu hakkında detaylı ve anlaşılır yorumlar alabilirsiniz. Tahlil sonuçlarınızın yorumlanması için hemen sorunuzu sorarak hızlı ve doğru yanıtlar edinin.
Sorunuzu hemen sormak için tıklayınız.
Hayır. Hamilelik durumu sonrası normal bir adet kanaması görülmez. Testte negatif çıktığı için hamile değilsiniz.
Devamını OkuProblem yok, zaten tek başına PCT değeri fazla bir anlam ifade etmez.
Devamını OkuDediğiniz gibi bu şekilde hamilelik ihtimali çok düşüktür. Ama gene de vardır. Aşağıdaki adreste bulunan yazılarımızı okursanız daha çok bilgi edinebilirsiniz.https://tahlil.com/blog/hamile-olup-olmadiginizi-merak-ediyorsaniz-sorun-bize-soyleyelim-5957
Devamını OkuProstat salgısı olabilir veya üetrtrit denilen bir enfeksiyon da geçiriyor olabilirsiniz.Bir üroloji doktoruna başvurun.
Devamını OkuEntameoba hartmanni hastalık yapmayan ve insan barsaklarında bulunan bir parazittir. Oğlunuzun şikayetleri varsa muhtemelen bu başka bir etkene bağlıdır.
Devamını OkuAdet döneminde zaman zaman düzensizlikler olabilir ancak bu düzensizlikler sürekli halde olursa bir kadın doğum uzmanına başvurmanızda yarar var.
Devamını OkuHıv olmadığı kesin ama yanma ve ağrı şikayeti için üroloji doktoruna başvursan iyi olur.
Devamını OkuGebelik var ise olabilir, yerleşme kanaması olduğundan sadece gebeliğin başında görülebilir.Her gebelikte de olan bir durum değildir.
Devamını OkuBiraz daha beklemelisiniz. Adet hala gecikiyorsa gebelik testi yaptırmanız size daha doğru bilgiler verecektir.
Devamını OkuHayır. Hamilelik durumu sonrası normal bir adet kanaması görülmez. Testte negatif çıktığı için hamile değilsiniz.
Devamını OkuWBC değerinin yüksekliği muhtemel bir enfeksiyon varlığını gösteriyor. Lenfosit sayısının yüksekliği viral bir enfeksiyon olabileceğini düşündürüyor. Doktorunuz muayene bulgularına göre gerekiyorsa tedavi verecektir.
Devamını OkuKızınız büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu geçiriyor. İdrar kültürü yaptırmalısınız ve üreme olursa ilaç tedavisi almanız gerekli.
Devamını OkuVitamin D eksikliğiniz için takviye almalısınız ama öncesinde bir dahiliye uzmanına muayene olmalısınız. Eritrosit yüksekliğinin nedenleri için aşağıdaki yazımızı okuyabilirsiniz. http://tahlil.com/eritrosit-sayisi-rbc
Devamını OkuBeta HCG sadece gebelikte yükselmez, over kistlerinde de yüksek çıkabilir.
Devamını OkuKan tahlillerinizi yollarsanız bir yorumda bulunabiliriz
Devamını OkuReferans değerlerini yazmamışsınız ama hafif bir wbc ve üre yüksekliği var.Çok anlamlı olmayabilir.
Devamını OkuDüşükten sonra bir kaç ay içinde adet düzeni normal döngüsüne girecektir.
Devamını OkuHıv olmadığı kesin ama yanma ve ağrı şikayeti için üroloji doktoruna başvursan iyi olur.
Devamını OkuBu kadar bilgisiz olduğun konulara bir daha hiç girişme, biraz vakit ayırıp sitemizin aşağıdaki bağlantıların anlayana kadar defalarca oku,satır satır ezberle, başka önerebileceğimiz bir şey yokhttps://tahlil.com/blog/hamile-olup-olmadiginizi-merak-ediyorsaniz-sorun-bize-soyleyelim-5957
Devamını OkuGebelik var ise olabilir, yerleşme kanaması olduğundan sadece gebeliğin başında görülebilir.Her gebelikte de olan bir durum değildir.
Devamını OkuBelirtiğiniz tür ve normal olmayan ilişkilerde hamilelik şansı mümkün değildir.Hamilelik için çok düşük de olsa tek bir ihtimal bulunmaktadır.O da boşalma sonrası sperm hücrelerinin anüsten çıkıp vajinaya sızmasıdır. Bu da çok nadir görülen bir ihtimaldir.Konuya dair ve hamilelik olasılıkları ile il...
Devamını Okuİleri hızlı sperm hücresi olmaması çok iyi bir durum değil tabi ama günümüzde tıp bu konuda çok ilerlerde ve siz de bu konuda uzman bir doktora başvurursanız bebek sahibi olmamanız için bir sebep yok.
Devamını OkuAdet gecikmesinin birçok sebebi olabilir. Bir kadın doğum uzmanına muayene olmalısınız.
Devamını OkuKızınızın idrar tahlilinde herhangi bir anormallik yok.
Devamını Oku